De Sims 4 Eilandleven

Alles over de uitbreidings pakketten (Expansion Packs) van de Sims 4
roosjeroder
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:02
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door roosjeroder »

tarac schreef: 26 jun 2019, 17:48
roosjeroder schreef: 26 jun 2019, 17:16
Bee schreef: 24 jun 2019, 19:19 Met een nieuwe simsmap is je spel even helemaal schoon. Ik zou het toch even goed uitproberen.
Even je PC opnieuw opstarten en je spel even een poosje laten draaien om te zien hoe het nu werkt. Of hij nog steeds lag heeft en moeizaam draait.

Je ben verder niets kwijt want je kunt later alles weer toevoegen uit de oude map.
Het is allemaal erg vreemd, nog eens jou manier geprobeerd. Alle mappen weg gehaald bij EA (Bij mij staan daar de sims, in het Nederlands, Spaans en Engels.... Spel laten draaien. Witte ligt flitsen erdoor heen.... mappen nu allemaal terug geplaatst en nu blijft de witte flits er door heen komen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen....

Tarac -> Is het misschien handig om een quick scan te doen? Is dit dan de juiste map? C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4 Hij vraagt dan namelijk of ik 2000 bestanden wil scannen?
Om te controleren of het echt aan Eilandleven ligt:
1. Download de DLC-toggler
3. Plaats de 2 bestandjes in de hoofdmap van de Sims 4 (niet die in Mijn Documenten\Electronic Arts)
4. Klik op dlc-toggler.exe (=toepassing)
4. Vink de Eiland Leven) uit
5. Sluit de toggler
6. Start je spel

Als je later besluit om toch nog met die uitgeschakelde uitbreidingen te spelen, vink ze gewoon weer aan.
Okay! Ga ik proberen, zal zo even laten weten hoe het is gegaan!
Laatst gewijzigd door roosjeroder op 26 jun 2019, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
roosjeroder
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:02
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door roosjeroder »

tarac schreef: 26 jun 2019, 17:48
roosjeroder schreef: 26 jun 2019, 17:16
Bee schreef: 24 jun 2019, 19:19 Met een nieuwe simsmap is je spel even helemaal schoon. Ik zou het toch even goed uitproberen.
Even je PC opnieuw opstarten en je spel even een poosje laten draaien om te zien hoe het nu werkt. Of hij nog steeds lag heeft en moeizaam draait.

Je ben verder niets kwijt want je kunt later alles weer toevoegen uit de oude map.
Het is allemaal erg vreemd, nog eens jou manier geprobeerd. Alle mappen weg gehaald bij EA (Bij mij staan daar de sims, in het Nederlands, Spaans en Engels.... Spel laten draaien. Witte ligt flitsen erdoor heen.... mappen nu allemaal terug geplaatst en nu blijft de witte flits er door heen komen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen....

Tarac -> Is het misschien handig om een quick scan te doen? Is dit dan de juiste map? C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4 Hij vraagt dan namelijk of ik 2000 bestanden wil scannen?
Om te controleren of het echt aan Eilandleven ligt:
1. Download de DLC-toggler
2. Pak het uit met Winrar
3. Plaats de 2 bestandjes in de hoofdmap van de Sims 4 (niet die in Mijn Documenten\Electronic Arts)
4. Klik op dlc-toggler.exe (=toepassing)
4. Vink Eiland Leven uit
5. Sluit de toggler
6. Start je spel

Als je later besluit om toch nog met die uitgeschakelde uitbreidingen te spelen, vink ze gewoon weer aan.
Geprobeerd, Eerst eilandleven uitgezet toen deed hij het nog. Daarna eilandleven en strangerville en hij blijft het doen. Zelfs als ik ze allemaal uitzet.... Ik heb jou privé een Quick Scan gestuurd waarbij ik als het goed is wel zie dat er een missend bestand is? Zou dit ermee te maken kunnen hebben?
Vetsie
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2019, 22:30
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door Vetsie »

Hallo,
Ik had net de Sims 4 Eilandleven gedownload en gekoppeld in PowerISO en dan gekopieerd naar het installatiemapje maar toen ik TS4x64 wilde openen kwam er deze foutmelding:

- Opstarten niet mogelijk:
De inhoud van jouw gebruiksgegevens zijn gecreëerd met een nieuwere versie van de Sims 4 en kunnen niet geladen worden.
Voer via Origin een update voor je game uit om te kunnen spelen.

