Game Pack- in de natuur

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Pack In de Natuur
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door ElvisFannetjeh »

Dit zijn de instructies op de site:

Installatie:
  • Download In de Natuur en sla het op
    Open de download met Winrar
    Je ziet nu 4 mapjes: _Install, FP01, GP01 en Game
    Ga naar de map waar je de Sims 4 hebt geinstalleerd.
    Kopieer _Install van de download naar je mapje de Sims 4
    Kopieer FP01 naar het mapje de Sims 4
    Kopieer GP01 naar het mapje de Sims 4
    Open het mapje Game -> Bin en kopieer het bestand RldOrigin naar het mapje Game ->Bin in de Sims 4. Dus NIET het hele mapje overzetten.
Wil dit zeggen dat in de map The Sims 4 (bij mij in het Engels) drie nieuwe mapjes erbij gekregen heeft? Namelijk _Install, FP01 en GP01?
De rest is me wel duidelijk, maar ik vraag het liever eens op voorhand te veel dan iets verkeerd te doen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

ElvisFannetjeh schreef:Dit zijn de instructies op de site:

Installatie:
  • Download In de Natuur en sla het op
    Open de download met Winrar
    Je ziet nu 4 mapjes: _Install, FP01, GP01 en Game
    Ga naar de map waar je de Sims 4 hebt geinstalleerd.
    Kopieer _Install van de download naar je mapje de Sims 4
    Kopieer FP01 naar het mapje de Sims 4
    Kopieer GP01 naar het mapje de Sims 4
    Open het mapje Game -> Bin en kopieer het bestand RldOrigin naar het mapje Game ->Bin in de Sims 4. Dus NIET het hele mapje overzetten.
Wil dit zeggen dat in de map The Sims 4 (bij mij in het Engels) drie nieuwe mapjes erbij gekregen heeft? Namelijk _Install, FP01 en GP01?
De rest is me wel duidelijk, maar ik vraag het liever eens op voorhand te veel dan iets verkeerd te doen.
Nee, het mapje _Installer bestond al en moet dus overschreven worden.
Mapje FP01 = Holidaypack - is dus een nieuwe map
Mapje GP01 = In de Natuur - Is dus een nieuwe map

Zo moet je nieuwe mapje er uitzien na de installatie van In de Natuur (uiteraard is bij jou de datum anders)
Natuurmap.JPG
Er kunnen eventueel ook nog een mapje Soundtrack en 2 Uninstall bestandjes bij staan.

en zo je mapje Bin
game_bin_Natuur.JPG
De versie van In de Natuur van Reloaded zal alleen goed werken als Origin NIET op je computer open staat of op de achtergrond meedraait
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Joyce »

Ik heb dus besloten alles te downloaden, maar wat werkt het geweldig en een goede uitleg, bij de sims 3 dat ik het voor het eerst ging downloaden ging er steeds vanalles mis maar nu binnen 1x raak! helemaal goed!!
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

Misschien komt het ook omdat je inmiddels wat meer ervaring met downloaden hebt.
Maar leuk dat alles in 1x gelukt is.

Denk je er ook om Origin uit te schakelen anders krijg je problemen als je de computer opnieuw opstart en wordt de uitbreiding In de Natuur ineens niet meer zichtbaar (3e wereld ontbreekt)
zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=7&t=829
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Joyce »

tarac schreef:Misschien komt het ook omdat je inmiddels wat meer ervaring met downloaden hebt.
Maar leuk dat alles in 1x gelukt is.

Denk je er ook om Origin uit te schakelen anders krijg je problemen als je de computer opnieuw opstart en wordt de uitbreiding In de Natuur ineens niet meer zichtbaar (3e wereld ontbreekt)
zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=7&t=829
Had het inderdaad gelezen, ik heb origin gelukkig zo ingesteld dat hij niet automatisch opent bij opstarten (daar heb ik zo een hekel aan)
dus kwestie van afsluiten na spelen! :)

Gelukkig is mijn gekochte spel niet voor niks want mijn schoonmoeder heeft er gelukkig veel plezier van
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
suzanne89
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jan 2015, 12:41
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door suzanne89 »

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Het is helemaal geluk.
Bijna kinderlijk eenvoudig :D
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BanaanZombie »

Zolang er maar goed gelezen wordt etc is er ook geen kind aan :lol:
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door ElvisFannetjeh »

tarac schreef:
ElvisFannetjeh schreef:Dit zijn de instructies op de site:

