Hoe werkt utorrent/qtorrent?

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Hoe werkt utorrent/qtorrent?

Bericht door twinzz123 »

Ik had belooft mijn vriend te helpen om Gta 4 te krijgen. Na veel problemen met virussen, besloot ik Torrent te gebruiken. Dus downloadde ik uTorrent/qTorrent. Ik downloadde ook een Gta 4 torrent. Dus nu is hij aan het downloaden.

Maar hoe weet ik dat de download veillig is? Is het überhaupt wel de goeie torrwent?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Hoe werkt utorrent/qtorrent?

Bericht door BanaanZombie »

Dat kun je bijna nooit zeker weten. Ik gebruik maar 1 site voo torrents (kat.ph) en lees ALTIJD comments

Het kan dan nog steeds mis gaan. Zorg gwn dat je virus scanner aan staat en scan je pc na het downloaden
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re:

Bericht door twinzz123 »

Hmm... als ik kat.ph zoek op google, heeft hij meerdere resultaten, en als ik dat als url intype zegt hij dat de website niet beschikbaar is... :vraagtekensmilie:


edit
Ik weet al wat het probleem was. Moet Internet Explorer inplaats van Chrome gebruiken. :D Maar, als ik op kat.ph kom, zijn er pop-ups, en ik zie bij de torrents geen reacties. Ik weet ook niet of de pop-ups reclame zijn of van de website, waar de reacties staan, etc.

D:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Hoe werkt utorrent/qtorrent?

Bericht door BanaanZombie »

Installeer Adblock, geen last meer van die reclame (Je hebt bij elke torrent site van die rot reclames, dus adblock is een verademing)

Als je op een torrent klikt staat er ook een pagina met 'comments' bij
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Re:

Bericht door Bee »

twinzz123 schreef:Hmm... als ik kat.ph zoek op google, heeft hij meerdere resultaten, en als ik dat als url intype zegt hij dat de website niet beschikbaar is... :vraagtekensmilie:


edit
Ik weet al wat het probleem was. Moet Internet Explorer inplaats van Chrome gebruiken. :D Maar, als ik op kat.ph kom, zijn er pop-ups, en ik zie bij de torrents geen reacties. Ik weet ook niet of de pop-ups reclame zijn of van de website, waar de reacties staan, etc.

D:
Zoek op KickAss Torrents (KAT) ik doe dat altijd gewoon met Chrome ...
De site is de laatste tijd een paar keer off-line gehaald ivm verandering van domein.
Deze is ook altijd mijn keus als ik iets wil zoeken op een torrentsite. Wel je Adblock instellen (bij Instellingen - Extensies) dan heb je nergens last van.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: Hoe werkt utorrent/qtorrent?

Bericht door Achtergrondfigurant »

KAT is de laatste maanden wel minder uitgebreid geworden, aangezien heel veel torrents zijn verwijderd. Torrents die nog wel gewoon op TPB staan en prima werken.
Dus als je iets niet op KAT kunt vinden, heb je kans dat de torrent wel op TPB te vinden is.

HIER een ietwat diepgaandere G4TW-gids over het gebruik van µTorrent en het downloaden van .torrent-bestanden.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”