Game Pack- in de natuur

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Pack In de Natuur
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BanaanZombie »

We zijn inmiddels wel aan het tijdperk toegekomen waar het internetbankieren al het andere vervangt. Het kan nauwelijks nog op de oude manier (ik zou niet eens weten hoe de oude manier werkt haha).

Als je verstandig met je computer omgaat; goed werkende virusscanners, nooit op 'onthouden' klikken als je inlogt, regematig ccleaner, niet zomaar je bankgegevens bekijken als er andere mensen bij zijn, altijd uitloggen, nooit onbeheerd open laten staan etc... etc., dan is het gewoon super veilig allemaal. Als je je daar zorgen over maakt tenminste.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sagittarius
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 dec 2014, 17:30
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Sagittarius »

Als het alleen aan mijn zou liggen dan is het veilig ja, maar je hoort vaak over allerlei storingen bij de banken etc. Via internet of niet het moet een vrije keuze blijven en geen dwang ( ik moet omdat het niet anders kan). Direct debet, eenmalige machtiging, accept- giro - er is niets mis mee, maar heelaas deze betalingsmethodes in dit geval niet beschikbaar. :frons:
Gebruikersavatar
xNathalie
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2014, 22:53
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door xNathalie »

Sagittarius schreef:Als het alleen aan mijn zou liggen dan is het veilig ja, maar je hoort vaak over allerlei storingen bij de banken etc. Via internet of niet het moet een vrije keuze blijven en geen dwang ( ik moet omdat het niet anders kan). Direct debet, eenmalige machtiging, accept- giro - er is niets mis mee, maar heelaas deze betalingsmethodes in dit geval niet beschikbaar. :frons:
Ik begrijp je wel hoor.. Is inderdaad lastig, ik wacht gewoon even af of ze er misschien nog een download van gaan maken..
Kopen is voor mij nu zo ie zo geen mogelijkheid want ik heb geen internet bankieren..

We zullen het gauw genoeg zien denk ik, genoeg mensen hebben geen zin om er voor te betalen! :)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BanaanZombie »

20 euro is niet super duur, maar ik ben mijn geld wel ergens anders voor nosig haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Joyce »

BanaanZombie schreef:20 euro is niet super duur, maar ik ben mijn geld wel ergens anders voor nosig haha
Duur is het ook zeker niet, als je ziet wat je ermee kan is het geweldig maar uiteindelijk zal hij wel gecracked worden, geduld is een schone zaak, ik heb nog zitten twijfelen of ik hem zou kopen maar als hij er dan als download is vindt ik het toch zonde van mn geld.. ik koop liever een cd versie omdat ik het ook leuk vindt om ze in mn kast te zetten :)
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BanaanZombie »

Wat ik wel weer apart vind is dat hij in Amerika 20 dollar is en hier in nederland 20 euro

Dat betekend dus eigenlijk dat hij in Amerika goedkoper is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door garapoes »

BanaanZombie schreef:Wat ik wel weer apart vind is dat hij in Amerika 20 dollar is en hier in nederland 20 euro

Dat betekend dus eigenlijk dat hij in Amerika goedkoper is
Klopt, en volgens mij is hij ook 20 pond in Groot-Brittannië, begrijp dat ook niet nee.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BanaanZombie »

Id en er zit toj echt behoorlijk wat verschil in
20 dollar is zo'n 17 euro en 13 pond
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Alice13

Re: Eerste Game Pack

Bericht door Alice13 »

Katy Perry schreef:Het ziet er wel leuk uit. Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe stad.
Jaaa ik ook!!
dehobbit
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2014, 10:22
Contacteer:

Re: Eerste Game Pack

Bericht door dehobbit »

Hoi,

Op het vorige forum zag ik een keer een bericht met een hyperlink naar een of andere site, waar allemaal mogelijke uitbreidingen voor Sims 4 op stonden.
Weet iemand misschien welke site dit was??
Of wanneer er uitbreidingen komen??

Groetjes
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Eerste Game Pack

Bericht door tarac »

dehobbit schreef:Hoi,

Op het vorige forum zag ik een keer een bericht met een hyperlink naar een of andere site, waar allemaal mogelijke uitbreidingen voor Sims 4 op stonden.
Weet iemand misschien welke site dit was??
Of wanneer er uitbreidingen komen??

