Het grote sluip probleem - oplossing

Plaats reactie
xnathalieah
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2015, 16:29
Contacteer:

Het grote sluip probleem - oplossing

Bericht door xnathalieah »

Hoi

Toen mijn sim die was tiener toen die huisarrest kreeg en mocht dus ook niet naar school, maar ik wou hem dus wle naar school sturen dus liet ik hem wegsluipen. Hij is nu jongvolwassene en sluipt nu nog steeds, en dat is dus bes wel iritant. Ik heb al een aantal keren ResetSim gedana maar dat werkt dus ook niet, ik heb het al een tijdje dus sims is ook al sws opnieuw opgestart. Ik ben ook al naar studenten tijd geweest dus in iedergeval van stad veranderd maar of die het daar ook deed weet ik eigenlijk niet echt meer maar toen die thuis kwam in ieder geval wel weer dus. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen dta die weer normaal loopt?
leoniexkorte
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 dec 2014, 22:08
Contacteer:

Re: sluipen in plaats van lopen

Bericht door leoniexkorte »

misschien is het wel een fout in het spel. ik heb het ook wel eens gehad. maar misschien helpt verhuizen ook.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: sluipen in plaats van lopen

Bericht door BanaanZombie »

Het grote sluip probleem

Oplossing:

1. Ga naar stadbewerken
2. Plaats je gehele huishouden uit huis
3. Let op! Je kansen en wensen verdwijnen. Heb je iets wat je af wil maken doe dat eerst.
4. plaats je familie weer terug

Als jet goed is, is het opgelost
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
xnathalieah
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2015, 16:29
Contacteer:

Re: sluipen in plaats van lopen

Bericht door xnathalieah »

leoniexkorte schreef:misschien is het wel een fout in het spel. ik heb het ook wel eens gehad. maar misschien helpt verhuizen ook.
ja ik kan proberen huishouden te splitsen hem weg doen en dan weer in mijn huishouden doen, want ik heb geen zin om te verhuizen. Bedankt voor je reactie :grijns:
xnathalieah
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2015, 16:29
Contacteer:

Re: sluipen in plaats van lopen

Bericht door xnathalieah »

BanaanZombie schreef:Het grote sluip probleem

Oplossing:

1. Ga naar stadbewerken
2. Plaats je gehele huishouden uit huis
3. Let op! Je kansen en wensen verdwijnen. Heb je iets wat je af wil maken doe dat eerst.
4. plaats je familie weer terug

Als jet goed is, is het opgelost
Dankje moet alleen echt perse het gehele huishouden of kan ik ook huishouden splitsen?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het grote sluip probleem - oplossing

Bericht door BanaanZombie »

Doe maar gewoon hele huishouden, is ook wel zo makkelijk. Plus ik denk niet dat splitsen werkt. Voel je vrij om het te proberen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
xnathalieah
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2015, 16:29
Contacteer:

Re: Het grote sluip probleem - oplossing

Bericht door xnathalieah »

BanaanZombie schreef:Doe maar gewoon hele huishouden, is ook wel zo makkelijk. Plus ik denk niet dat splitsen werkt. Voel je vrij om het te proberen
Oke heeel erg bedankt :knip:
Plaats reactie

Terug naar “Levensweg”