De Sims 4 Ouderschap

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Packs van sims 4
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Bee »

Simsalabim schreef:Ik heb een probleem met de download van fitgirl. Zodra ik op de setup klik voor het installeren krijg ik de melding: Unable to create a temporary file. Setup aborted Error 1: Onjuiste functie.

Ik kan ook niets verplaatsen van de iso want bij het plakken van de bin folders krijg ik de melding: ongeldige MS-DOS-functie

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Installeer je spel NIET in ProgramFiles (x86)
Kies een andere map, bv: C:\Games\The Sims 4
Of een andere schijf. bv D:\Games\The Sims 4

Heb je ook de controle uit laten voeren of alle bestanden volledig zijn?
Voordat je je spel installeert is het aan te raden dit uit te laten voeren: Verify BIN files before installation.bat
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door tarac »

Simsalabim schreef:
tarac schreef:
Simsalabim schreef:Ik heb een probleem met de download van fitgirl. Zodra ik op de setup klik voor het installeren krijg ik de melding: Unable to create a temporary file. Setup aborted Error 1: Onjuiste functie.

Ik kan ook niets verplaatsen van de iso want bij het plakken van de bin folders krijg ik de melding: ongeldige MS-DOS-functie

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Heb je nog wel voldoende schijfruimte ?
Ik neem aan dat 83 GB wel voldoende is? :vraagteken:
Ja, meer dan genoeg.
Nog even jouw foutmeldingen doorgelezen en dan rijst bij mij de vraag: "Heb je de .iso download wel gekoppeld in Poweriso of Daemon ?".
En voer je de opdrachten uit vanaf het virtuele CD station ?

Het lijkt er op alsof je direct vanuit een iso dingen wilt uitvoeren/plakken.
Gebruikersavatar
Simsalabim
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2014, 13:05
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Simsalabim »

Bee schreef:
Simsalabim schreef:Ik heb een probleem met de download van fitgirl. Zodra ik op de setup klik voor het installeren krijg ik de melding: Unable to create a temporary file. Setup aborted Error 1: Onjuiste functie.

Ik kan ook niets verplaatsen van de iso want bij het plakken van de bin folders krijg ik de melding: ongeldige MS-DOS-functie

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Installeer je spel NIET in ProgramFiles (x86)
Kies een andere map, bv: C:\Games\The Sims 4
Of een andere schijf. bv D:\Games\The Sims 4

Heb je ook de controle uit laten voeren of alle bestanden volledig zijn?
Voordat je je spel installeert is het aan te raden dit uit te laten voeren: Verify BIN files before installation.bat
Ook die geeft een foutmelding namelijk dat ''Deze app niet kan worden uitgevoerd op uw pc''

Over het koppelen: Met het basisspel kon ik (en ook die van fitgirl) hem koppelen zonder speciaal programma. Het basisspel werkt prima. Voordat ik het basisspel had geïnstalleerd werkte de repack van fitgirl ook niet, zelfde meldingen (ik twijfelde namelijk of je het basisspel alsnog nodig hebt vandaar dat die er nog opstaat. )
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Bee »

Simsalabim schreef:
Bee schreef:
Simsalabim schreef:Ik heb een probleem met de download van fitgirl. Zodra ik op de setup klik voor het installeren krijg ik de melding: Unable to create a temporary file. Setup aborted Error 1: Onjuiste functie.

Ik kan ook niets verplaatsen van de iso want bij het plakken van de bin folders krijg ik de melding: ongeldige MS-DOS-functie

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Installeer je spel NIET in ProgramFiles (x86)
Kies een andere map, bv: C:\Games\The Sims 4
Of een andere schijf. bv D:\Games\The Sims 4

Heb je ook de controle uit laten voeren of alle bestanden volledig zijn?
Voordat je je spel installeert is het aan te raden dit uit te laten voeren: Verify BIN files before installation.bat
Ook die geeft een foutmelding namelijk dat ''Deze app niet kan worden uitgevoerd op uw pc''

Over het koppelen: Met het basisspel kon ik (en ook die van fitgirl) hem koppelen zonder speciaal programma. Het basisspel werkt prima. Voordat ik het basisspel had geïnstalleerd werkte de repack van fitgirl ook niet, zelfde meldingen (ik twijfelde namelijk of je het basisspel alsnog nodig hebt vandaar dat die er nog opstaat. )
De Repack van Fitgirl staat helemaal op zichzelf, daar heb je verder geen basisspel voor nodig ...

Ik heb de iso nu gekoppeld met Poweriso
(je moet dan de geregistreerde versie gebruiken omdat het een vrij groot bestand is zie hier).

