Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Aan het Werk (Get to Work).
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

BanaanZombie schreef:Hij werkt dus ook nog niet?

Misschien even alles verwijderen met revo en opnieuw installeren
En moet ik dan ook mijn basisspel verwijderen? Dat heb ik liever niet.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:
BanaanZombie schreef:Dat zou niets meer mogen uitmaken bij deze (antivirus)

Dat eerste weet ik eigenlijk niet, je kan het proberen?
Naar mijn gevoel is alles al geinstalleerd. Ook doordat het hele sims 4 mapje de datum 3-4 heeft. Het staat ook al tussen het configuratie scherm en het icoon staat op mijn bureaublad. Het mist alleen het bestandjeQtWebKit4.dll

De bestanden in de installatiemap - Game - Bin moeten allemaal van 1-4-2015 zijn, met uitzondering van de mappen en python33.dll
EAWebkit.dll is wel een belangrijk bestand.

De download van In de Natuur bevat wel een belangrijke Update, dus ik zou die toch maar installeren.
EDIT: zonder EAWebkit.dll start mijn spel ook normaal op, ik kan dan alleen niet naar Origin of Galerij.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door BanaanZombie »

Nee klopt je hebt gelijk, het zou toch moeten kunnen zonder...
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:Dat zou niets meer mogen uitmaken bij deze (antivirus)

De bestanden in de installatiemap - Game - Bin moeten allemaal van 1-4-2015 zijn, met uitzondering van de mappen en python33.dll
EAWebkit.dll is wel een belangrijk bestand.

De download van In de Natuur bevat wel een belangrijke Update, dus ik zou die toch maar installeren.

Het hele Python bestandje mist bij mij. Ik heb nu de crack vast de kopieert naar de map, nu geeft ie aan dat het hele spel verwijderd moet worden. Moet ik dan echt ook Het basisspel opnieuw installeren want die heb ik gekocht. Het kan toch niet opeens 'niet' werken op mijn computer? ik heb alles gedaan wat er in de beschrijving stond.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door tarac »

Ik heb bij mij even Python33 een andere naam gegeven.
Ik krijg dan al meteen een fout bij opstarten

Kijk ook eens op http://sims4.weebly.com/installeren-downloads.html
Misschien zie je iets wat je dan steeds fout gedaan hebt.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:Ik heb bij mij even Python33 een andere naam gegeven.
Ik krijg dan al meteen een fout bij opstarten

Kijk ook eens op http://sims4.weebly.com/installeren-downloads.html
Misschien zie je iets wat je dan steeds fout gedaan hebt.
Bij het gedeelte 'Aan het werk' Heb ik alles goed gedaan, maar update 1.4 .... heb ik helemaal overgeslagen, volgens mij hoorde die dan bij In de natuur. Dat spel ben ik dan aan het downloaden. Krijg ik het Python bestandje dan nog terug?

Edit: ik Installeerde de update 1.4... Ik kreeg na de update gelijk de melding: Installation cancelled. Decompression failed with error code - 11
Edit: Ik heb de update geinstalleerd in origin games/Sims4, ipv in Computer/Thesims4. kan het zijn dat ik dat steeds fout heb gedaan?
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

Moet ik Aan het werk installeren in de map: Origin Games/De sims 4 of Programfilesx86/De sims 4 ? Ik heb de update uitgevoerd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Moet ik Aan het werk installeren in de map: Origin Games/De sims 4 of Programfilesx86/De sims 4 ? Ik heb de update uitgevoerd.
In dezelfde map als waarin je andere sims-4 spellen staan.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

Het lukt nog steeds niet. Het blijft nu weer een half uur staan bij 'Installatie voltooien'
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Het lukt nog steeds niet. Het blijft nu weer een half uur staan bij 'Installatie voltooien'
Toch maar rustig wachten, eens komt het te verwachten bericht VOLTOOID
Heb je het register ooit wel eens opgeschoond ?
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:
kevinblaas schreef:Het lukt nog steeds niet. Het blijft nu weer een half uur staan bij 'Installatie voltooien'
Toch maar rustig wachten, eens komt het te verwachten bericht VOLTOOID
Ik ga het de hele nacht aan laten staan en hopen dat het lukt. Dat is volgens mij nog de enige manier.
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door xlauralove »

kevinblaas schreef:
BanaanZombie schreef:Dat zou niets meer mogen uitmaken bij deze (antivirus)

