Altijd in het buitenland wonen?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Altijd in het buitenland wonen?

Bericht door Bee »

Geplaatst door Anna1910 op het oude forum:

kun je eigenlijk in een van de drie landen echt voor goed blijven wonen zo ja hoe dan als het kan hoor ik het graag

================================

Samenvatting antwoorden:
  • Bouw visumpunten op dan kun je langer blijven

    Delia: Testingcheatsenabled true aanzetten, en bij de humeurmeter (al die icoontjes) zie je dan een kaartje staan. Als je daarop gaat staan zie je dat je sim net op vakantie is geweest en even moet bijtanken na alle avonturen (of zoiets) Klik op dat icoontje en control (ctrl) Het icoontje verdwijnt nu en je bent klaar voor je volgende reis.

    Delia: Levensbeloning Reiziger die overal op voorbereid is kopen, dan mag je bij visumniveau 1 al 6 dagen blijven ipv 3.

    Lurania: Ik heb wel een mod gevonden waarbij je sim er maximaal 1000 dagen vakantie kan vieren.. En voor minder/geen geld! "Longer vacations per Visa Level + cost changes." heet het (Bee: zie hier)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Altijd in het buitenland wonen?

Bericht door noukkky »

Maar als je sims in het buitenland wonen, hoe kan je ze dan ouder laten worden? En je kunt toch geen baan oid nemen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Altijd in het buitenland wonen?

Bericht door Bee »

noukkky schreef:Maar als je sims in het buitenland wonen, hoe kan je ze dan ouder laten worden? En je kunt toch geen baan oid nemen?
Dat gaat inderdaad niet. Dan zou je ze af en toe terug moeten laten komen als je wilt dat ze ouder worden.
Ik zou ook pas in het buitenland gaan wonen als ik genoeg geld had verdiend, want werken in het buitenland gaat ook niet. Je zou natuurlijk bv schilder of schrijver kunnen worden en dan als je heel erg goed bent daar je schilderijen en meesterwerken verkopen?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Altijd in het buitenland wonen?

Bericht door noukkky »

Okee, misschien kan je ook wel tuinier en nectar brouwer worden, lijkt me wel leuk voor frankrijk :P Maar sowieso lijkt het me wel leukkan je gewoon je avonturen doorspelen zonder onderberekeningen:)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Altijd in het buitenland wonen?

Bericht door Bee »

Leuk idee, nectarboer in Frankrijk :)

Kijk ook nog even op de handleidingensite voor ideeën:
http://sims3handleidingen.weebly.com/ui ... turen.html

En hogere visumpunten spelen ook extra beloningen vrij bij de marktverkopers:
http://sims3handleidingen.weebly.com/ov ... opers.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Wereldavonturen”