Dus:
koppelen met Poweriso
map Poweriso openen via je verkenner
klikken op 'verify bin files'
bij mij staat hij nu te controleren ...
daarna klik je op 'setup' en kun je kiezen waar je hem installeert.
Doe dit dus NIET in program files maar in een aparte map!
Afbeelding

Files okay:
Afbeelding

Setup:
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Simsalabim
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2014, 13:05
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Simsalabim »

Bee schreef: -knip- (tbv de overzichtelijkheid op het forum) - Bee
key haha met poweriso kom ik in ieder geval al een stap verder bedankt! Bij verify bin files komt er kort een zwart schermpje die echt na een seconde alweer verdwijnt. Vervolgens bij het .exe bestand krijg ik de melding the setup files are corrupted. Please obtain a new ccpy of the program.

Is hier nog wat aan te doen of is het nu echt een kwestie van opnieuw downloaden? (zo'n snelle internet hebben we hier niet dus voordat ik weer aan dat enorm lange proces begin terwijl er misschien nog een andere optie is :ironie: )
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Bee »

Simsalabim schreef: key haha met poweriso kom ik in ieder geval al een stap verder bedankt! Bij verify bin files komt er kort een zwart schermpje die echt na een seconde alweer verdwijnt. Vervolgens bij het .exe bestand krijg ik de melding the setup files are corrupted. Please obtain a new ccpy of the program.

Is hier nog wat aan te doen of is het nu echt een kwestie van opnieuw downloaden? (zo'n snelle internet hebben we hier niet dus voordat ik weer aan dat enorm lange proces begin terwijl er misschien nog een andere optie is :ironie: )
Tja als je download niet volledig is gaat het niet werken. Daar kunnen we helaas weinig aan veranderen.
Opnieuw downloaden is dan het enige wat je kunt doen.
Zorg ervoor dat je internet niet onderbroken wordt en dat je virusscanner geen delen onbruikbaar maakt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Simsalabim
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2014, 13:05
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Simsalabim »

Bee schreef:
Simsalabim schreef: key haha met poweriso kom ik in ieder geval al een stap verder bedankt! Bij verify bin files komt er kort een zwart schermpje die echt na een seconde alweer verdwijnt. Vervolgens bij het .exe bestand krijg ik de melding the setup files are corrupted. Please obtain a new ccpy of the program.

Is hier nog wat aan te doen of is het nu echt een kwestie van opnieuw downloaden? (zo'n snelle internet hebben we hier niet dus voordat ik weer aan dat enorm lange proces begin terwijl er misschien nog een andere optie is :ironie: )
Tja als je download niet volledig is gaat het niet werken. Daar kunnen we helaas weinig aan veranderen.
Opnieuw downloaden is dan het enige wat je kunt doen.
Zorg ervoor dat je internet niet onderbroken wordt en dat je virusscanner geen delen onbruikbaar maakt.
Hé jammer, acht het viel te proberen :tong: In ieder geval bedankt dan ga ik het opnieuw downloaden!
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door meisjelief91 »

Is er nog ergens een werkende link zodat ik mijn gekraakte versie kan update en ouderschap heb?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Bee »

meisjelief91 schreef:Is er nog ergens een werkende link zodat ik mijn gekraakte versie kan update en ouderschap heb?
Deze doet het toch nog?

Of deze, weet niet precies wat het verschil is, dan moet je even de topics doorlezen .. Zie dit topic: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... =11&t=2030
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door meisjelief91 »

Bee schreef:
meisjelief91 schreef:Is er nog ergens een werkende link zodat ik mijn gekraakte versie kan update en ouderschap heb?
Deze doet het toch nog?

Of deze, weet niet precies wat het verschil is, dan moet je even de topics doorlezen .. Zie dit topic: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... =11&t=2030
Thank bee ik ga gelijk kijken of het via deze links wel lukt. En welke link zou het beste zijn? En klopt het dat we dan weer helemaal up to date zijn dus dat we alles vanaf nu hebben?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door tarac »

meisjelief91 schreef:
Bee schreef:
meisjelief91 schreef:Is er nog ergens een werkende link zodat ik mijn gekraakte versie kan update en ouderschap heb?
Deze doet het toch nog?

