Strangerville

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Packs van sims 4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Strangerville

Bericht door tarac »

Morgen komt er een nieuwe uitbreiding Strangerville.
De voorbereiding op dit pack - versie 1.50.67.1020 - is al via ZLOrigin te downloaden.

Het lijkt mij verstandiger om even te wachten tot de gekraakte versie er is.
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door XXsimses »

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe gameplay!
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door meisjelief91 »

Volgens zloemu staat hij nu al op zlorigin alleen op de een of andere manier kan ik me nu opeens niet meer inloggen met zlclient die kan mij op de een of andere manier niet verbinden op het moment
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door XXsimses »

Weet iemand of er misschien al een download beschikbaar is:) ?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door tarac »

XXsimses schreef: 27 feb 2019, 08:43 Weet iemand of er misschien al een download beschikbaar is:) ?
Ik ben het nu aan het uploaden voor een directe .iso download,EDIT: Upload is klaar
DIT is de link

Je kunt het ook downloaden via torrents voor een 7-zip download via HIER

Voor diegenen die hem al via ZLOrigin hebben gedownload kun je HIER de gekraakte map Game downloaden. (Uitpakken met Winrar, oude map Game verwijderen en nieuwe plaatsen)
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door XXsimses »

Super bedankt! ik ga hem nu proberen te installeren.
Hebt u het al gespeeld?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door tarac »

XXsimses schreef: 27 feb 2019, 11:31 Super bedankt! ik ga hem nu proberen te installeren.
Hebt u het al gespeeld?
Het klinkt misschien gek maar ik speel zelf nooit met de Sims.
Dat laat ik aan mijn vrouw over en die zit nu even lekker van het zonnetje te genieten.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door BanaanZombie »

Het is super interessant omdat het story-based is. Ik speel zelf niet meer vanwege gebrek aan een goede computer. Maar ik kijk Clare Siobhan op youtube voor mijn dosis Sims haha. Ik ben super nieuwsgierig naar het verhaal. Het is wel een beeetje creepy wanneer de sims bezeten zijn
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door garapoes »

Hij is hem bij mij nu aan het downloaden (via ZLorigin), ben heel benieuwd! Laatste tijd ben ik alleen maar Sims aan het maken of huizen en bijna niet meer aan het spelen. Ik vind de bugs gewoon enorm vervelend (en dan vooral het eindeloze stilstaan terwijl ze wel een actie horen uit te voeren). Laatste tijd houdt Windows Defender ook steeds Zlorigin tegen om op te starten. Moet ik hem steeds uitzetten, ook vervelend.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door tarac »

garapoes schreef: 27 feb 2019, 20:45 Hij is hem bij mij nu aan het downloaden (via ZLorigin), ben heel benieuwd! Laatste tijd ben ik alleen maar Sims aan het maken of huizen en bijna niet meer aan het spelen. Ik vind de bugs gewoon enorm vervelend (en dan vooral het eindeloze stilstaan terwijl ze wel een actie horen uit te voeren). Laatste tijd houdt Windows Defender ook steeds Zlorigin tegen om op te starten. Moet ik hem steeds uitzetten, ook vervelend.
Toevoegen aan de uitzonderingen in windows defender
11218
Gebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:07
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door 11218 »

Ja zag het op insta...wat kun je er doen? Ik heb helaas geen pc.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door garapoes »

Ik heb hem even gespeeld. De CAS items zijn heel mooi maar wat wel jammer is is dat je echt kwaliteitsverschil ziet tussen de nieuwste items en items die in het basispakket zaten. En dan bedoel ik echt textuur op bijvoorbeeld spijkerbroeken en jasjes etc. De nieuwe items zijn veel gedetailleerder. Ik vind de nieuwe wereld heel gaaf, echt een woestijnachtige country omgeving. Ik hoor ook af en toe zo'n vogel (een gier ofzo?) op de achtergrond. Ik ben begonnen in de zomer en het is heel heet. Mijn Sims moesten hun zomerkleding binnen aan anders werden ze oncomfortabel.

Ik vind de ziekte of wat het ook is niet zo heel erg leuk. Ik vind het oprecht een beetje eng (en ik ben 23 haha). Die gekke berichtjes met 'onze ogen zijn ogen', ik krijg er echt een creepy vibe van. De welcome wagon had 3 van die Sims die besmet waren, maar ze waren heel glitchy (of het hoort zo). Je kon niet met ze praten ofzo, stonden alleen maar stil. Toen kwamen er 2 mensen in pak met zonnebril die er wel cool uitzien en toen was mijn koelkast weg en kreeg 1 simdollar. En een briefje op de grond ofzo. Naja ik ben niet zo geïnteresseerd in dat aspect van het spel, ik speel meer met families.

