EP10 - Sneeuwpret

Alles over de uitbreidings pakketten (Expansion Packs) van de Sims 4
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Op 13 november wordt er weer een nieuwe uitbreiding voor de Sims 4 verwacht.
zie de trailer
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Met deze nieuwe uitbreiding wordt het ook mogelijk om in alle werelden vakantie te houden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

De update voor pre-snowy-escape kan al gedownload worden via de Anadius Updater
Maar ik zou even wachten tot zaterdag want dan komt de complete EP10 beschikbaar.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Nu reeds te downloaden via de Anadius Updater
Ook al beschikbaar op onze Most Recent DLC's
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

Hoi Tarac
Ik zie dat er twee versies zijn, maar hoe weet ik op welke versie ik zit? Gaat het dan om de allerlaatste update want die heb ik nog niet gedaan.

Edit: ik heb nu de eerste versie gedownload en aan de mappen toegevoegd zoals ik altijd doe. Maar als ik het spel opstart staat de nieuwe EP er niet tussen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Nowella schreef: 14 nov 2020, 13:27 Hoi Tarac
Ik zie dat er twee versies zijn, maar hoe weet ik op welke versie ik zit? Gaat het dan om de allerlaatste update want die heb ik nog niet gedaan.

Edit: ik heb nu de eerste versie gedownload en aan de mappen toegevoegd zoals ik altijd doe. Maar als ik het spel opstart staat de nieuwe EP er niet tussen?
Klopt, je moet de volledige versie hebben, dus de onderste.
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

tarac schreef: 14 nov 2020, 13:49
Nowella schreef: 14 nov 2020, 13:27 Hoi Tarac
Ik zie dat er twee versies zijn, maar hoe weet ik op welke versie ik zit? Gaat het dan om de allerlaatste update want die heb ik nog niet gedaan.

Edit: ik heb nu de eerste versie gedownload en aan de mappen toegevoegd zoals ik altijd doe. Maar als ik het spel opstart staat de nieuwe EP er niet tussen?
Klopt, je moet de volledige versie hebben, dus de onderste.
Dacht al dat het daar aan lag. Top, dankjewel! Ga ik de tweede proberen.
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

Tarac ik heb wel dat het spel super vaak zomaar uitvalt en heb dit nooit eerder gehad. Is dit een bug van het nieuwe spel of hoor je dit voor het eerst?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Nowella schreef: 14 nov 2020, 23:31 Tarac ik heb wel dat het spel super vaak zomaar uitvalt en heb dit nooit eerder gehad. Is dit een bug van het nieuwe spel of hoor je dit voor het eerst?
Ik heb er nooit eerder klachten over gehad.
Controleer je spel met de Anadius Updater op standje Update
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

tarac schreef: 15 nov 2020, 13:55
Nowella schreef: 14 nov 2020, 23:31 Tarac ik heb wel dat het spel super vaak zomaar uitvalt en heb dit nooit eerder gehad. Is dit een bug van het nieuwe spel of hoor je dit voor het eerst?
Ik heb er nooit eerder klachten over gehad.
Controleer je spel met de Anadius Updater op standje Update
Ik las net op de sims 4 facebook pagina en op twitter dat het helaas een bekende glitch is na het nieuwe spel/update. EA is ermee bezig en verwacht binnen twee weken een nieuwe update.. ter info voor jou!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Nowella schreef: 15 nov 2020, 14:50
tarac schreef: 15 nov 2020, 13:55
Nowella schreef: 14 nov 2020, 23:31 Tarac ik heb wel dat het spel super vaak zomaar uitvalt en heb dit nooit eerder gehad. Is dit een bug van het nieuwe spel of hoor je dit voor het eerst?
Ik heb er nooit eerder klachten over gehad.
Controleer je spel met de Anadius Updater op standje Update
Ik las net op de sims 4 facebook pagina en op twitter dat het helaas een bekende glitch is na het nieuwe spel/update. EA is ermee bezig en verwacht binnen twee weken een nieuwe update.. ter info voor jou!
Hartelijk dank voor de melding (Ik heb geen facebook of twitter)
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

