Zlorigin zonder internet?

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Zlorigin zonder internet?

Bericht door xlauralove »

Hoi allemaal,

Nogmaals een vraag.
Op mijn laptop heb ik tijdelijk geen internet, maar nu wil ik wel graag via ZLorigin The Sims 4 spelen. Is het mogelijk om dit ook zonder internet via ZLorigin te doen of is hier per se internet voor nodig?

Alvast bedankt!
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door tarac »

Voor het spelen via ZLOrigin is altijd een internet-verbinding nodig.
Kennelijk heb je nu wel internet (of je speelt met een andere computer)
Download DEZE MAP
Pak het uit met Winrar, Je krijgt dan een mapje Game fitness.
Zet het op een USB stick en kopieer het dan naar je laptop ->Installatiemap\The Sims 4, dus waar nu je Sims 4 van ZLOrigin staat.
Je krijgt dan in je installatiemap naast de map Game ook een map Game fitness.

Afbeelding

Maak vanuit Game fitness een snelkoppeling van TS4.exe of TS4_x86.exe
Nu kun je het spel zonder internet spelen via je koppeling uit Game fitness en via ZLOrigin met de bestaande koppeling uit mapje Game

EDIT/
Wanneer je weer via ZLOrigin gaat spelen en er is een update voor het spel dan moet je het bestand Default.ini uit het mapje Game kopieren naar dezelfde lokatie in het mapje Game fitness.
Huidige versie is 1.32
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door xlauralove »

tarac schreef:Voor het spelen via ZLOrigin is altijd een internet-verbinding nodig.
Kennelijk heb je nu wel internet (of je speelt met een andere computer)
Download DEZE MAP
Pak het uit met Winrar, Je krijgt dan een mapje Game fitness.
Zet het op een USB stick en kopieer het dan naar je laptop ->Installatiemap\The Sims 4, dus waar nu je Sims 4 van ZLOrigin staat.
Je krijgt dan in je installatiemap naast de map Game ook een map Game fitness.

Afbeelding

Maak vanuit Game fitness een snelkoppeling van TS4.exe of TS4_x86.exe
Nu kun je het spel zonder internet spelen.
Bedankt Tarac, ik ga dit even proberen!
Deze berichten plaats ik via mijn telefoon, dus vandaar dat ik hier wel berichten kan plaatsen ;-)!
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door tarac »

Je kan natuurlijk ook even je mobieltje als hotspot instellen, zie HIER voor b.v. een Samsung.
Dan even het kleine bestandje Game fitness downloaden op je laptop (15 kb) - via de Wifi van je telefoon.
Daarna de hotspot weer verwijderen om misbruik door anderen te vermijden.
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door xlauralove »

tarac schreef:Je kan natuurlijk ook even je mobieltje als hotspot instellen, zie HIER voor b.v. een Samsung.
Dan even het kleine bestandje Game fitness downloaden op je laptop (15 kb) - via de Wifi van je telefoon.
Daarna de hotspot weer verwijderen om misbruik door anderen te vermijden.
Dit heb ik inderdaad gedaan en ik heb nu de snelkoppelingen op mijn bureaublad staan.
Helaas krijg ik nog wel de mededeling dat Origin niet loopt als ik de snelkoppeling wil uitvoeren (hetzelfde geldt voor uitvoeren als administrator).
Hoe krijg ik deze melding weg?
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door tarac »

xlauralove schreef:
tarac schreef:Je kan natuurlijk ook even je mobieltje als hotspot instellen, zie HIER voor b.v. een Samsung.
Dan even het kleine bestandje Game fitness downloaden op je laptop (15 kb) - via de Wifi van je telefoon.
Daarna de hotspot weer verwijderen om misbruik door anderen te vermijden.
Dit heb ik inderdaad gedaan en ik heb nu de snelkoppelingen op mijn bureaublad staan.
Helaas krijg ik nog wel de mededeling dat Origin niet loopt als ik de snelkoppeling wil uitvoeren (hetzelfde geldt voor uitvoeren als administrator).
Hoe krijg ik deze melding weg?
De Origin-error kent 5 oorzaken:

1. Origin is nog ergens actief op je computer - check dit via Taakbeheer (Ctrl+Alt+Del)
2. Je spel de Sims 4 is geinstalleerd binnen een map Electronic Arts of Origin Games
3. Je hebt het spel naar een andere locatie gekopieerd en niet verplaatst
4. Bij het verplaatsen heb je geen nieuwe snelkoppeling gemaakt, of je hebt het bestand TS4 en/of TS4_x64 naar je bureaublad gekopieerd ipv er een snelkoppeling van te maken.
5. Je anti-virus heeft het bestand RldOrigin.dll (of bij het basisspel Rld.dll) in quarantaine geplaatst.

Waarschijnlijk staat jouw installatiemap de Sims 4 nog in een map Program Files (x86)\Origin Games of ZLOrigin Games
Even verplaatsen (niet kopieren) naar b.v. C:\Program Files (x86)\De Sims 4 en nieuwe snelkoppelingen maken
Start je spel evt. direkt vanuit Game fitness - Bin - TS4 of TS4_x86.exe

zie ook mijn engelse site http://forumpages.weebly.com/zlorigin-a ... agent.html
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door xlauralove »

tarac schreef:
xlauralove schreef:
tarac schreef:Je kan natuurlijk ook even je mobieltje als hotspot instellen, zie HIER voor b.v. een Samsung.
Dan even het kleine bestandje Game fitness downloaden op je laptop (15 kb) - via de Wifi van je telefoon.
Daarna de hotspot weer verwijderen om misbruik door anderen te vermijden.
Dit heb ik inderdaad gedaan en ik heb nu de snelkoppelingen op mijn bureaublad staan.
Helaas krijg ik nog wel de mededeling dat Origin niet loopt als ik de snelkoppeling wil uitvoeren (hetzelfde geldt voor uitvoeren als administrator).
Hoe krijg ik deze melding weg?
De Origin-error kent 5 oorzaken:

1. Origin is nog ergens actief op je computer - check dit via Taakbeheer (Ctrl+Alt+Del)
2. Je spel de Sims 4 is geinstalleerd binnen een map Electronic Arts of Origin Games
3. Je hebt het spel naar een andere locatie gekopieerd en niet verplaatst
4. Bij het verplaatsen heb je geen nieuwe snelkoppeling gemaakt, of je hebt het bestand TS4 en/of TS4_x64 naar je bureaublad gekopieerd ipv er een snelkoppeling van te maken.
5. Je anti-virus heeft het bestand RldOrigin.dll (of bij het basisspel Rld.dll) in quarantaine geplaatst.

Waarschijnlijk staat jouw installatiemap de Sims 4 nog in een map Program Files (x86)\Origin Games of ZLOrigin Games
Even verplaatsen (niet kopieren) naar b.v. C:\Program Files (x86)\De Sims 4 en nieuwe snelkoppelingen maken
Start je spel evt. direkt vanuit Game fitness - Bin - TS4 of TS4_x86.exe

zie ook mijn engelse site http://forumpages.weebly.com/zlorigin-a ... agent.html
Yes, gelukt!
Nogmaals bedankt!
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door tarac »

Mooi dat het gelukt is.
Enne ... Ik ben niet van Kreta is dus gebleken. (Κρῆτες ἀεὶ ψεῦσται)
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Zlorigin zonder internet?

Bericht door xlauralove »

tarac schreef:Mooi dat het gelukt is.
Enne ... Ik ben niet van Kreta is dus gebleken. (Κρῆτες ἀεὶ ψεῦσται)
Haha, nee dat blijkt wel! :lol: :duimomhoog:
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”