Installatie:
  • Download In de Natuur en sla het op
    Open de download met Winrar
    Je ziet nu 4 mapjes: _Install, FP01, GP01 en Game
    Ga naar de map waar je de Sims 4 hebt geinstalleerd.
    Kopieer _Install van de download naar je mapje de Sims 4
    Kopieer FP01 naar het mapje de Sims 4
    Kopieer GP01 naar het mapje de Sims 4
    Open het mapje Game -> Bin en kopieer het bestand RldOrigin naar het mapje Game ->Bin in de Sims 4. Dus NIET het hele mapje overzetten.
Wil dit zeggen dat in de map The Sims 4 (bij mij in het Engels) drie nieuwe mapjes erbij gekregen heeft? Namelijk _Install, FP01 en GP01?
De rest is me wel duidelijk, maar ik vraag het liever eens op voorhand te veel dan iets verkeerd te doen.
Nee, het mapje _Installer bestond al en moet dus overschreven worden.
Mapje FP01 = Holidaypack - is dus een nieuwe map
Mapje GP01 = In de Natuur - Is dus een nieuwe map

Zo moet je nieuwe mapje er uitzien na de installatie van In de Natuur (uiteraard is bij jou de datum anders)
Natuurmap.JPG
Er kunnen eventueel ook nog een mapje Soundtrack en 2 Uninstall bestandjes bij staan.

en zo je mapje Bin
game_bin_Natuur.JPG
De versie van In de Natuur van Reloaded zal alleen goed werken als Origin NIET op je computer open staat of op de achtergrond meedraait
Bedankt voor de uitleg en de extra screenshots. Nu zal het wel lukken. Ik was een beetje in de war met _install en _installer
Vandaag moet ik studereren :( (schriftelijk en mondelinge proef bij sollicitatie), maar na de proeven zal ik wel weer kunnen spelen :D
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

Je kan ook met een gedownloade versie van In de natuur toch gebruik maken van de Galerij
zie hiervoor http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=11&t=834
xlei

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door xlei »

Ben benieuwd of die leuk is :)
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Hope »

Voor iedereen die 20 euro duur vindt, dit is een uitbreiding. Net zoals je bijvoorbeeld 'ambities' hebt bij Sims 3. Alleen moet je die online kopen.
Voor de rest vind ik het een super leuke uitbreiding, je kan kamperen, in huisjes logeren, krijgt coole kleuren en kapsels... Een aanrader!
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BanaanZombie »

Dat 'Net als Ambities' klopt niet echt, want In de Natuur is geen Uitbreidingspakket zoals Ambities
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Hope »

BanaanZombie schreef:Dat 'Net als Ambities' klopt niet echt, want In de Natuur is geen Uitbreidingspakket zoals Ambities
Hoe bedoel je?
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BanaanZombie »

In de Natuur is geen uibreidingspakket maar een Game Pack. Het bevat minder dan een uitbreidingspakket en weer meer dan een accessoires pakket. Het bevat een aantal nieuwe dingen en wat nieuwe game play. Zoals dat vakantie houden in de nieuwe wereld.
een uitbreidingspakket bevat altijd veel meer en zijn daarom ook duurder. Qua verhouding is EA dus nog steeds aardig hoog in prijzen. Nou vind ik dit persoonlijk wel veel redelijker dan die belachelijke accessoires pakketten :P
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Joyce »

BanaanZombie schreef:In de Natuur is geen uibreidingspakket maar een Game Pack. Het bevat minder dan een uitbreidingspakket en weer meer dan een accessoires pakket. Het bevat een aantal nieuwe dingen en wat nieuwe game play. Zoals dat vakantie houden in de nieuwe wereld.
een uitbreidingspakket bevat altijd veel meer en zijn daarom ook duurder. Qua verhouding is EA dus nog steeds aardig hoog in prijzen. Nou vind ik dit persoonlijk wel veel redelijker dan die belachelijke accessoires pakketten :P
Ach de naam is niet voor niks GamePack, en geen Uitbreiding of AccessoiresPakket :p
Ik vindt het overigens wel heel leuk, maar meer om de nieuwe beestjes en spullen! Zoals de houten vloer (i adore it) en de mouwloze bloes!
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
BlondyElmo
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2015, 02:16
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door BlondyElmo »

het lijkt me echt een super leuke uitbreiding en de uitbreiding die er aan komt lijkt me ook heel leuk. Ergens had ik nog wel een site gezien waar een overzicht komt van wat er uit komt, weet alleen niet meer zo goed waar dat was
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

