Sneeuwdag.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Sneeuwdag.

Bericht door Anne »

Mijn kind/tiener gaat misschien maar één dag in de winter naar school, omdat de rest van de dagen sneeuwdagen zijn. Dit is vrij irritant omdat ze dan natuurlijk geen hogere cijfers krijgen, en geen mensen kunnen ontmoeten en noem maar op. Heeft iemand een idee of je dit kan uitschakelen met een of andere mod? Ik heb het op Google gezocht, maar ik kon het niet echt vinden. Ik heb geprobeerd met Nraas Mastercontroller, maar nope... Iemand een idee? Of heeft iemand anders hier überhaupt last van, of hoe komen jullie de winter door met kinderen en tieners?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sneeuwdag.

Bericht door BanaanZombie »

Ik had dit wel vaak met de sims 2, konden mn sims steeda niet op vakantie door de sneeuw haha

Wat je kunt proberen is het sneeuwniveau veranderen. Dit kun je doen met de cheat testingcheatsenabled true. Klik daarja met shift op de grond. Hiermee kun je het weer regelen. Het sneeuwniveau en ook de hevigheid van de sneeuwbuien
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Sneeuwdag.

Bericht door Anne »

BanaanZombie schreef:Ik had dit wel vaak met de sims 2, konden mn sims steeda niet op vakantie door de sneeuw haha

Wat je kunt proberen is het sneeuwniveau veranderen. Dit kun je doen met de cheat testingcheatsenabled true. Klik daarja met shift op de grond. Hiermee kun je het weer regelen. Het sneeuwniveau en ook de hevigheid van de sneeuwbuien
Dankjewel voor de reactie! Ik zal het proberen. ^ω^
Plaats reactie

Terug naar “Jaargetijden”