mee naar werk gaan met je sim

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Aan het Werk (Get to Work).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Mellanie »

hoooi,

soms heb ik een laad foutje, dan heb ik ja geklikt dat ik mee naar zijn werk wil gaan krijg ik een laadscherm en vervolgens beland ik weer terug in mijn eigen huis zonder dat ik op zijn werk ben geweest en vervolgens is mijn sim al op zijn werk :/

is er echt maar een kans dat je met hem mee naar zijn werk kan?


groetjes van mellanie
~Just believe~
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Lurania »

Heb je een gedownload of origineel spel?

Heb je downloads?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door BanaanZombie »

Kan je niet onder overschakelen naar die sim? NEt zoals wanneer ze naar een openbare kavel gaan, dan kan je ook switchen tussen de sims
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Mellanie »

ik heb de orgineale games bijde gekocht, verder heb ik een mods zoals die blur blokjes weg halen sneller tuinieren en skin detais zoals tepels, meer mods heb ik niet en ik heb ook geen cc.
~Just believe~
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Lurania »

Ik weet dat er een hele berg mods/CC die het eerst wel deden nu voor problemen zouden kunnen zorgen.. Kijk bijvoorbeeld hier:

http://www.modthesims.info/showthread.php?t=551495

Ik weet niet of dat bij jou ook aan de hand is, maar het zou misschien een reden kunnen zijn dat hij bugt? Het kan natuurlijk ook dat er een fout in je spel geslopen is om een andere reden, of dat je zoals BanaanZombie aangaf je alsnog kunt schakelen als hij wel op zijn werk is..
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Mellanie »

helaas kan je niet schakelen van de ene sim naar de anderen als hij al op zijn werk zit.

ik had de Daveo's NPC Gardener/Handy Man mod en kwam er al achter dat die kapot was gegaan en niet meer werkten helaas, is wel jammer want tuinieren duurt echt lang als je veel planten hebt.

maar nu weet ik zeker dat ik die er ut kan halen omdat hi het niet meer doet.
~Just believe~
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Bee »

Weet iemand hoe je nog mee kan gaan naar het werk als je sim getrouwd is?
Mijn sims hebben allebei werk en beginnen allebei om 9:00 uur.
Zij is schilder en gaat altijd alleen, natuurlijk.
Hij is rechercheur en dan ging ik altijd mee. Helaas kan dit nu niet meer sinds er twee sims in het huishouden zijn ...
Nu gaan ze dus allebei alleen en krijg ik geen meldscherm meer of ik mee wil!

Heeft iemand tips?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Bee »

Bee schreef:Weet iemand hoe je nog mee kan gaan naar het werk als je sim getrouwd is?
Mijn sims hebben allebei werk en beginnen allebei om 9:00 uur.
Zij is schilder en gaat altijd alleen, natuurlijk.
Hij is rechercheur en dan ging ik altijd mee. Helaas kan dit nu niet meer sinds er twee sims in het huishouden zijn ...
Nu gaan ze dus allebei alleen en krijg ik geen meldscherm meer of ik mee wil!

Heeft iemand tips?
Het is uiteindelijk toch weer gelukt alhoewel ik niet weet wat nu de doorslag gaf.
Testen op een andere familie gaf aan dat bij verschillende beroepen toch degene met een beroep wetenschapper, rechercheur of dokter de mogelijkheid bood om mee te gaan naar het werk, ook al hadden de anderen een 'rabbit-hole' beroep.

Ik heb de cache-bestanden verwijderd, de sim gereset op verschillende manieren, moeder en kind gesplitst naar een ander huishouden. Nog steeds kon ik niet mee naar het werk. Daarna het gezin weer samengevoegd en met zijn allen laten kamperen (de baby kon ik via het menu 'uitnodigen voor vakantie' waarna het wiegje met baby op het vakantiekavel verscheen. Ik heb haar toen op laten groeien naar kind). Weer thuis het hele gezin laten verhuizen naar een ander kavel. Op de daarop volgende werkdag kon ik opeens wél mee naar het werk, terwijl het kind naar school ging en de vrouw naar haar schildersbaan.

Er zitten nog aardig wat bugs in het spel en in de uitbreidingen. Waarschijnlijk helpt reizen (naar een ander kavel of wereld) het meest. Spelgegevens worden dan opnieuw ingesteld denk ik.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door BanaanZombie »

Misschien is het ook wel het veroudeten van de baby geweest. Omdat die nu ook naar school moet enzo

Ing is het opgelost!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: mee naar werk gaan met je sim

Bericht door Bee »

Zou kunnen ja :normalelach:
Het probleem ontstond vanaf het trouwen, er was toen nog geen baby.
Ik heb ook nog een keer de vrouw een snipperdag gegeven maar ook dat hielp niet, ik mocht niet mee ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Aan het Werk”