Rapport krijgen

Plaats reactie
Lauren001
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2014, 20:01
Contacteer:

Rapport krijgen

Bericht door Lauren001 »

Hej,

Ik heb een semester op de universiteit gezeten. Het is nu zaterdag en ik kreeg een actieblokje dat ik mijn rapport zou krijgen.
Ik heb dit per ongeluk weggeklikt. Nu is mijn vraag of ik dit opnieuw kan krijgen of er zelf voor zorgen dat ik mijn rapport krijg.

Thx :kleinelach:
Lauren
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rapport krijgen

Bericht door Bee »

Lauren001 schreef:Hej,

Ik heb een semester op de universiteit gezeten. Het is nu zaterdag en ik kreeg een actieblokje dat ik mijn rapport zou krijgen.
Ik heb dit per ongeluk weggeklikt. Nu is mijn vraag of ik dit opnieuw kan krijgen of er zelf voor zorgen dat ik mijn rapport krijg.

Thx :kleinelach:
Lauren
Je cijfer wordt meegenomen als je nog eens gaat studeren. Soms moet je 2 of 3 semesters doen voordat je genoeg hebt voor een Graad. Ik dacht dat je dat rapport ook kon bekijken bij de afdeling waar normaal je carrière staat. Nee je kan niet nog een keer die actie krijgen. Ik zal de volgende keer goed opletten als ik weer eens een spel heb ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rapport krijgen

Bericht door Bee »

Ik had nog ergens een oud spel.
Je kunt je cijfer gewoon bekijken, zie hieronder. Deze sim is inmiddels weer thuis en is 1 semester naar de universiteit geweest:
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lauren001
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2014, 20:01
Contacteer:

Re: Rapport krijgen

Bericht door Lauren001 »

Oh, jammer maar dankje :D mijn sim is nu ook terug thuis, ik ga ze dalijk ook weer terug sturen en dan inderdaad beter opletten. Hoe weet je hoe lang je sim moet blijven?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rapport krijgen

Bericht door Bee »

Lauren001 schreef:Oh, jammer maar dankje :D mijn sim is nu ook terug thuis, ik ga ze dalijk ook weer terug sturen en dan inderdaad beter opletten. Hoe weet je hoe lang je sim moet blijven?
Ja dat hangt ervan af hoe hoog je eerste cijfer is en hoe hard je je best doet ...
Als je mijn plaatje ziet van een zesje, de groene streep moet helemaal vol zijn wil je een graad krijgen :mrgreen:
Deze moet dus nog flink zijn best gaan doen, maar het is maar de vraag of dit in één keer gaat lukken.

1 semester duurt 1 week.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Studententijd”