Spyhunter

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Spyhunter

Bericht door maralicious »

Hoihoi,

Ik las dit forum eens door en stuitte een aantal keer op het programma Spyhunter. Het werd meerdere keren aanbevolen door tarac, maar die berichten zijn al van een tijdje terug en de links die zijn gebruikt werken niet meer. Is het programma Spyhunter nog steeds aan te bevelen en hoe installeer ik dit?

Groetjes Mara
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door BanaanZombie »

Heel erg aan te raden
Het is gewoon te downloaden via de site van hun zelf

Het is wel een betaald programma. Er bestaan echter wel cracks, maar die heb ik zo even niet voor je
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Heel erg aan te raden
Het is gewoon te downloaden via de site van hun zelf

Het is wel een betaald programma. Er bestaan echter wel cracks, maar die heb ik zo even niet voor je
downloaden kun je HIER incl. crack
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door maralicious »

Ik heb het gedownload, maar als ik hem open krijg ik de melding dat ik drie bestanden mis.

Het programma kan niet worden gestart omdat ExecutionGuard.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
Het programma kan niet worden gestart omdat Defman.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
Het programma kan niet worden gestart omdat ShScanner.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
Het programma kan niet worden gestart omdat Common.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door tarac »

maralicious schreef:Ik heb het gedownload, maar als ik hem open krijg ik de melding dat ik drie bestanden mis.

Het programma kan niet worden gestart omdat ExecutionGuard.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
Het programma kan niet worden gestart omdat Defman.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
Het programma kan niet worden gestart omdat ShScanner.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
Het programma kan niet worden gestart omdat Common.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.
De instructies waren kennelijk niet goed overgekomen, je hebt nu alléén de crack gedownload.
Het was de bedoeling om eerst Spyhunter via de officiele site van Enigma te downloaden en daarna de crack te downloaden van mijn site.
Ik heb nu een volledige Spyhunter geupload.
Uitpakken met Winrar (crack is al geplaatst), programma starten met Spyhunter4.exe
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door maralicious »

Wow super! Bedankt! Ik heb zoveel virussen zie ik nu?! Ik gebruik Windows Defender als virusscanner maar ik heb gewoon meer dan 300 threats?! Hij is nog bezig maar super bedankt!
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door maralicious »

Update: Ik ben net klaar met scannen en krijg deze melding.
Afbeelding
Hoe los ik dit op?
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door tarac »

maralicious schreef:Update: Ik ben net klaar met scannen en krijg deze melding.

Hoe los ik dit op?
zie PB
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door maralicious »

Bedankt het is gelukt!! Ik ben weer virusvrij!
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
GamesmetNick
Gebruiker
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 nov 2014, 15:14
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door GamesmetNick »

Zou ik ook de oplossing mogen weten voor de registratie-melding van SpyHunter?
Mijn pc:
Moederbord: Gigabyte GA-B150-HD3P
Processor: Intel Core i5 6600
Processorkoeling: be quiet! Pure Rock Slim
RAM: 16GB DDR4
Videokaart: MSI GTX 1060 GAMING X 6G Edition
Opslag: 750GB SSD
Voeding: Corsair RM550x
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door BanaanZombie »

Heb je de crack wel (juist) geplaatst?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Spyhunter

Bericht door maralicious »

Hoi hoi,
een tijdje geleden heb ik via het Simsforum een crack gekregen om Spyhunter te downloaden. Ik heb inmiddels een nieuwe laptop en zou hierop wel weer Spyhunter willen zetten, echter is de crack nergens meer te vinden. Weet iemand waar ik deze kan vinden/is er een crack beschikbaar om Spyhunter te laten functioneren zonder te moeten betalen?

Groetjes,
Mara
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”