Maar de buurt is echt leuk!
Laatst gewijzigd door garapoes op 09 mar 2019, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door BanaanZombie »

Dat 'glitchy' hoort zo.

Ik heb de series gekeken van Clare Siobhan en na 5 afleveringen had ze het verhaal al opgelost. Super snel, dus het is niet heel diep. Je kunt het wel opnieuw activeren, maar ik zal het niet spoilen voor de mensen die het verhaal zelf willen spelen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door maralicious »

Ik heb Strangerville in misschien anderhalf uur uitgespeeld, het doet me een beetje denken aan de manier waarop je op avontuur ging in de Sims 3 wereldavonturen. De wereld vind ik heel mooi maar de huizen zijn wel mager ingericht, al snap ik dat dat is om je spel soepeler te laten lopen. Er zijn een aantal mensen op Youtube, zoals Plumbella, die de wereld al hebben herbouwd, en die vind ik wel erg mooi! Het pakket heeft een creepy vibe idd maar wel leuk, al weet ik niet of het de 20 euro waard is omdat ik hem al zo snel had uitgespeeld.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door tarac »

maralicious schreef: 03 mar 2019, 18:05 Ik heb Strangerville in misschien anderhalf uur uitgespeeld, het doet me een beetje denken aan de manier waarop je op avontuur ging in de Sims 3 wereldavonturen. De wereld vind ik heel mooi maar de huizen zijn wel mager ingericht, al snap ik dat dat is om je spel soepeler te laten lopen. Er zijn een aantal mensen op Youtube, zoals Plumbella, die de wereld al hebben herbouwd, en die vind ik wel erg mooi! Het pakket heeft een creepy vibe idd maar wel leuk, al weet ik niet of het de 20 euro waard is omdat ik hem al zo snel had uitgespeeld.
In anderhalf uur uitgespeeld ?
Onmogelijk !!!
Mijn vrouw is al dagen bezig en vindt steeds weer nieuwe dingen.
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door maralicious »

tarac schreef: 04 mar 2019, 10:44
maralicious schreef: 03 mar 2019, 18:05 Ik heb Strangerville in misschien anderhalf uur uitgespeeld, het doet me een beetje denken aan de manier waarop je op avontuur ging in de Sims 3 wereldavonturen. De wereld vind ik heel mooi maar de huizen zijn wel mager ingericht, al snap ik dat dat is om je spel soepeler te laten lopen. Er zijn een aantal mensen op Youtube, zoals Plumbella, die de wereld al hebben herbouwd, en die vind ik wel erg mooi! Het pakket heeft een creepy vibe idd maar wel leuk, al weet ik niet of het de 20 euro waard is omdat ik hem al zo snel had uitgespeeld.
In anderhalf uur uitgespeeld ?
Onmogelijk !!!
Mijn vrouw is al dagen bezig en vindt steeds weer nieuwe dingen.
Oh echt?? Ik ben er ook wel heel snel doorheen gegaan hoor, ik hield me bezig met dat Strangerville levensdoel en toen ik daar klaar mee was hield ik het eigenlijk wel voor gezien. Ik zag online dat heel veel mensen moeite hadden met het afronden van de verhaallijn (waar je iets moet verslaan, om het maar zo spoilervrij te houden) maar daar was ik al binnen een paar minuten doorheen. Moet ik maar eens Youtube filmpjes gaan kijken waar ze uitgebreid door Strangerville heen gaan, want ik ging er vrij gauw doorheen.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door Bee »

