Service Pack 1

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Service Pack 1

Bericht door Gympie »

Hoi alle, (en sorry Banaanzombie, hallo dame dit keer :war: )

Ben bezig met laptop van een ander te fatsoeneren, alle updates e.d. er doorheen te jagen maar die SP1 wil maar steeds niet installen, krijg een melding met code 8024200D het div oplossing toegepast als "Fout controle" en hulp programma van MS en Hotfix en nog wat van deze truken maar hij blijft deze SP1 mislukken met installeren, ik vind dat hij erop moet maar wat kan ik nog doen, ook los gedownload en proberen te installeren maar helaas, ik volg straks een paar tips op en dan vind ik het prima en gaan we verder met het spel erop te plaatsen.

BVD

GRRR
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Service Pack 1

Bericht door tarac »

SP1 van welke Windows-versie ?
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Service Pack 1

Bericht door Gympie »

Tja das zeker verstandig als ik dat er even bij vermeld, het is Windows 7 Home Premium op een Sony Vaio Laptop

Sorry ;-)
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Service Pack 1

Bericht door tarac »

SP1 van Win 7 is geen "MUST", je kunt prima zonder
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Service Pack 1

Bericht door Gympie »

Aha, ik dat dat die SP's de gaten dichten, de fouten herstelde en andere problemen in W7 herstelde dus nodig was, ben met opruimen van dit ding en herstellen en proberen SP1 van W7 al een week s' avonds bezig en lukte maar niet Tssssss, nou ja houd je van de straat Hihihi
Nu proberen Sims 3 te installen met wat leuke delen erbij en dan hebben we straks nog een "verslaafde" erbij (eigenaresse van deze laptop).

Bedankt voor de hulp Tarac

G®®®

ps, div hashcodes werken niet meer, bestanden zijn door eigenaar bij Kickass verwijderd, soms even verder zoeken in het engels of pech
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Service Pack 1

Bericht door tarac »

Gympie schreef:
ps, div hashcodes werken niet meer, bestanden zijn door eigenaar bij Kickass verwijderd, soms even verder zoeken in het engels of pech
Sinds het verbod op downloaden en de strengere controle hebben veel eigenaren van torrents hun bijdragen verwijderd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”