Is er iemand die me kan helpen aub?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door tarac »

Vetsie schreef: 08 jul 2019, 22:47 Hallo,
Ik had net de Sims 4 Eilandleven gedownload en gekoppeld in PowerISO en dan gekopieerd naar het installatiemapje maar toen ik TS4x64 wilde openen kwam er deze foutmelding:

- Opstarten niet mogelijk:
De inhoud van jouw gebruiksgegevens zijn gecreëerd met een nieuwere versie van de Sims 4 en kunnen niet geladen worden.
Voer via Origin een update voor je game uit om te kunnen spelen.

Is er iemand die me kan helpen aub?
Dan heb je toch iets niet goed gedaan.
Om je spel weer werkend te krijgen: Open de map Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 en verwijder het bestand GameVersion.txt
Start dan je spel weer op en kijk onderaan in het beginscherm welke versie je hebt.
Eilandleven is versie 1.52.100.1020 en ik vrees dat jij nog 1.51.77.1020 hebt (Strangerville)
Vetsie
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2019, 22:30
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door Vetsie »

tarac schreef: 09 jul 2019, 10:38
Vetsie schreef: 08 jul 2019, 22:47 Hallo,
Ik had net de Sims 4 Eilandleven gedownload en gekoppeld in PowerISO en dan gekopieerd naar het installatiemapje maar toen ik TS4x64 wilde openen kwam er deze foutmelding:

- Opstarten niet mogelijk:
De inhoud van jouw gebruiksgegevens zijn gecreëerd met een nieuwere versie van de Sims 4 en kunnen niet geladen worden.
Voer via Origin een update voor je game uit om te kunnen spelen.

Is er iemand die me kan helpen aub?
Dan heb je toch iets niet goed gedaan.
Om je spel weer werkend te krijgen: Open de map Documenten\Electronic Arts\de Sims 4 en verwijder het bestand GameVersion.txt
Start dan je spel weer op en kijk onderaan in het beginscherm welke versie je hebt.
Eilandleven is versie 1.52.100.1020 en ik vrees dat jij nog 1.51.77.1020 hebt (Strangerville)
Erg bedankt, mijn versie is zelfs 1.49.65.1020 en heb strangerville, hoe komt dit? En hoe kan ik versie 1.52.100.1020 van eilandleven krijgen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door tarac »

Vetsie schreef: 09 jul 2019, 23:23
Erg bedankt, mijn versie is zelfs 1.49.65.1020 en heb strangerville, hoe komt dit? En hoe kan ik versie 1.52.100.1020 van eilandleven krijgen?
Installeer Strangerville en Eilandleven opnieuw.
Heb je dan nog steeds problemen voor een CONTROLE uit en plaats de uitkomst in je bericht.
adje
Gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 20:47
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door adje »

Hoi! Is de nieuwe update al uitgekomen? de 1.53 volgens mij? Weet niet of het nuttig was om hierover een nieuwe topic te starten dus vraag ik het hier :D
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door tarac »

adje schreef: 16 jul 2019, 19:08 Hoi! Is de nieuwe update al uitgekomen? de 1.53 volgens mij? Weet niet of het nuttig was om hierover een nieuwe topic te starten dus vraag ik het hier :D
Ja, versie 1.53.115.1020 is er al maar ik heb nog geen crack
adje
Gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 20:47
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door adje »

tarac schreef: 17 jul 2019, 10:18
adje schreef: 16 jul 2019, 19:08 Hoi! Is de nieuwe update al uitgekomen? de 1.53 volgens mij? Weet niet of het nuttig was om hierover een nieuwe topic te starten dus vraag ik het hier :D
Ja, versie 1.53.115.1020 is er al maar ik heb nog geen crack
ok! :duimomhoog:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De Sims 4 Eilandleven

Bericht door tarac »

adje schreef: 17 jul 2019, 11:05
tarac schreef: 17 jul 2019, 10:18
adje schreef: 16 jul 2019, 19:08 Hoi! Is de nieuwe update al uitgekomen? de 1.53 volgens mij? Weet niet of het nuttig was om hierover een nieuwe topic te starten dus vraag ik het hier :D
Ja, versie 1.53.115.1020 is er al maar ik heb nog geen crack
ok! :duimomhoog:
zie https://simsforum.tarac.nl/viewtopic.php?f=81&t=2683
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Expansion Packs”