maralicious schreef: 04 mar 2019, 15:04
tarac schreef: 04 mar 2019, 10:44
maralicious schreef: 03 mar 2019, 18:05 Ik heb Strangerville in misschien anderhalf uur uitgespeeld, het doet me een beetje denken aan de manier waarop je op avontuur ging in de Sims 3 wereldavonturen. De wereld vind ik heel mooi maar de huizen zijn wel mager ingericht, al snap ik dat dat is om je spel soepeler te laten lopen. Er zijn een aantal mensen op Youtube, zoals Plumbella, die de wereld al hebben herbouwd, en die vind ik wel erg mooi! Het pakket heeft een creepy vibe idd maar wel leuk, al weet ik niet of het de 20 euro waard is omdat ik hem al zo snel had uitgespeeld.
In anderhalf uur uitgespeeld ?
Onmogelijk !!!
Mijn vrouw is al dagen bezig en vindt steeds weer nieuwe dingen.
Oh echt?? Ik ben er ook wel heel snel doorheen gegaan hoor, ik hield me bezig met dat Strangerville levensdoel en toen ik daar klaar mee was hield ik het eigenlijk wel voor gezien. Ik zag online dat heel veel mensen moeite hadden met het afronden van de verhaallijn (waar je iets moet verslaan, om het maar zo spoilervrij te houden) maar daar was ik al binnen een paar minuten doorheen. Moet ik maar eens Youtube filmpjes gaan kijken waar ze uitgebreid door Strangerville heen gaan, want ik ging er vrij gauw doorheen.
Misschien even opnieuw spelen in de originele Strangerville versie? Ik had ook even gekeken naar jouw Plumbella Youtuber ... ik zag dat zij de originele sims uit dat stadje had verwijderd en zelf (schitterende (!)) nieuwe huizen en sims had geplaatst ... Het kan best zijn dat dat er toch iets mee te maken heeft. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door tarac »

Bee schreef: 04 mar 2019, 15:10
maralicious schreef: 04 mar 2019, 15:04
tarac schreef: 04 mar 2019, 10:44
maralicious schreef: 03 mar 2019, 18:05 Ik heb Strangerville in misschien anderhalf uur uitgespeeld, het doet me een beetje denken aan de manier waarop je op avontuur ging in de Sims 3 wereldavonturen. De wereld vind ik heel mooi maar de huizen zijn wel mager ingericht, al snap ik dat dat is om je spel soepeler te laten lopen. Er zijn een aantal mensen op Youtube, zoals Plumbella, die de wereld al hebben herbouwd, en die vind ik wel erg mooi! Het pakket heeft een creepy vibe idd maar wel leuk, al weet ik niet of het de 20 euro waard is omdat ik hem al zo snel had uitgespeeld.
In anderhalf uur uitgespeeld ?
Onmogelijk !!!
Mijn vrouw is al dagen bezig en vindt steeds weer nieuwe dingen.
Oh echt?? Ik ben er ook wel heel snel doorheen gegaan hoor, ik hield me bezig met dat Strangerville levensdoel en toen ik daar klaar mee was hield ik het eigenlijk wel voor gezien. Ik zag online dat heel veel mensen moeite hadden met het afronden van de verhaallijn (waar je iets moet verslaan, om het maar zo spoilervrij te houden) maar daar was ik al binnen een paar minuten doorheen. Moet ik maar eens Youtube filmpjes gaan kijken waar ze uitgebreid door Strangerville heen gaan, want ik ging er vrij gauw doorheen.
Misschien even opnieuw spelen in de originele Strangerville versie? Ik had ook even gekeken naar jouw Plumbella Youtuber ... ik zag dat zij de originele sims uit dat stadje had verwijderd en zelf (schitterende (!)) nieuwe huizen en sims had geplaatst ... Het kan best zijn dat dat er toch iets mee te maken heeft. :)
Wanneer je de originele Sims (die allemaal een afwijking hebben) verwijdert ben je al een deel van je opdrachten kwijt. Je moet o.a. de afwijkingen middels injecties genezen.
De moederplant verslaan kan ook pas als je Sims bepaalde vaardigheden hebben.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door BanaanZombie »

Clare Siobhan had m ook zo uitgespeeld zonder de stadsbewoners te verwijderen.
Lazy Game Reviews ook en die speelt t helemaal origineel. Ik geloof best dat er meer te ondekken is maar de moeder verslaan doe je vrij snel
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door Bee »

Ik vind het zelf altijd het leukst om alles zelf te ontdekken ... en het grappige is dat als je het dan nog een keer speelt met een andere sim, je weer nieuwe dingen tegenkomt. Ik speel bv nog steeds sims 3 en Wereldavonturen heeft af en toe nog steeds dingen die ik nog niet eerder zag. Ja als je Youtube af gaat struinen ben je altijd zo klaar, das niet verrassend ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door BanaanZombie »

Ik kan het zelf niet spelen maar anders zou ik die serie van Clare even hebben uitgesteld!
Ik weet dat Clare niks heeft opgezocht om het uit te spelen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door Bee »

I know.. :) ik had ook 1 filmpje van haar bekeken en de rest even niet aangeklikt. Hoop dat je snel weer zelf kunt spelen Banaan!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
11218
Gebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:07
Contacteer:

Re: Strangerville

Bericht door 11218 »

Het spreekt mij erg aan als stranger.

Oei onze ogen zijn ogen😨
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Game Packs”