Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Plaats reactie
Dorchadas
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2017, 17:28
Contacteer:

Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Dorchadas »

Ik wil heel graag op de sims 3 een paardenfokkerij starten. Nu heb ik op internet rond gekeken en ik heb prachtige plaatjes gezien, maar al die mensen hebben veel meer paarden dan het limit van Sims 3 toelaat. Weten jullie misschien welke mod daar voor gebruikt wordt en waar ik die vandaan kan halen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Bee »

Dorchadas schreef:Ik wil heel graag op de sims 3 een paardenfokkerij starten. Nu heb ik op internet rond gekeken en ik heb prachtige plaatjes gezien, maar al die mensen hebben veel meer paarden dan het limit van Sims 3 toelaat. Weten jullie misschien welke mod daar voor gebruikt wordt en waar ik die vandaan kan halen?
Je hebt dan nodig de Base Mod en de Cheats van NRaas Mastercontroller. Schroll even naar beneden.

Pak uit met Winzip of Winrar.
Plaats de package files in je Mods/Packages map in documenten/EA/De Sims3
Start het spel op.

Ga naar een lid van je huishouden en klik op hem/haar
Je ziet dan tussen de opties staan "NRaas'
Klik daarop - en klik op 'Mastercontroller'
Klik op 'Instellingen'
Kijk achter de zin 'Meer dan 8 Sims per huishouden toestaan', zet de waarde op 'Waar'.

Kijk wel heel erg uit met NRaas Mastercontroller!! Dus maak een kopie van je spelgegevens voordat je ermee aan de slag gaat!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Dorchadas
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2017, 17:28
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Dorchadas »

Oke, dan zal ik daar even naar gaan kijken. Heel erg bedankt alvast.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Bee »

Dorchadas schreef:Oke, dan zal ik daar even naar gaan kijken. Heel erg bedankt alvast.
Graag gedaan en welkom op het forum trouwens! :normalelach:
Laat je nog even weten of het lukt en ook hoe jij bv een stal bouwt?
Zit me er ook in te verdiepen op Youtube :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Dorchadas
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2017, 17:28
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Dorchadas »

Zal ik doen. Ik bouw vaak redelijk luxe stallen (Met binnenbak, buiten- en overdekte weilanden, een renbaan, een gewone rijbaan, een round-pen en gewoon een stallenblok.) en dan laat ik de sims er in een verdieping boven wonen. (de paarden krijgen meer ruimte dan de sims, oeps)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Bee »

Dorchadas schreef:Zal ik doen. Ik bouw vaak redelijk luxe stallen (Met binnenbak, buiten- en overdekte weilanden, een renbaan, een gewone rijbaan, een round-pen en gewoon een stallenblok.) en dan laat ik de sims er in een verdieping boven wonen. (de paarden krijgen meer ruimte dan de sims, oeps)
Hahaha ... Jouw paarden hebben geluk met jou! Ik wil een stal bouwen met hooguit een hooizoldertje met ladder. Binnenstallen zijn wel leuk ja ...
Ik heb op het moment 2 eenhoorns. Eentje kwam er op een feestje (!) en de andere stond bij volle maan bij een vijver. Vind het zo zielig dat ze in de sneeuw buiten staan. Ze lijken er geen last van te hebben maar het ziet er niet comfortabel uit.
Ben wel benieuwd naar hoe jouw stal eruitziet!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door BanaanZombie »

Komt er ff een eenhoorn langs op je feestje haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Dorchadas
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2017, 17:28
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Dorchadas »

BanaanZombie schreef:Komt er ff een eenhoorn langs op je feestje haha
Haha ja,
The party don't start, till i galop in! :grijns:

Oh, klopt het dat als ik master controller heb en ik wil die paarden dan ook kunnen besturen dat ik dan portraitpanel moet hebben? En zo ja, hoe dowload/zet je dat in je spel dan?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een paarden fokkerij maken?

Bericht door Bee »

Dorchadas schreef:
BanaanZombie schreef:Komt er ff een eenhoorn langs op je feestje haha
Haha ja,
The party don't start, till i galop in! :grijns:

Oh, klopt het dat als ik master controller heb en ik wil die paarden dan ook kunnen besturen dat ik dan portraitpanel moet hebben? En zo ja, hoe dowload/zet je dat in je spel dan?
Bij mijn weten niet ... Je voegt die paarden bij je familie toch? Dan kun je ze gewoon besturen als het goed is.
Je moet Master Controller en Master Controller Cheats installeren in je spel.

Ik heb nog even gegoogled. Wanneer je meer sims hebt ingesteld in je huishouden kun je met de spatiebalk wisselen naar een ander paard of sim. Als je ook die kaartplaatjes wilt heb je nog een andere mod nodig Portraitpanel. Ik heb daar helaas geen ervaring mee maar hier kun je de uitleg lezen: http://nraas.wikispaces.com/Which+Mod+FAQ#Overstuffed
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Beestenbende”