Origin inlogproblemen

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Origin inlogproblemen

Bericht door Cindysims92 »

Hallo,

Ik ben nu al uren bezig geweest om origin aan de praat te krijgen en er is dus iets heel vreemds mee.

Ik had Origin verwijderd, omdat ik er steeds verbindingsproblemen mee had (internet deed het gewoon). En nu heb ik het opnieuw geinstalleerd en dan moet je zogenoemd voor 'de eerste keer inloggen'. Dus ik de gebruikersnaam etc invullen, maar bij de eerste keer heb je internet verbinding nodig. Zodra ik internet aanzet verspringt dat inlogscherm dus op wit en kan ik niks. Internet weer uit, het inlogscherm verschijnt. Zo frustrerend want offline inloggen mag dus niet bij de eerste keer inloggen. Ik word helemaal gek en kan op ingternet niks vinden hierover. Kan dus ook mn sims 3 niet in "huilllll"

Wie weet raad?? Het lijkt of iets in het internet Origin blokkeert, maar heb geen anti virus enzo en weet niet hoe ik dat kan checken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin inlogproblemen

Bericht door tarac »

Zet eerst je internet aan en klik daarna op het ikoontje van Origin op je bureaublad
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: Origin inlogproblemen

Bericht door Cindysims92 »

Dat maakt niets uit. Dan begint het scherm wit en blijft zo. Zowel wifi als kabelinternet geprobeerd. Ook proxy instellingen veranderd (ergens gelezen) maar nope...

Ik ga straks nog kijken of de firewall soms bepaalde programma's tegenhoudt. Want bij sommige andere programma's geven aan dat er geen internetverbinding is terwijl ik toch echt kan internetten. Beetje mijn laatste hoop vandaag.

Edit: origin toegevoegd aan uitzonderingen maar geen verandering

Het was gelukt nadat ik beveiliging erop heb gekregen om erin te komen, :grijns:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”