Het gevecht met de grootmeester

Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Het gevecht met de grootmeester

Bericht door Bee »

Gepost door yourfavorite op het oude forum:

Hee
Ik ben nou als avonturier in China en ik heb nou zeg maar dat avondtuur dat je naar de drakengrot moet en naar Frankrijk enzo ( degene met wereldavonturen zullen wel weten wat ik bedoel) nu staat er dat ik een toernooi ( van de oosterse vechtkunst ) moet winnen. Alleen met wie moet ik dat gevecht doen?
ik kom er niet uit.

xx

==============================

carmar1668:

Hai,
als je in China bent kun je met je telefoon een sim bellen en dan kun je die uitnodigen voor een sparringstoernooi......probeer maar eens..
Groetjes

==============================

youfavorite:

Jah dat had ik al geprobeert alleen dat werkte niet bij mij

==============================

carmar1668:

ben je wel in de vechtsportacademie dan? want daar moet je wel zijn ...want daar komt je tegenstander naar toe.
En als die er is moet je je netjes even voorstellen , en dan kun je daarna hem/haar uitdagen voor een officieele wedstrijd....probeer maar eens....

Groetjes

==============================

yourfavorite:

Ik denk dat er eerst iets niet goed gedaan was want toen ik vanochtend weer mee speelde deed hij het wel gewoon. Toch Bedankt

==============================

roxie97:

ik sta in die vechtstportacademie en ik spar met mensen maar ik zie nergens toernooi ofso?

==============================

Eefje96:

Oh dat doe ik fout xD ik bleef elke keer gewoon in het basiskamp. Ik elke keer boos dat de spar tegenstander niet op kwam dagen. Faal -.-
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Wereldavonturen”