Updaten Intel kaart

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Updaten Intel kaart

Bericht door maralicious »

Hey mensen, ik heb een irritant probleem met het updaten van mijn videokaart.
Ik gebruik het programma van Intel dat op hun site aanbevolen staat (in de hoop dat mijn Sims wat sneller werkt). Mijn kaart is namelijk al oud en de scanner gaf inderdaad aan dat er een update beschikbaar is voor mijn kaart. Als ik hem installeer, krijg ik een melding dat ik mijn computer opnieuw moet opstarten. Dat doet hij dan vanzelf, en als mijn laptop dan opnieuw is opgestart en ik hem opnieuw scan, geeft hij dezelfde melding aan.. dat er een update beschikbaar is. Zo heb ik voor mijn gevoel dat die update nooit is uitgevoerd. Het is overigens telkens dezelfde melding die ik krijg, en de naam van de update is hetzelfde.
Afbeelding

Iemand die hetzelfde probleem heeft of mij hiermee kan helpen? Meerdere scanprogramma's geven namelijk aan dat ik mijn kaart moet updaten en dat hij verouderd is.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Updaten Intel kaart

Bericht door Bee »

Ik zou hem niet automatisch opnieuw op laten starten.
Even handmatig via de normale weg helemaal uitzetten en dan weer opstarten.

Als het goed is heb je die nieuwe driver nu in je downloadmap staan. Dus als hij weer aangeeft dat ie een update nodig heeft kun je die zelf installeren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”