Dat eerste weet ik eigenlijk niet, je kan het proberen?
Naar mijn gevoel is alles al geinstalleerd. Ook doordat het hele sims 4 mapje de datum 3-4 heeft. Het staat ook al tussen het configuratie scherm en het icoon staat op mijn bureaublad. Het mist alleen het bestandjeQtWebKit4.dll
Bij mij hetzelfde probleem, het bestandje Qtwebkit4.dll ontbrak. Vervolgens een .dll fixer gedownload en het bestand toegevoegd.
Maar nu ontbreekt er nog een .dll bestand. Dit keer is het QtXml4.dll. Ik wilde het gaan proberen met de .dll fixer alleen daar moet ik dus nu voor gaan betalen, wil ik m nog een keer gebruiken. Beetje jammer...
Ik heb De Sims (ook GTW) ondertussen al 3-4 keer helemaal verwijderd, zowel via configuratiescherm als via Revo en heb alle achterblijvende mappen met Revo verwijderd. Ik heb het even vaak al weer geïnstalleerd, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Ik zal even een screenshot bijvoegen.
Sims1.jpg
Sims2.jpg
Sims3.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Gamelover34
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 feb 2015, 16:14
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door Gamelover34 »

Ik dacht dat er stond dat je de laatste update nodig had om het spel te kunnen installeren. Dat zou dus kunnen betekenen dat je In de Natuur ook gedownload en geïnstalleerd moet hebben aangezien die met de meest recente update komt die (volgens mij) vereist was. Dit weet ik natuurlijk niet zeker maar je kan het altijd even proberen. :)
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

xlauralove schreef:
kevinblaas schreef:
Naar mijn gevoel is alles al geinstalleerd. Ook doordat het hele sims 4 mapje de datum 3-4 heeft. Het staat ook al tussen het configuratie scherm en het icoon staat op mijn bureaublad. Het mist alleen het bestandjeQtWebKit4.dll
Bij mij hetzelfde probleem, het bestandje Qtwebkit4.dll ontbrak. Vervolgens een .dll fixer gedownload en het bestand toegevoegd.
Maar nu ontbreekt er nog een .dll bestand. Dit keer is het QtXml4.dll. Ik wilde het gaan proberen met de .dll fixer alleen daar moet ik dus nu voor gaan betalen, wil ik m nog een keer gebruiken. Beetje jammer...
Ik heb De Sims (ook GTW) ondertussen al 3-4 keer helemaal verwijderd, zowel via configuratiescherm als via Revo en heb alle achterblijvende mappen met Revo verwijderd. Ik heb het even vaak al weer geïnstalleerd, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Ik zal even een screenshot bijvoegen.
Sims1.jpg
Sims2.jpg
Sims3.jpg
Kreeg jij wel de melding 'Installatie voltooid'? Of heb je hem net als ik zelf afgebroken?
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door xlauralove »

Bij mij hetzelfde probleem, het bestandje Qtwebkit4.dll ontbrak. Vervolgens een .dll fixer gedownload en het bestand toegevoegd.
Maar nu ontbreekt er nog een .dll bestand. Dit keer is het QtXml4.dll. Ik wilde het gaan proberen met de .dll fixer alleen daar moet ik dus nu voor gaan betalen, wil ik m nog een keer gebruiken. Beetje jammer...
Ik heb De Sims (ook GTW) ondertussen al 3-4 keer helemaal verwijderd, zowel via configuratiescherm als via Revo en heb alle achterblijvende mappen met Revo verwijderd. Ik heb het even vaak al weer geïnstalleerd, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Ik zal even een screenshot bijvoegen.
Sims1.jpg
Sims2.jpg
Sims3.jpg
[/quote]

Kreeg jij wel de melding 'Installatie voltooid'? Of heb je hem net als ik zelf afgebroken?[/quote]

De installatie is bij mij helemaal voltooid.
Eerste paar keren kreeg ik deze melding niet, maar kreeg ik de melding dat er spelgegevens ontbraken..
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
febemir23
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 dec 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door febemir23 »

hallo ik heb het spel gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel wil op starten krijg ik dit te zien Qtwebkit4.dll mist en het spel niet kan opstarten wat kan ik hier aan doen

groetjes wilma
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door tarac »