Of deze, weet niet precies wat het verschil is, dan moet je even de topics doorlezen .. Zie dit topic: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... =11&t=2030
Thank bee ik ga gelijk kijken of het via deze links wel lukt. En welke link zou het beste zijn? En klopt het dat we dan weer helemaal up to date zijn dus dat we alles vanaf nu hebben?
Je kunt beter DEZE nemen, dan heb je ook gelijk de installatie-instructies er bij. Belangrijk omdat de installatie van Ouderschap net even iets afwijkt van het gebruikelijke. (mapje Game verwijderen).
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Bee »

tarac schreef: Je kunt beter DEZE nemen, dan heb je ook gelijk de installatie-instructies er bij. Belangrijk omdat de installatie van Ouderschap net even iets afwijkt van het gebruikelijke. (mapje Game verwijderen).
Yep, zo is ie weer helemaal uptodate :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door meisjelief91 »

Bee schreef:
tarac schreef: Je kunt beter DEZE nemen, dan heb je ook gelijk de installatie-instructies er bij. Belangrijk omdat de installatie van Ouderschap net even iets afwijkt van het gebruikelijke. (mapje Game verwijderen).
Yep, zo is ie weer helemaal uptodate :mrgreen:
Thanks tarac dan ga ik nu gelijk kijken gister was het al laat dus had niet meer gekeken.
En bee bedankt voor je hulp. Yeah weer up to date
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door meisjelief91 »

IMG_20170615_203749.jpg
Nu heb ik de nieuwe uitbreiding geïnstalleerd netjes game mapje verwijderd alles goed ik heb de uitbreidingen ook in mijn spel nu maar nu geeft hij dit weer hoe kan dat en hoe kan ik dat oplossen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Bee »

Nou..dit heb ik nog niet eerder gezien :D
Lijkt wel een probleem met je grafische kaart? Of verkeerde instellingen? Probeer eens een nieuwe simsmap, zodat alles gereset wordt? En geen Mods!

Je hebt wel na verwijderen van dat mapje games de nieuwste update in de installatie map geplakt?

Edit O wacht, ik kijk je plaatje op mijn mobiel en dan zitten er rare lijnen overheen... Bedoel je dat? Of gaat het om de zwarte vlakjes?
Pas je instellingen aan, zet alle vinkjes goed en test altijd in een nieuw spel
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door meisjelief91 »

Die lijnen komen doordat ik de foto met met tel gemaakt heb. Maar ik bedoel echt die zwarte blokken en ja heb de nieuwe update er wel weer ingeplakt haha hij werkt verder gewoon goed. Maar vind die zwarte blokjes irritant en heb wel mods maar dat kan het probleem niet zijn want die heb ik ook op mijn laptop en me grafische kaart van mijn desktop is beter dan die in mijn laptop dus snap niet hoe dat kan dan maar zal even kijken of ik het kan vinden in ieder geval bedankt
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door Bee »

meisjelief91 schreef:Die lijnen komen doordat ik de foto met met tel gemaakt heb. Maar ik bedoel echt die zwarte blokken en ja heb de nieuwe update er wel weer ingeplakt haha hij werkt verder gewoon goed. Maar vind die zwarte blokjes irritant en heb wel mods maar dat kan het probleem niet zijn want die heb ik ook op mijn laptop en me grafische kaart van mijn desktop is beter dan die in mijn laptop dus snap niet hoe dat kan dan maar zal even kijken of ik het kan vinden in ieder geval bedankt
Die blokken zijn ws oude items in je inventaris die niet geladen kunnen worden. Ik denk doordat je een oud spel hebt geladen in een oude map? Bij een nieuw spel zal dat niet zijn. Misschien kun je die vlakjes kwijtraken door een nieuwe simsmap te maken en daar de oude saves en items in over te kopiëren?

En zet vinkjes bij instellingen: 'materiaal en scriptbestanden toestaan' als je mods gebruikt. En ook bij de bibliotheek: packs 'gevorderd'. Zo even uit mijn hoofd
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door meisjelief91 »

Bee schreef:
Die blokken zijn ws oude items in je inventaris die niet geladen kunnen worden. Ik denk doordat je een oud spel hebt geladen in een oude map? Bij een nieuw spel zal dat niet zijn. Misschien kun je die vlakjes kwijtraken door een nieuwe simsmap te maken en daar de oude saves en items in over te kopiëren?

En zet vinkjes bij instellingen: 'materiaal en scriptbestanden toestaan' als je mods gebruikt. En ook bij de bibliotheek: packs 'gevorderd'. Zo even uit mijn hoofd
Is inderdaad een oud geladen spel heb er al een poosje niet meer mee gespeeld. Ma ben nu een nieuwe familie begonnen en daar heb ik geen problemen mee dus ach was toch al een beetje op die familie uitgekeken scheelt weer haha.

Ja weet dat ik de mods aan moet zetten dat heb ik ook gedaan ook mijn mods werken gewoon in me spel dus dat is het allemaal niet de dingen die zwart waren waren ook gewoon dingen die echt in het spel zitten zoals de bellenblaas van stedelijk leven. In ieder geval bedankt voor het meedenken
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: De Sims 4 Ouderschap

Bericht door garapoes »

Ik had het niet verwacht maar ik vind het echt een hele leuke uitbreiding! Maakt gezinnen een stuk leuker en dat is het toch het leukste aan de SIms, gezinnen en families.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Game Packs”