eenhoorn verschijnt niet

Plaats reactie
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

eenhoorn verschijnt niet

Bericht door harlinquin »

Hoi,

Ik heb het probleem dat in dragon valley er nooit een eenhoorn verschijnt, terwijl in andere buurten er vrijwel dagelijks 1 verschijnt. Is dit een probleem met dragon valley?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door Bee »

Niet dat ik weet.. Maar ik had hetzelfde met Island Paradise, nooit een eenhoorn te vinden.. Ik las ergens dat ze al vanaf een uur of 8 's avonds op kunnen duiken, tot 5 uur 's morgens
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door harlinquin »

O dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb nog nooit gezocht naar een eenhoorn in Isla paradiso (zijn er daar uberhaupt paarden?). Ja dat wist ik maar in mijn ervaring is het zo dat als er die nacht een eenhoorn is, die er meestal al om 8 uur is. Ik zal anders eens een nieuw spel in dragon valley aanmaken, misschien verschijnt er daar wel 1. Er lijkt toch wat mafs met die eenhoorns te zijn want het duurde bij mij ook heel lang voordat ik eens een eenhoorn kreeg die niet zwart was.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door BanaanZombie »

Zijn er wel parken met meren daar? Want ik weet wel dat dat een vereiste is. Probeer anders eens parken, met een meer dus, uit beestembende zelf te plaatsen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door Bee »

Dragon Valley heeft verschillende visstekken en meren van zichzelf. Ik zal ook eens testen in een nieuw spel.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door harlinquin »

Ik heb het getest en in een nieuw spel verscheen de eenhoorn wel. Ik heb toen in mijn eerdere spel een paar dagen gewacht en verscheen er daar opeens ook 1 :)

edit; ik heb nog niet gekeken in isla paradiso
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door BanaanZombie »

In Isla Paradiso heb ik trouwens wel vaak genoeg eenhoorns gehad (ik had een fase waar ik altijd eenhoorns adopteerde lol, met cheats xD)

Zal wel per spel verschillen dan. Zo hebben sommige ontiegelijk vaak meteoren, ik heb er nog NOOIT een gehad *klopt af*
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door Bee »

Ieder spel is ook weer anders en veel hangt af van wat je doet in je spel. Als je bv veel ruimtestemen verzamelt heb je meer kans om ontvoerd te worden door aliens. Ik weet niet precies wat die meteoren triggert maar ws komt het wel door bepaalde acties van je sim.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: eenhoorn verschijnt niet

Bericht door harlinquin »

Ik heb ook nog nooit een meteoriet gehad, maar inderdaad elk spel is wel anders. Zo heb i kergens ook heel vaak blikseminslag gehad (kan ook in sims 2 geweest zijn, dat weet ik niet meer) en in andere spellen zelden of nooit. En bij sommige families erg vaak en snel brand en bij anderen zelden of nooit. Ik vind dat eigenlijk wel leuk; dat elk spel anders is, maakt het toch wat realistischer :)
Plaats reactie

Terug naar “Beestenbende”