Het bestand QtWebKit4.dll zit in:
Program Files - The Sims 4 - Game - Bin - Core
core.PNG
Klik op het plaatje voor een vergroting

Is jouw Core-mapje anders ?
Je kunt een juiste map HIER downloaden.
Uitpakken met Winrar 13.174 kb

Voor de liefhebbers: HIER vind je een complete Bin map (28.989 kb) Winrar bestand
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

Ik heb mijn oplossing gevonden:

Ookal had ik het basisspel gekocht, ik heb alles eraf gehaald. Alles behalve mijn saves/mods, etc. Ik heb volgens de handleiding alles gedownload en geupdate. Waar ik tegenaan kwam: ik had De Microsoft Visual 2012 ipv 2013 doordat ik voordat ik het basisspel kocht, ik de 3DM illegale download had. Hierdoor lukte het updaten en alles nadat ik de 2012 had vervangen voor 2013. Het installeren van Aan het werk duurde godzijdank maar 2 minuten.
Ik heb er toch weer zelf achter moeten komen haha.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door tarac »

Ik weet niet welke "handleiding" jij dan hebt gevolgd, maar 3DM is al heel lang niet meer van toepassing.
Ook de visualC++ 2013 bestanden staan al heel lang op onze handleidingen.

Ik vrees dat ook hier weer niet goed gelezen is of de "Ja dat weet ik zelf wel" gedachte heeft overheerst.
Maar het is nu gelukkig opgelost zeg je
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:Ik weet niet welke "handleiding" jij dan hebt gevolgd, maar 3DM is al heel lang niet meer van toepassing.
Ook de visualC++ 2013 bestanden staan al heel lang op onze handleidingen.

Ik vrees dat ook hier weer niet goed gelezen is of de "Ja dat weet ik zelf wel" gedachte heeft overheerst.
Maar het is nu gelukkig opgelost zeg je
Ik had Sims geinstalleerd net nadat hij uitkwam, via de tarac site. Toen gebruikte jullie nog 3DM, daarom stond dat bestand ook nog op mijn computer.
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door xlauralove »

tarac schreef:Het bestand QtWebKit4.dll zit in:
Program Files - The Sims 4 - Game - Bin - Core
core.PNG
Klik op het plaatje voor een vergroting

Is jouw Core-mapje anders ?
Je kunt een juiste map HIER downloaden.
Uitpakken met Winrar 13.174 kb

Voor de liefhebbers: HIER vind je een complete Bin map (28.989 kb) Winrar bestand
Bedankt voor de Bin-map! Het probleem met de .dll-bestandjes is nu opgelost! :normalelach:
Maar nu krijg ik dit:
sims4.jpg
Het lijkt erop dat dit de laatste melding is voordat ik kan spelen :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door tarac »

Start de computer eens opnieuw op en kijk wat er dan gebeurt.
En ja, anders zal je het met mijn nieuwe instructiefilmpje moeten doen om alles perfect te installeren.
http://youtu.be/acXrguwSeHM
Gebruikersavatar
xlauralove
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2015, 13:09
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door xlauralove »

Ja hoor! Het is eindelijk gelukt!
Thanks tarac! :normalelach:
ἐκ τῶν ὦν οὐκ ἄνευ.
Gebruikersavatar
Lady010
Gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:21
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door Lady010 »

mag ik vrage wat de reden is dat je het moet verwijderen met revo? Ik ben helemaal niet zo bekend met pc's enzo haha. Ik heb alles gedaan via het instructie filmpje van tarac maar aan het werk doet het nog steeds niet bij mij. Het enige wat ik niet heb gedaan is dat revo gedoe? ik blijf tegen dat origin aanlopen :(
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 Aan het werk download mislukt?

Bericht door BanaanZombie »

Dan is dat misschien ook gelijk de reden waarom het fout gaat
K snap je vraag, maar we zeggen naruurlijk niet voor niets dat het met revo moet
Revo verwijdert alles, ook alles wat normaal niet verwijdert wordt. Hij scant na de normale verwijdering nog na en wist de achterbleven bestanden en mappen etc ook. Daardoor wordt iets echt goes van je pc verwijdert en kun je met dingen zoals dit dingen ook echt goed opnieuw installeren
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Aan het Werk”