Life is Strange Bug?

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Life is Strange Bug?

Bericht door twinzz123 »

Ik weet at dit het Sims dorum is, niet het Life is strange forum. Maar toch hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een tijdje geleden het spel Life is Strange gekocht, een spel gebaseerd op de keuzes die je maakt. En in het spel moet je op een moment naar het toilet, je gezicht wassen. Dus dan moet je een interactie uitvoeren met de wasbak. Je oert een interactie uit door op het object met de linker muiskmop te klikken, de knop ingedrukt te houden en de muis (het pijltje, van de muis van de pc.) naar de gewenste interactie te slepen en de linkerknop los te laten. Heel ingwikkeld. Maar ik wou dus die interactie uitgoeren, maar normaal kom je ergens, staat de naam van het object erboven en komt er een witte lijn om het object. Maar bij mij komen die naam en lijn dan even, en poef! Na 1 seconde weg. Ik krijg dus niet de kan om de muis naar de interactie te slepen etc. en kan daarom dus niet verder in het spel. Kan iemand me helpen?
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Life is Strange Bug?

Bericht door Pomerani »

Ik heb het spel op de PS3 en hier geen problemen mee gehad. Probeer eens met Max te verplaatsen zodat je misschien wel op de wasbak kan klikken. Sta er recht voor, een beetje recht of links, probeer alle hoeken. Of ga verder weg staan of dichterbij.
~ Soy la puta ama ~
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Life is Strange Bug?

Bericht door twinzz123 »

Ik heb het voor de PC. Ik heb al vanaf alle hoeken geprobeerd, maar het lukt niet. En met andere voorwerpen in de badkamer lukt het wel. Ik ga vandaag iets proberen, maar ik denk niet dat het lukt.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”