Groetjes
zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=54&t=84
dehobbit
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2014, 10:22
Contacteer:

Re: Eerste Game Pack

Bericht door dehobbit »

Nee ik bedoelde voor Sims 4 uitbreidingen die misschien nog zullen komen, en niet om al te downloaden.
Gewoon waar er informatie stond over mogelijke uitbreidingen, zo bv. iets zoals bovennatuurlijk en zo...

Maar toch bedankt

Groetjes
dafkraan
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2015, 13:15
Contacteer:

Re: Eerste Game Pack

Bericht door dafkraan »

dehobbit schreef:Nee ik bedoelde voor Sims 4 uitbreidingen die misschien nog zullen komen, en niet om al te downloaden.
Gewoon waar er informatie stond over mogelijke uitbreidingen, zo bv. iets zoals bovennatuurlijk en zo...

Maar toch bedankt

Groetjes
Bedoel je deze?: http://www.desims4.com/uitbreidingen/
xcharis

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door xcharis »

Ik zit heel erg te twijfelen door de recensies, ze zijn niet heel enthousiast maar ook niet niet enthousiast haha.. Hmmmm lastig!
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Femke »

Recensies geven opzich wel een goed beeld, maar je moet toch altijd zelf kijken of je het leuk vind...
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Ollie.2000 »

irritant dat de gamepack nog niet te downloaden is -gratis- (of wel?) want dan kun je het proberen en als je het leuk vindt kun je hem alsnog kopen :jazeker:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Femke »

Dat is inderdaad handig ja, daar wacht ik nu ook op.
Gebruikersavatar
Matthijs
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 nov 2014, 16:47
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Matthijs »

Ik vind dat het niet veel nieuwe mogelijkheden brengt. Het zijn 2 nieuwe vaardigheden, een handvol voorwerpen en een nieuwe wereld waarin je niet eens echt kan wonen. Ik zou dit bij wijze van spreken ook gewoon op MTS downloaden.
Je bent zo snel uitgekeken, dus vind ik het mijn geld niet echt waard (zoals accessoires pakketten in ts3), maar dit zal wel aan mij liggen :grijns:
Ondertitel tijdelijk niet aanwezig, waarschijnlijk omdat ik lui ben.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

Vraag:
Is het beginscherm gewijzigd, of is de naam nog steeds de Sims 4 ?
Is de nieuwe wereld zichtbaar in het overzicht scherm ? - ik heb er nu nog steeds 2

Ik vraag dit omdat ik allerlei downloads aan het uittesten ben, na installatie werkt de sims nog prima, maar ik zie geen verschil.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Joyce »

tarac schreef:Vraag:
Is het beginscherm gewijzigd, of is de naam nog steeds de Sims 4 ?
Is de nieuwe wereld zichtbaar in het overzicht scherm ? - ik heb er nu nog steeds 2

Ik vraag dit omdat ik allerlei downloads aan het uittesten ben, na installatie werkt de sims nog prima, maar ik zie geen verschil.
Zelf weet ik het niet, maar het schijnt dat de nieuwe wereld zichtbaar is als je met je sim via telefoon gaat en dan vakantie gaat of reizen
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
CielV
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2015, 20:08
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door CielV »

Ik zag net dat je hem nu ook op de site kan downloaden!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

CielV schreef:Ik zag net dat je hem nu ook op de site kan downloaden!
Ja, en als de installatie geslaagd is zie je al gelijk in het begin 3 werelden.
dehobbit
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2014, 10:22
Contacteer:

Re: Eerste Game Pack

Bericht door dehobbit »

Jep dat was hem, bedankt!!
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door xSiimOne »

Die derde wereld, is dat een wereld waarin je ook kunt wonen of alleen kunt 'reizen'? :) (Heb het nergens duidelijk op internet kunnen vinden)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

xSiimOne schreef:Die derde wereld, is dat een wereld waarin je ook kunt wonen of alleen kunt 'reizen'? :) (Heb het nergens duidelijk op internet kunnen vinden)
Je kan er alleen op vakantie
Plaats reactie

Terug naar “In de Natuur”