Hond tot leven wekken door geest uit fles

Plaats reactie
xnathalieah
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2015, 16:29
Contacteer:

Hond tot leven wekken door geest uit fles

Bericht door xnathalieah »

hoii,

ik heb dus met een wens gedaan dat ik een soort theepot kreeg, sorry ik weet even niet meer hoe het heet haha. Maar als je die dus op poetst krijg je een geest uit fles, ik kon dus wensen om een sim tot leven te wekken en dat heb ik gedaan bij een hond. Die hond leeft nu dus weer, alleen zit niet in mijn huishouden, terwijl die dat wel zat voordat die dood ging. Kan ik hem weer terug krijgen in mijn huishouden? Of kan dat gwn niet als je ze laat opwekken door de geest uit fles?

Mischien handig om te weten: ik heb het maximale aantal sims en ik heb 3 huisdieren, ik heb ook al geprobeert met TestingCheatsEnabled true , en dan op shift op de hond klikken zodat ik kon doe 'aan huishouden toevoegen' maar, dat stond er dus niet bij.

Ik hoop dta iemand hier een oplossing voor heeft of een reden/oorzaak. Dankjewel !! :knipknip:

(Sorry ik bedenk met net dat dit onderwerp mischien verkeerd staat want ik weet dat je de geest uit fles vgm bij showtime krijgt maar ik weet niet of je die theepot kan kopen zonder showtime. Alleen ik dacht zo'n geest is boven natuurlijk dus daarom hier.. Sorry als ik hem fout heb neer gezet.)
Gebruikersavatar
Melody
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 jan 2015, 13:40
Contacteer:

Re: Hond tot leven wekken door geest uit fles

Bericht door Melody »

Misschien als je een van die 3 huisdieren wegdoet? Ik weet het anders ook niet sorry! :vraagteken:
Everything sweet ain't sugar coated
Alis volat propriis ~
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Hond tot leven wekken door geest uit fles

Bericht door Katy Perry »

Ik denk dat het niet kan omdat de hond al dood was en als sims en dieren doodgaan worden ze uit het huishouden gezet. Ben je de hond wel een keer tegengekomen in het spel nu hij weer levend is? Dan kan je er misschien achterkomen waar hij woont. het kan ook zijn dat de hond nu een zwerfhond is, maar dan zou die cheat wel moeten werken denk ik. Al geprobeerd om een huisdier te adopteren? Misschien zit hij daartussen. Het kan ook zijn dat de cheat niet werkt omdat hij al dood was, maar dat weet ik niet zeker. Aan de hoeveelheid huisdieren zal het niet liggen denk ik, want je hebt nu 3 huisdieren en je kunt er maximaal 6 hebben.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Plaats reactie

Terug naar “Showtime”