Sims 4 map op verschillende locaties

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Sims 4 map op verschillende locaties

Bericht door XXsimses »

Hoi allemaal,

Ik heb sims 4 van de site van Tarac. Nu staat er alleen op verschillende locaties een installatiemap van de sims 4:
- D:\Documents\Sims 4\De Sims 4
- D:\Documents\Electronic Arts\De Sims 4
- D:\Videos\Sims 4\Games\The Sims 4 (hierin kopieer ik ook alle uitbreidingen van de website)

Dit neemt ontzettend veel ruimte in beslag, maar ik weet dus niet welke ik kan verwijderen zonder dat mijn spel het begeeft.
Kan iemand mij helpen hoe ik kan bepalen welke ik kan verwijderen?

Groetjes
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 map op verschillende locaties

Bericht door tarac »

XXsimses schreef:Hoi allemaal,

Ik heb sims 4 van de site van Tarac. Nu staat er alleen op verschillende locaties een installatiemap van de sims 4:
- D:\Documents\Sims 4\De Sims 4
- D:\Documents\Electronic Arts\De Sims 4
- D:\Videos\Sims 4\Games\The Sims 4 (hierin kopieer ik ook alle uitbreidingen van de website)

Dit neemt ontzettend veel ruimte in beslag, maar ik weet dus niet welke ik kan verwijderen zonder dat mijn spel het begeeft.
Kan iemand mij helpen hoe ik kan bepalen welke ik kan verwijderen?

Groetjes
Aan een gekraakt spel in D:\Documents\Electronic Arts\De Sims 4 heb je niks omdat dit een "Origin not running fout" veroorzaakt.
D:\Videos\Sims 4\Games\The Sims 4 lijkt mij een verzameling van de downloads en geen installatiemap.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 map op verschillende locaties

Bericht door BanaanZombie »

Die mappen in documents zijn toch ook geen installatir mappen? Dat zijn de spel mappen met de saves. Maar waarom er 2 zijn? En die in videos snap ik al helemaal niet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”