Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Aan het Werk (Get to Work).
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Sven »

Is het iemand van jullie al gelukt om contact te leggen met buitenaardse wezens?

EDIT: lees het onderstaande niet als je zelf erachter wil komen hoe je contact legt met buitenaardse wezens!
Spoiler: Open
Ik wilde net door die telescoop kijken, en zag opeens de actie "De waarheid zoeken" ofzo. Toen werd mijn Sim spontaan ontvoerd, maar ik heb nog niet echt gezien of dat effect heeft op je Sim.

EDIT 2: Oke het heeft wel effect op je Sim, de mijne is nu zwanger.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door BanaanZombie »

Oh, dat gaat dan redelijk makkelijk! Stuk makkelijker als bij de sims 3

Het viel me overgins ook op dat je zelf een buitenaards wezen kan maken in CAS, voor de gene die dit nog niet wisten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door xSiimOne »

Ja je kunt ze maken in de CAS en als je dan bijvoorbeeld een blauwe aliën en een normale sim hebt kun je een halfbloedje genereren aka een sim met een vreemde huidskleur die je anders niet kan krijgen :)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door BanaanZombie »

maar je kunt toch wel blauwe en groene sims etc maken? Of bedoel je iets anders?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door xSiimOne »

Je kunt alleen groene en blauwe sims maken, de aliëns hebben veel meer kleuren zoals paars, verschillende tinten groen, blauw, wit etc. :)
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Sven »

Nou de baby was heel... interessant. Gelukkig kan je die kinderen weer terugsturen naar hun eigen planeet en dat had ik ook maar gelijk gedaan hahaha.
De baby was iig paars en lag in een soort buitenaards wiegje.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door xSiimOne »

Agossie, 'terugsturen naar eigen planeet', dat klinkt wel heel cru!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door BanaanZombie »

Opzich wel handig :'D Ik weet dat veel mensen in de sims 2 hun aliën baby's lieten opgroeien tot kind en daarna op een lekkere sims manier lieten dood gaan

Dus this maar net wat je cru vind haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door kevinblaas »

Kan je ook in de ruimte komen?
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door noukkky »

Waarneer kan je de waarheid zoeken?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Bee »

noukkky schreef:Waarneer kan je de waarheid zoeken?
Waarschijnlijk kun je die actie selecteren als je op de telescoop klikt? Maar misschien moet je dan eerst je vaardigheid opbouwen. Heb nog niet getest.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Sven »

Het moet nacht zijn, en volgens mij moet je ook geconcentreerd zijn. Ik weet niet zeker of je vaardigheden nodig hebt, maar toen ik een aantal punten had kreeg ik die optie.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Sven »

Alweer werd mijn Sim ontvoerd, alleen dit keer deed ik er juist alles aan om NIET ontvoerd te worden.
Opeens verscheen de actie "vreemd licht onderzoeken" toen mijn Sim 's nachts nog wakker was om 1 uur. Ik had het zelf niet door en opeens werd de arme stakker de lucht in gezogen.
Nou, helemaal leuk... daar gaan we weer.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door kevinblaas »

Sven schreef:Alweer werd mijn Sim ontvoerd, alleen dit keer deed ik er juist alles aan om NIET ontvoerd te worden.
Opeens verscheen de actie "vreemd licht onderzoeken" toen mijn Sim 's nachts nog wakker was om 1 uur. Ik had het zelf niet door en opeens werd de arme stakker de lucht in gezogen.
Nou, helemaal leuk... daar gaan we weer.
Is het ook mogelijk met de satellietschotel die je maakt bij de wetenschap carrière niveau 5?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Sven »

kevinblaas schreef:
Sven schreef:Alweer werd mijn Sim ontvoerd, alleen dit keer deed ik er juist alles aan om NIET ontvoerd te worden.
Opeens verscheen de actie "vreemd licht onderzoeken" toen mijn Sim 's nachts nog wakker was om 1 uur. Ik had het zelf niet door en opeens werd de arme stakker de lucht in gezogen.
Nou, helemaal leuk... daar gaan we weer.
Is het ook mogelijk met de satellietschotel die je maakt bij de wetenschap carrière niveau 5?
Ik heb geen idee.
Ik heb me tot nu toe alleen maar gericht op de recherche en medisch.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door kevinblaas »

Sven schreef:
kevinblaas schreef:Alweer werd mijn Sim ontvoerd, alleen dit keer deed ik er juist alles aan om NIET ontvoerd te worden.
Opeens verscheen de actie "vreemd licht onderzoeken" toen mijn Sim 's nachts nog wakker was om 1 uur. Ik had het zelf niet door en opeens werd de arme stakker de lucht in gezogen.
Nou, helemaal leuk... daar gaan we weer.
Is het ook mogelijk met de satellietschotel die je maakt bij de wetenschap carrière niveau 5?
Ik heb geen idee.
Ik heb me tot nu toe alleen maar gericht op de recherche en medisch.[/quote]

Je kan wel een interactie doen genaamd 'Contact leggen met buitenaarde wezens,' maar mijn spel viel uit (Download he...=p) dus moet dat stuk ff opnieuw doen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef: