Windows 10 update - problemen

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Windows 10 update - problemen

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb een probleem met een windows 10 update. Ik moet eentje uitvoeren op mijn windows tablet, deze heeft alleen niet veel interne schijfruimte. Ik moet 8gb vrij maken. Ik heb dat wel eens geprobeerd, met veel moeite toch 9gb vrij gekregen, en alsnog wilde de update NIET downloaden en installeren. Dus toen dacht ik, dikke vinger, LAAT maar. Maar nu krijg ik dus constant waarschuwingen dat ik de belangrijke beveilings update moet uitvoeren. En dat wil ook wel, maar kan die verrekte update niet downloaden.
Toen ik die 9gb heb vrijgemaakt heb ik echt ALLES er af gehaald trouwens. Er was ook echt niets meer af te halen.

Ik heb maar 1 oplossing in mijn hoofd zitten en dat is terug zetten naar fabrieksinstellingen. En daar heb ik niet zoveel zin in.
Is er een mogelijk de update ergems van te downloaden op eem externe schijf of sd en vanaf daar te installeren?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Windows 10 update - problemen

Bericht door tarac »

Kan je geen geheugenkaartje gebruiken om die download op te slaan ?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Windows 10 update - problemen

Bericht door BanaanZombie »

Dat is dus mijn vraag, kan dat? Ik krijd de optie namelijk niet om de update ergens anders naar toe te downloaden
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Windows 10 update - problemen

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dat is dus mijn vraag, kan dat? Ik krijd de optie namelijk niet om de update ergens anders naar toe te downloaden
Heb je hier wat aan misschien ?
https://www.windowscentral.com/how-inst ... ge-devices
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”