BlondyElmo schreef:het lijkt me echt een super leuke uitbreiding en de uitbreiding die er aan komt lijkt me ook heel leuk. Ergens had ik nog wel een site gezien waar een overzicht komt van wat er uit komt, weet alleen niet meer zo goed waar dat was
Er zijn alleen nog maar sites waarbij ze HOPEN dat die uitbreidingen er aan komen.
Gebruikersavatar
Sims3-er
Gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 nov 2014, 16:01
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Sims3-er »

Moet je nog steeds origin afsluiten? Want dat staat niet meer in de uitleg.
WHO'S AFRAID OF RED YELLOW AND BLUE?! :knipoog:
jojojenio
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 dec 2014, 19:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door jojojenio »

Ik heb the sims 4 gekocht en wil nu in de natuur ook installeren. Waar moet ik de mapjes dan inzetten? Game, Bin en installer heb ik allemaal niet.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

jojojenio schreef:Ik heb the sims 4 gekocht en wil nu in de natuur ook installeren. Waar moet ik de mapjes dan inzetten? Game, Bin en installer heb ik allemaal niet.
Natuurlijk heb je die mapjes
Waarschijnlijk in C:\Program Files(x86)\Eelectronic Arts\de Sims 4
of
C:\Origin Games\de Sims 4

zoek anders op je computer naar het bestand TS4.exe
jojojenio
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 dec 2014, 19:40
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door jojojenio »

Gevonden!
Alleen nu zit ik met het volgende probleem. Het is gelukt om de extra's van de sims 4 erbij te krijgen maar van in de natuur zie ik ze niet. Als ik in mijn taakbeheer kijk zie ik origin nergens actief staan. Moet ik origin in zijn geheel verwijderen?
Gebruikersavatar
SandMan88
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2015, 17:45
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door SandMan88 »

Deze "game packs" zijn blijkbaar de nieuwste manier van EA om nog wat meer geld uit je zak te kloppen. Ze bevatten maar heel weinig content, welke prima bijgevoegd zouden kunnen worden in de standaard expansion packs (waar er ook al 200.000 van verschijnen). Ik was van plan de boel dit keer origineel aan te schaffen, maar mij niet gezien als er ook nog 10 van deze game packs tussen de expansions door verschijnen.

Dan tarac zijn handige linkjes maar ;)
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door Sven »

SandMan88 schreef:Deze "game packs" zijn blijkbaar de nieuwste manier van EA om nog wat meer geld uit je zak te kloppen. Ze bevatten maar heel weinig content, welke prima bijgevoegd zouden kunnen worden in de standaard expansion packs (waar er ook al 200.000 van verschijnen). Ik was van plan de boel dit keer origineel aan te schaffen, maar mij niet gezien als er ook nog 10 van deze game packs tussen de expansions door verschijnen.

Dan tarac zijn handige linkjes maar ;)
Helemaal mee eens.
Heb net even gekeken wat er allemaal in het nieuwe accessoires pakket zat. Een beetje kleding en één nieuw meubel, en dat kost 10 euro. Een degelijke game-producer zou het GRATIS geven, en er geen cent voor vragen. Echt geldklopperij.
Je bent nu al voor het totale pakket 130 euro kwijt (het basispakket + alle pakketten). Gaat echt de goede kant op, zeker omdat de uitbreidingspakketten veel en veel te duur zijn (voor 40 euro koop je een goede game), en omdat ze nu ook al die belachelijke gamepacks hebben toegevoegd.

Ga maar even rekenen:
  • Sims 4 = €59.99
  • Gamepacks, waarschijnlijk tien stuks = 20 X 10 = €200
  • Expansion packs, waarschijnlijk tien stuks = 40 X 10 = €400
  • Accessoirespakketten, waarschijnlijk tien stuks = 10 X 10 = €100
Dat is dus een bedrag van 760 euro dat je aan De Sims 4 waarschijnlijk zal gaan uitgeven mocht je alles kopen. Dat is toch niet normaal? Ik zou bijna zeggen dat dat gewoon de realiteit voorbij is...

EA begon goed met die dingen die ze in updates toevoegde, maar nu gaat het toch wel weer de geldwolven kant op, zoals het elke keer gebeurt bij die Sims-reeks. Altijd maar weer uitmelken.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Game Pack- in de natuur

Bericht door tarac »

Is het je intussen wel opgevallen dat van de originele downloads van Reloaded bijna niets meer in betrouwbare torrent-sites staat ?
In KAT is het basisspel verwijderd.
Kennelijk maakt EA er echt wel werk van om het downloaden te verhinderen.

Ik ben benieuwd of Reloaded de nieuwe uitbreidingen online zet.
Plaats reactie

Terug naar “In de Natuur”