Ik heb 2 vragen over sims 3 levensweg

Plaats reactie
Sims3Fan
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2016, 15:25
Contacteer:

Ik heb 2 vragen over sims 3 levensweg

Bericht door Sims3Fan »

hallo allemaal,

ik had 2 vragen over sims 3 levensweg. Vraag1: Hoelang is een kind/tiener ongeveer op een kostschool als ik hem/haar daar heen stuur?
vraag2: Als ik een simsband begin laat ik ze oefenen en oefenen en oefenen maar ik begrijp niet zo goed wanneer je aanvragen voor een optreden kan verwachten, kan iemand me hier mee helpen?

Sims3Fan
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Ik heb 2 vragen over sims 3 levensweg

Bericht door Bee »

Sims3Fan schreef:hallo allemaal,

ik had 2 vragen over sims 3 levensweg. Vraag1: Hoelang is een kind/tiener ongeveer op een kostschool als ik hem/haar daar heen stuur?
vraag2: Als ik een simsband begin laat ik ze oefenen en oefenen en oefenen maar ik begrijp niet zo goed wanneer je aanvragen voor een optreden kan verwachten, kan iemand me hier mee helpen?

Sims3Fan
Vraag 1: Geen idee, maar je kunt ten allen tijde je sim weer terug laten komen.
Vraag 2: Volgens mij komen die optredens toch vanzelf een keer. Misschien helpt het ook om je band te laten registreren op het gemeentehuis maar echt nodig is dit niet. Bij mij kwamen er diverse aanvragen voor optredens zonder dat de band geregistreerd stond. Kijk het een paar simsdagen aan, komt vanzelf.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Sims3Fan
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2016, 15:25
Contacteer:

Re: Ik heb 2 vragen over sims 3 levensweg

Bericht door Sims3Fan »

dank je ik zal het eens proberen door mijn band te laten registreren bij het gemeente huis.. dank je voor je antwoord
Plaats reactie

Terug naar “Levensweg”