tarac schreef: 15 nov 2020, 15:14
Nowella schreef: 15 nov 2020, 14:50
tarac schreef: 15 nov 2020, 13:55
Nowella schreef: 14 nov 2020, 23:31 Tarac ik heb wel dat het spel super vaak zomaar uitvalt en heb dit nooit eerder gehad. Is dit een bug van het nieuwe spel of hoor je dit voor het eerst?
Ik heb er nooit eerder klachten over gehad.
Controleer je spel met de Anadius Updater op standje Update
Ik las net op de sims 4 facebook pagina en op twitter dat het helaas een bekende glitch is na het nieuwe spel/update. EA is ermee bezig en verwacht binnen twee weken een nieuwe update.. ter info voor jou!
Hartelijk dank voor de melding (Ik heb geen facebook of twitter)
Graag gedaan! Ik doe nu maar heel obsessief mijn game opslaan zodat ik zo min mogelijk progressie kwijt raak. Hopen dat de update er snel is :)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Bee »

Heb me ook ingeschreven bij een paar groepen op FB. Er zijn vele klachten over deze uitbreiding. Oa uitval van het spel. Je schijnt het te kunnen omzeilen door in de instellingen het geluid uit te zetten. Op 20 november zou er een update moeten komen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Bee schreef: 16 nov 2020, 12:22 Heb me ook ingeschreven bij een paar groepen op FB. Er zijn vele klachten over deze uitbreiding. Oa uitval van het spel. Je schijnt het te kunnen omzeilen door in de instellingen het geluid uit te zetten. Op 20 november zou er een update moeten komen.
Er worden allerlei oplossingen aangedragen:
[*]Spelen zonder CC
[*]Geen gebouwen plaatsen op te kleine kavels waardoor het hele kavel onbruikbaar wordt
[*]Kinderen geen cupcakes laten eten

Ik denk dat we maar moeten wachten tot de update komt.
Ik ben in elk geval blij dat het niet aan mijn downloads ligt.
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

Bee schreef: 16 nov 2020, 12:22 Heb me ook ingeschreven bij een paar groepen op FB. Er zijn vele klachten over deze uitbreiding. Oa uitval van het spel. Je schijnt het te kunnen omzeilen door in de instellingen het geluid uit te zetten. Op 20 november zou er een update moeten komen.
Die had ik ook gezien, maar dat moet dan wel weer in Origin en dat kan niet met een gedownload spel toch? (Daarnaast, vind ik het spelen zonder geluid echt niks aan. Dan maar af en toe opnieuw opstarten hoor :P)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Bee »

tarac schreef: 16 nov 2020, 13:01
Ik denk dat we maar moeten wachten tot de update komt.
Ik ben in elk geval blij dat het niet aan mijn downloads ligt.
Aan jouw downloads ligt het nooit.
Ik wacht nog even met downloaden totdat EA een werkend product aflevert. Tis toch handig voor hen al die betalende gratis testers..

@Nowella Ja snap het! Vaak opslaan maar.. Hopelijk komt er snel een update. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

Bee schreef: 16 nov 2020, 18:26
tarac schreef: 16 nov 2020, 13:01
Ik denk dat we maar moeten wachten tot de update komt.
Ik ben in elk geval blij dat het niet aan mijn downloads ligt.
Aan jouw downloads ligt het nooit.
Ik wacht nog even met downloaden totdat EA een werkend product aflevert. Tis toch handig voor hen al die betalende gratis testers..

@Nowella Ja snap het! Vaak opslaan maar.. Hopelijk komt er snel een update. :)
Ja inderdaad. Ik krijg er na 2 dagen spelen wel steeds meer bugs bij trouwens.. Gelukkig wel alles kunnen lezen bij anderen, dat het herkenbare bugs zijn vind ik al weer een geruststelling.

