bug in resort

Plaats reactie
sims3hola
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2015, 18:17
Contacteer:

bug in resort

Bericht door sims3hola »

ik heb het uitbreidingspakket exotisch eiland op mijn computer staan. ik wilde met mijn sims inchecken bij een resort maar dat lukt niet. mijn sim zegt dat hij er niet langs kan/er geen ruimte is. weet iemand of ik hoe ik dit kan oplossen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: bug in resort

Bericht door Bee »

sims3hola schreef:ik heb het uitbreidingspakket exotisch eiland op mijn computer staan. ik wilde met mijn sims inchecken bij een resort maar dat lukt niet. mijn sim zegt dat hij er niet langs kan/er geen ruimte is. weet iemand of ik hoe ik dit kan oplossen?
Is het een zelf gebouwd Resort? Dan moet je even checken wat er aan de hand is ... deuren niet, of niet goed geplaatst of er staat iets in de weg.

Staat er wel iemand achter de balie? (klik op de balie en neem personeel aan)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: bug in resort

Bericht door Bee »

sims3hola schreef:ik heb het uitbreidingspakket exotisch eiland op mijn computer staan. ik wilde met mijn sims inchecken bij een resort maar dat lukt niet. mijn sim zegt dat hij er niet langs kan/er geen ruimte is. weet iemand of ik hoe ik dit kan oplossen?
Even een bericht van een jaar geleden omhooghalen ...
Ook dit probleem wordt namelijk opgelost door de gefixte versie van Isla Paradiso.
Net als het probleem met 'verkennen' van duikgrotten waarbij de sims worden gelanceerd naar een eiland.
Zie dit topic: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=76&t=1952
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Exotisch Eiland”