Sim blijft geest

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Packs van sims 4
Plaats reactie
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Sim blijft geest

Bericht door xxxcharlottexxx »

Hoi! Ik heb een klein probleempje, ik heb de sims magisch rijk. Ik wilde mijn sim onsterfelijk maken met een onsterfelijkheidsdrankje. Het ging mis na het drinken van dat drankje zoals wel vaker kan gebeuren, dat je sim dan tijdelijk een geest wordt. Mijn probleem is alleen dat mijn sim een geest blijft en niet meer terug veranderd naar de fysieke vorm. Bij de eigenschappen staat nog steeds de eigenschap afgrijselijke gevolgen waarbij staat dat dit gelukkig maar tijdelijk is en dat de sim vanzelf terug veranderd ben nu alleen al heel wat simweken verder en hij is niet veranderd. Bij andere sims gaat dit wel steeds goed.

Ik heb al geprobeerd mijn sim terug te veranderen met ambrosia en de ontdodingsspreuk maar niets werkt. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik had deze sim namelijk eigenlijk voor een challenge maar nu kan hij zich niet voortplanten omdat het een geest is.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sim blijft geest

Bericht door Bee »

xxxcharlottexxx schreef: 17 nov 2019, 19:45 Hoi! Ik heb een klein probleempje, ik heb de sims magisch rijk. Ik wilde mijn sim onsterfelijk maken met een onsterfelijkheidsdrankje. Het ging mis na het drinken van dat drankje zoals wel vaker kan gebeuren, dat je sim dan tijdelijk een geest wordt. Mijn probleem is alleen dat mijn sim een geest blijft en niet meer terug veranderd naar de fysieke vorm. Bij de eigenschappen staat nog steeds de eigenschap afgrijselijke gevolgen waarbij staat dat dit gelukkig maar tijdelijk is en dat de sim vanzelf terug veranderd ben nu alleen al heel wat simweken verder en hij is niet veranderd. Bij andere sims gaat dit wel steeds goed.

Ik heb al geprobeerd mijn sim terug te veranderen met ambrosia en de ontdodingsspreuk maar niets werkt. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik had deze sim namelijk eigenlijk voor een challenge maar nu kan hij zich niet voortplanten omdat het een geest is.
Heb je al geprobeerd om de cachebestanden te verwijderen?

Pad: C:Documenten - Electronic Arts - De Sims 4

De volgende bestanden kun je veilig verwijderen (indien aanwezig), deze worden weer opnieuw aangemaakt:

Bestand localthumcache.package

De Inhoud van de mappen Cache, Cachestr, Onlinethumbnailcache
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Sim blijft geest

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef: 18 nov 2019, 16:27
xxxcharlottexxx schreef: 17 nov 2019, 19:45 Hoi! Ik heb een klein probleempje, ik heb de sims magisch rijk. Ik wilde mijn sim onsterfelijk maken met een onsterfelijkheidsdrankje. Het ging mis na het drinken van dat drankje zoals wel vaker kan gebeuren, dat je sim dan tijdelijk een geest wordt. Mijn probleem is alleen dat mijn sim een geest blijft en niet meer terug veranderd naar de fysieke vorm. Bij de eigenschappen staat nog steeds de eigenschap afgrijselijke gevolgen waarbij staat dat dit gelukkig maar tijdelijk is en dat de sim vanzelf terug veranderd ben nu alleen al heel wat simweken verder en hij is niet veranderd. Bij andere sims gaat dit wel steeds goed.

Ik heb al geprobeerd mijn sim terug te veranderen met ambrosia en de ontdodingsspreuk maar niets werkt. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik had deze sim namelijk eigenlijk voor een challenge maar nu kan hij zich niet voortplanten omdat het een geest is.
Heb je al geprobeerd om de cachebestanden te verwijderen?

Pad: C:Documenten - Electronic Arts - De Sims 4

De volgende bestanden kun je veilig verwijderen (indien aanwezig), deze worden weer opnieuw aangemaakt:

Bestand localthumcache.package

De Inhoud van de mappen Cache, Cachestr, Onlinethumbnailcache
Nu wel, maar het heeft helaas niet gewerkt
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Sim blijft geest

Bericht door xxxcharlottexxx »

Ik heb hem met deze cheat kunnen verwijderen traits.remove_trait trait_Ghost_Cauldron_Potion_Immortality_Failure nadat ik testingcheats true had aangezet. Sorry ik heb echt moeilijk moeten doen om deze cheat te vinden maar daarom is het misschien handig voor mensen met ditzelfde probleem als die nog komen dat het dus zo kan.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sim blijft geest

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef: 20 nov 2019, 16:28 Ik heb hem met deze cheat kunnen verwijderen traits.remove_trait trait_Ghost_Cauldron_Potion_Immortality_Failure nadat ik testingcheats true had aangezet. Sorry ik heb echt moeilijk moeten doen om deze cheat te vinden maar daarom is het misschien handig voor mensen met ditzelfde probleem als die nog komen dat het dus zo kan.
Bedankt dat je het met ons hebt willen delen.
Biondametal
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2021, 23:44
Contacteer:

Re: Sim blijft geest

Bericht door Biondametal »

xxxcharlottexxx schreef: 20 nov 2019, 16:28 Ik heb hem met deze cheat kunnen verwijderen traits.remove_trait trait_Ghost_Cauldron_Potion_Immortality_Failure nadat ik testingcheats true had aangezet. Sorry ik heb echt moeilijk moeten doen om deze cheat te vinden maar daarom is het misschien handig voor mensen met ditzelfde probleem als die nog komen dat het dus zo kan.
Help ben al 5 uur bezig met zoeken naar een oplossing ! Ik kwam je code tegen en was zo opgelucht maar volgens mij typ ok hem verkeerd in.. kun je alsjeblieft vertellen hoe ik dat precies moet doen.. me sim blijft een geest 😭
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Sim blijft geest

Bericht door xxxcharlottexxx »

Biondametal schreef: 01 okt 2021, 23:50
xxxcharlottexxx schreef: 20 nov 2019, 16:28 Ik heb hem met deze cheat kunnen verwijderen traits.remove_trait trait_Ghost_Cauldron_Potion_Immortality_Failure nadat ik testingcheats true had aangezet. Sorry ik heb echt moeilijk moeten doen om deze cheat te vinden maar daarom is het misschien handig voor mensen met ditzelfde probleem als die nog komen dat het dus zo kan.
Help ben al 5 uur bezig met zoeken naar een oplossing ! Ik kwam je code tegen en was zo opgelucht maar volgens mij typ ok hem verkeerd in.. kun je alsjeblieft vertellen hoe ik dat precies moet doen.. me sim blijft een geest 😭
Ik kan nu even niet voor je kijken maar ik zal het dit weekend even voor je kijken aangezien het al een tijd geleden is. Heb je wel testingcheats true van tevoren aan gezet? En is de oorzaak wel dat je een toverdrankje had genomen?

Had je de code met copy paste van me gekopieerd? Aangezien hij beste wel lang is kan je namelijk best makkelijk een foutje maken.

Je kan hem dus het beste even helemaal selecteren en dan cntrl + c indrukken en daarna het beste in de cheatbalk plakken met cntrl + v .

Hopelijk kom je er zo uit. Zo niet dan hoor ik het graag dan zal ik (waarschijnlijk morgen) even voor je uittesten wat er mis gaat.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Game Packs”