Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Aan het Werk (Get to Work).
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door noukkky »

Ehm, net geprobeerd. Vanaf niveau 7 van inzicht kan het. Ik had ook zo'n uitvinding van de werk van mn sim gebruikt om contact te leggen met buitenaardse wezens, werd in 1 nacht ontvoerd, dus geloof dat t wel hielp.
Tja, die aliënbaby's, een aparte verschijning indd. Ze heeft ook van die trollenoren XD
princeton
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2015, 13:32
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door princeton »

Hoe kan je contact leggen en hoe kan je je kans vergroten om ontvoerd te worden?
princeton
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2015, 13:32
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door princeton »

Bee schreef:
noukkky schreef:Waarneer kan je de waarheid zoeken?
Waarschijnlijk kun je die actie selecteren als je op de telescoop klikt? Maar misschien moet je dan eerst je vaardigheid opbouwen. Heb nog niet getest.

je moet geconcentreerd zijn en dan op je telescoop klikken
dafkraan
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2015, 13:15
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door dafkraan »

Hallo,

Weet iemand of je sim (man) nog zwanger kan worden als hij ontvoerd wordt door aliens? Ik las namelijk ergens dat ze dat eruit hebben gehaald, maar ik weet het niet zeker.
loni
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:58
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door loni »

Mijn mannelijke sim is alvast veel te vaak zwanger geworden van die aliens, gelukkig kan je ze terugsturen :').
Hij heeft wel de carrière van wetenschapper en een hoog niveau op inzicht dus weet eigenlijk niet waarmee het samenhangt.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Sven »

Volgens mij kan elke man die door een aliën ontvoerd wordt zwanger raken, ongeacht zijn baan, vaardigheden of eigenschappen (om ontvoerd te worden moet je wel een hoog inzicht hebben natuurlijk).
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Katy Perry »

dafkraan schreef:Hallo,

Weet iemand of je sim (man) nog zwanger kan worden als hij ontvoerd wordt door aliens? Ik las namelijk ergens dat ze dat eruit hebben gehaald, maar ik weet het niet zeker.
Je man kan nog steeds zwanger worden. Ze hebben het alleen verminderd, omdat het best vaak voorkwam en dat vonden spelers niet leuk meer.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Plaats reactie

Terug naar “Aan het Werk”