Sims 3 verhuist naar andere wereld

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Sims 3 verhuist naar andere wereld

Bericht door Lindavanorsouw »

Hoi hoi! Ik heb een familie uit bridgeport verhuist naar Twinbrook. Dat is goed gegaan op 1 groot punt na: de families in bridgeport kan ik niet meer spelen. Heel die wereld is weg in mijn saves. Hoe kan ik deze terug halen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 verhuist naar andere wereld

Bericht door Bee »

Lindavanorsouw schreef:Hoi hoi! Ik heb een familie uit bridgeport verhuist naar Twinbrook. Dat is goed gegaan op 1 groot punt na: de families in bridgeport kan ik niet meer spelen. Heel die wereld is weg in mijn saves. Hoe kan ik deze terug halen?
Als het goed is krijg je vóórdat je verhuist een melding om je spel even op te slaan ... Zou ik dus ook zeer zeker doen en ook een reservekopie maken, dus 'opslaan als' en dan een andere naam ...
Het is wel logisch. Als je verhuist komt de nieuwe wereld ipv de oude dus tenzij je een reservekopie maakt is die wereld weg.
Je kunt nog even bij je oude saves kijken of er nog iets te redden is? Dus de backup versie van je spel. Daar moet je dan niet te lang mee wachten!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 3 verhuist naar andere wereld

Bericht door Lindavanorsouw »

Bee schreef:
Lindavanorsouw schreef:Hoi hoi! Ik heb een familie uit bridgeport verhuist naar Twinbrook. Dat is goed gegaan op 1 groot punt na: de families in bridgeport kan ik niet meer spelen. Heel die wereld is weg in mijn saves. Hoe kan ik deze terug halen?
Als het goed is krijg je vóórdat je verhuist een melding om je spel even op te slaan ... Zou ik dus ook zeer zeker doen en ook een reservekopie maken, dus 'opslaan als' en dan een andere naam ...
Het is wel logisch. Als je verhuist komt de nieuwe wereld ipv de oude dus tenzij je een reservekopie maakt is die wereld weg.
Je kunt nog even bij je oude saves kijken of er nog iets te redden is? Dus de backup versie van je spel. Daar moet je dan niet te lang mee wachten!

Aiii dat is jammer. Kan de save nergens meer vinden en dacht dat ik hem wel had opgeslagen. Helaas
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”