Origin gehacked

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Firemantwo
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2015, 15:25
Contacteer:

Origin gehacked

Bericht door Firemantwo »

Hoi mijn origin account is gehacked en op een ander email adres gezet.

Ik heb de sims 4 op me computer staan maar kan deze niet spelen nu weet iemand een truc zodat ik deze wel kan spelen.
Ik heb de orginele versie en wou hem op een andere origin account zetten maar dan moet ik de code hebben en die staat niet in me email box die ik heb gekregen toen ik deze digitaal heb gekocht.

Is er een manier om achter mijn installatie code te komen.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin gehacked

Bericht door tarac »

Dat moet dan iemand zijn die:
1. Jouw email adres kent
2. Jouw Origin naam weet
3. Jouw wachtwoord kent

Ervaring heeft uitgewezen dat het "hacken" meestal door de eigenaar van het account is gebeurd.
Je hebt iets gewijzigd en nu weet je niet meer waarin of je hebt een account aangemaakt met een ander wachtwoord.

Als je het spel toch wilt spelen (zonder origin), dan blijft downloaden nog over.

Heb je een CD van het spel gekocht, dan kan je proberen opnieuw te installeren, maar 99% kans dat je de melding krijgt dat het account al gebruikt is.
Firemantwo
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2015, 15:25
Contacteer:

Re: Origin gehacked

Bericht door Firemantwo »

Dan moet het iemand zijn die mijn email adres weet want hij is veranderd in iets met russich en ik zou niet weten hoe die aan mijn email adres komt maar ik zal de download dan is proberen vind het zonde om zoveel geld uit te geven en het spel dan niet te kunnen spelen keek er juist erg naar uit.

Bedankt voor de informatie in ieder geval.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Origin gehacked

Bericht door Joyce »

Misschien kan je proberen contact op te nemen met Origin, geen garantie dat zij je kunnen helpen, maar je weet het maar nooit
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”