Makkelijkste manier om bestanden te verpkaatsten vanuit Onedrive

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Makkelijkste manier om bestanden te verpkaatsten vanuit Onedrive

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb een probleempje haha. Blijkbaar had ik 50gb gratis gekregen op onedrive van samsung bij mijn telefoon voor 2 jaar. Die ruimte heb ik lekker gebruikt om mijn telefoon foto's te synchronizeren. Die 2 jaar zijn nu alleen om en blijkt dat ik meer dan 20gb teveel erop heb staan. Ik heb dit natuurlijk nergens gesynchorniseerd staan en ik wil ze er wel even af halen omdat er een keer wat mis is gegaan met mijn oude telefoon, en daar dus nog heel wat foto's op staan die ik niet op mn telefoon sd kaart heb. De enige laptop met genoeg ruimte is 7 jaar oud, toen ik daar probeerde te synchroniseren is hij uren bezig geweest en was hij nog niet op de helft. Ik weet ook niet of ik nu nog wel kan synchroniseren ergens, omdat die 2 jaar al om zijn. Ik kan nog wel tot maart bij mn bestanden.

Dussss, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik wil het op mijn externe harde schijf gaan zetten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Makkelijkste manier om bestanden te verpkaatsten vanuit Onedrive

Bericht door Sven »

Kan je niet de bestanden vanuit OneDrive downloaden als bijv. een .zip en die op de harde schijf te zetten? OneDrive is ook als website beschikbaar namelijk.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Makkelijkste manier om bestanden te verpkaatsten vanuit Onedrive

Bericht door BanaanZombie »

Dat wist ik ja, zo gebruikte ik onedrive ook op andere apparaten en voor school.

Kan je alles in 1x als zip/rar downloaden? Die optie heb ik nooit zien staan
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Makkelijkste manier om bestanden te verpkaatsten vanuit Onedrive

Bericht door Sven »

Ja, volgens mij kan je gewoon een aantal bestanden selecteren en als je dan klikt op 'downloaden' dan downloadt 'ie alles automatisch als zip of rar.

Ik zou zeggen, gewoon alle foto's downloaden en die op de schijf zetten, en dan kun je ze evt. nog van OneDrive halen zodat ze niks met jouw account doen. Ik denk dat dat het snelste en het makkelijkste is.


EDIT

En als je de boel echt heel graag wil synchroniseren kan dat, maar als je behalve het downloaden van de foto's niet meer aan OneDrive gaat komen dan kan je het beste de hele dekstop app achterwege laten en alles via de browser downloaden.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Makkelijkste manier om bestanden te verpkaatsten vanuit Onedrive

Bericht door BanaanZombie »

Ah oke, vandaar. Top, bedankt! Zal ik dat eens gaan proberen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”