Begrijp alleen echt niet waarom ik gisteravond de hele avond heb kunnen spelen zonder problemen, en vanavond nog geen 5 minuten kan spelen zonder dat hij crasht..
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Wat zijn het toch een stelletje klungels bij Electronic Arts.
Geven ze een update uit, 1.68.156.1020 en als je die toepast start je 64-bits spel helemaal niet meer, alléén 32-bits en dan mis je natuurlijk de nieuwere uitbreidingen.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar EA maakt nu een nieuwe update - verwacht a.s. Vrijdag

Haastige spoed is zelden goed.
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

tarac schreef: 18 nov 2020, 13:02 Wat zijn het toch een stelletje klungels bij Electronic Arts.
Geven ze een update uit, 1.68.156.1020 en als je die toepast start je 64-bits spel helemaal niet meer, alléén 32-bits en dan mis je natuurlijk de nieuwere uitbreidingen.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar EA maakt nu een nieuwe update - verwacht a.s. Vrijdag

Haastige spoed is zelden goed.
Haha oh wat lijkt me dat erg als je daar werkt. Probeer je spelers te helpen en dan werkt het juist averechts! Maar spelers die deze update gedaan hebben kunnen nu dus hélemaal niet meer spelen??
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Nowella schreef: 18 nov 2020, 17:59
tarac schreef: 18 nov 2020, 13:02 Wat zijn het toch een stelletje klungels bij Electronic Arts.
Geven ze een update uit, 1.68.156.1020 en als je die toepast start je 64-bits spel helemaal niet meer, alléén 32-bits en dan mis je natuurlijk de nieuwere uitbreidingen.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar EA maakt nu een nieuwe update - verwacht a.s. Vrijdag

Haastige spoed is zelden goed.
Haha oh wat lijkt me dat erg als je daar werkt. Probeer je spelers te helpen en dan werkt het juist averechts! Maar spelers die deze update gedaan hebben kunnen nu dus hélemaal niet meer spelen??
ja, als 32 bits dus zonder de nieuwere uitbreidingen.
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef: 13 nov 2020, 16:50 Nu reeds te downloaden via de Anadius Updater
Ook al beschikbaar op onze Most Recent DLC's
Ik heb de nieuwste versie van de Anadius Updater gedownload, maar zodra ik de sims-updater wil openen krijg ik de melding: failed to execute
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

kirst2912 schreef: 19 nov 2020, 11:52
tarac schreef: 13 nov 2020, 16:50 Nu reeds te downloaden via de Anadius Updater
Ook al beschikbaar op onze Most Recent DLC's
Ik heb de nieuwste versie van de Anadius Updater gedownload, maar zodra ik de sims-updater wil openen krijg ik de melding: failed to execute
Ik heb de updater 0.5.0 opnieuw gedownload om te testen. Het werkt bij mij prima
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

Ik zag dat er 18 november een hotfix is uitgebracht tegen het crashen, maar dat is dan dus de update waar jij het over had tarac, die dus dingen nog erger maakt? En gister is er dus geen update uitgekomen? :(
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door tarac »

Nowella schreef: 21 nov 2020, 11:42 Ik zag dat er 18 november een hotfix is uitgebracht tegen het crashen, maar dat is dan dus de update waar jij het over had tarac, die dus dingen nog erger maakt? En gister is er dus geen update uitgekomen? :(
Nee en tot nu toe ben ik ook geen nieuwe update tegengekomen
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: EP10 - Sneeuwpret

Bericht door Nowella »

tarac schreef: 21 nov 2020, 12:43
Nowella schreef: 21 nov 2020, 11:42 Ik zag dat er 18 november een hotfix is uitgebracht tegen het crashen, maar dat is dan dus de update waar jij het over had tarac, die dus dingen nog erger maakt? En gister is er dus geen update uitgekomen? :(
Nee en tot nu toe ben ik ook geen nieuwe update tegengekomen
Jeetje, wat frustrerend. Nog steeds niet te spelen dan
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Expansion Packs”