Recaptcha

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Recaptcha

Bericht door twinzz123 »

Hai! Ik heb een heel irritant probleem met recaptcha, een progamma om te bevestigen dat je geen robot bent. Ik zit elke keer op een website, maar na 1 uur moet ik dan een recaptcha code invoeren. Ik zit elke keer op de bepaalde website op mijn apple ipad of telefoon. Maar als ik de code invoer, zegt hij steeds "could not open socket". Ik las op websites van codes die ik moest veranderen etc. masr ik begreep er helemaal niks van! :vraagteken: Zou iemand mij kunnen helpen?
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Recaptcha

Bericht door twinzz123 »

Ik beoel de tweede.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Recaptcha

Bericht door Sven »

Een CAPTCHA wordt gebruikt om de te kijken of je niet te maken hebt met een robot. We hebben dat niet op dit forum, hier hebben we een simpele vraag (zoals "wat is 3 + 2"), maar veel sites hebben dat wel.
Bij welke site moet je dit elk uur invoeren?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Recaptcha

Bericht door twinzz123 »

Bij een website editthis.info . Daarbij kan je leuke zeg maar stories bepalen. Er gebeeurt iets, je kan kiezen tussen drie of vier dingen, waar dan weer een gevolg op komt. Het is GEEN app, wel een wesite.


!
Ook voor typfouten verbeteren hebben we een wijzig knop. Het is absoluut niet nodig om een 2e bericht te plaatsen met alleen 'Stories*'
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Recaptcha

Bericht door twinzz123 »

Ik heb raar nieuws. Ik opende website, voerde de code in en hij deed het weer. Maar toch stelde het me niet gerust. Is het nou opgelost? Was er iets met de server recaptcha mis? Voor nu is denk ik alles hopelijk wel opgelost, maar of het zo zal blijven vraag ik me af.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”