Computer gaat soms niet aan

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Computer gaat soms niet aan

Bericht door kevinblaas »

Hallo, ik heb speciaal voor sims een computer gekocht.
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_er ... dwodJykGVQ

Ik heb deze nu ongeveer een half jaar, en steeds vaker merk ik dat de computer gewoon niet aan gaat. Als hij na wat geklingel dan wel aangaat, valt hij ook niet uit. Het ligt dus echt aan het ´schokje´ wat de computer moet krijgen om aan te gaan. Maar vandaag ben ik voor het eerst echt langer dan 10 minuten bezig geweest om hem aan te krijgen, heb zelfs het kabeltje vervangen en dat lukte eerst nog steeds niet. Ik heb uiteindelijk de aan en uit knop 10 seconden ingedrukt gehouden en daarna aangedrukt. Het werkte, maar als dit vaker gaat gebeuren ben ik bang dat ik hem helemaal niet meer aan krijg en al mijn opgeslagen gegevens kwijt ben. Heeft er iemand tips wat ik kan doen om dit te voorkomen/op te lossen?
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Computer gaat soms niet aan

Bericht door WALUIGI96 »

Ik zou eerst een back-up maken op een andere schijf van de belangrijke gegevens: documenten, afbeeldingen, muziek, etc.
En daarna zou ik 'm gewoon terugbrengen naar de media markt om 'm te laten repareren.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Computer gaat soms niet aan

Bericht door tarac »

WALUIGI96 schreef:Ik zou eerst een back-up maken op een andere schijf van de belangrijke gegevens: documenten, afbeeldingen, muziek, etc.
En daarna zou ik 'm gewoon terugbrengen naar de media markt om 'm te laten repareren.
Houd er wel rekening mee dat de meeste programma's (b.v. Office) vaak opnieuw geinstalleerd moeten worden na een total failure.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”