Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Bericht door BanaanZombie »

Ik zou idd bij de site van Toshiba kijken. Bij HP kon ik dan mijn laptop invoeren via type of serial, en dan kon HP mijn laptop vinden en had hij wat voorstellen voor driver updates. Bij acer werkt het net zo dus ik gok bij Toshiba ook
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Dirk993

Re: Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Bericht door Dirk993 »

Ik heb ook precies hetzelfde probleem als jou. Weet iemand wat ik kan doen? Iets met HP updates? Ik heb wel LG maar misschien kan het toch helpen? :tong:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Bericht door BanaanZombie »

Als je LG hebt moet je geen hp uodates gaan doen natuurlijk. Dan ga je naar de site van LG
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
NVM

Re: Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Bericht door NVM »

Hey

Als het een troost is, ik heb net hetzelfde probleem. Sinds de laatste update kan ik mijn helderheid niet meer aanpassen en kan ik ook niet gemakkelijk terug gaan naar de vorige pagina via de backspace. Ik heb ook een HP laptop maar ben niet zeker of het daaraan ligt of dat het gwn aan de update ligt. Volgens mij is de functie om de helderheid aan te passen verdwenen na update, hopelijk dat ze deze snel terugbrengen.

Als je toch al een oplossing gevonden hebt, mag je deze zeker melden ;)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Bericht door BanaanZombie »

Als je het hele topic ff leest zie je dat er al een oplossing is ;)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Bericht door WALUIGI96 »

NVM schreef:Hey
Sinds de laatste update kan ik mijn helderheid niet meer aanpassen en kan ik ook niet gemakkelijk terug gaan naar de vorige pagina via de backspace.
Gebruik je toevallig Google Chrome? Ze hebben de backspace functie uitgeschakeld en nu is alleen nog maar alt + pijl links overgebleven.
Het is terug te zetten met deze extensie: https://chrome.google.com/webstore/deta ... iecobagjci

Ze hebben het eruit gehaald omdat sommige mensen de backspace alleen gebruiken om tekst weg te halen en als die dan ineens een pagina terug springt...
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Helderheid veranderen werkt niet na updaten Windows 10

Bericht door BanaanZombie »

Gosh dat verklaard zoveel. Ik al schelden op mn pc als ie 'ongevraagd' een pagina terug ging
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”