Laptop functioneert soms niet meer

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Laptop functioneert soms niet meer

Bericht door maralicious »

Hoi, ik heb hier al over gegoogeld maar ik kwam niet echt op een oplossing. Nu zie ik dat er op dit forum best veel problemen zijn met windows 10 en ik denk dat het misschien daardoor komt.

Sinds een aantal weken doet mijn laptop raar. Na een tijdje kan ik geen nieuw tabblad meer openen of naar een andere site, en ik kan geen nieuwe programma's opstarten. Mijn startknop werkt soms niet, en als ik hem probeer af te sluiten reageert hij niet. Dan moet ik hem geforceerd afsluiten en dat is niet echt goed voor mijn laptop. In principe reageert mijn laptop na een tijdje gewoon nergens meer op. Ik kan hem ook niet opnieuw opstarten. Nu vraag ik me af of het aan windows 10 ligt of dat iemand dit ooit eerder heeft gehad, en hoe diegene het heeft opgelost. Het is gebeurt een aantal weken nadat ik Spyhunter had geïnstalleerd maar het lijkt me sterk dat die mijn laptop heeft vergald.
Weet iemand een oplossing of waar het aan kan liggen? Google geeft me niet echt een oplossing.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Laptop functioneert soms niet meer

Bericht door tarac »

Lijkt mij een kwestie van oververhitting.
Maak de koelsleuven goed schoon, zeker die aan de onderkant.
Spel niet op een zachte ondergrond zoals een bed, kleedje.
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Laptop functioneert soms niet meer

Bericht door maralicious »

Oh wauw daar had ik niet aan gedacht. Wat is de beste manier om de koelsleuven goed schoon te maken?
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Laptop functioneert soms niet meer

Bericht door tarac »

maralicious schreef:Oh wauw daar had ik niet aan gedacht. Wat is de beste manier om de koelsleuven goed schoon te maken?
Stofzuiger met een borstelmondje, je weet wel, zo'n hulpstuk met haartjes.
Heb je nog een stofzuiger die ook blazen kan, prima, pas dat ook toe, maar eerst zuigen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Laptop functioneert soms niet meer

Bericht door BanaanZombie »

En niet in de buurt van je toetsenbord laten komen haha

Maar ik maak mn ventilator ook wel eens op deze manier schoon, werkt prima
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”