TheSimsResource Bug?

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

TheSimsResource Bug?

Bericht door twinzz123 »

Ik download veel custom content voor de sims. Dus vandaag ging ik via mysims4blog naar een aantal TheSimsResource custom content en wou die downloaden. De url veranderede wel naar download item enzovoort, maar hij laadde gewoon weer de pagina waar je de download kon bekijken. Elke keer gebeurt dit weer als ik op downloaden klik en het ligt niet aan een bepaalde custom content, want het gebeurt nu bij alle custom content van TheSimsResource. Ik heb ook al een nieuw pagina geopend en de url van de download ingegeven. Help???
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: TheSimsResource Bug?

Bericht door Sven »

Kan je misschien een url van de download geven?
Probeer trouwens ook je cache leeg te maken (kijk op deze site hoe je dat moet doen), misschien helpt dat ook (geen idee of het helpt, maar in sommige gevallen wel).
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: TheSimsResource Bug?

Bericht door Joyce »

Misschien via een ander browser, chrome en Firefox gebruik ik en ik ben nooit last
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: TheSimsResource Bug?

Bericht door twinzz123 »

Nou, aan de browser ligt het niet, want ik kon dit de dag voor dit probleem nog gewoon. En Internet kan toch niet zomaar, opeens het niet meer doen? Ik heb de cache geleegd en ga nu Internet Explorer opnieuw openen. Ik kan geen bepaalde url geven omdat het bij alle downloads van TheSimsResource zo is. Wens me succes!

EDIT: Bedankt voor je advies Sven! Hij doet het weer! Soms ben ik gewoon zo dom dat ik niet aan de simpelste dingen denk :knip: . Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”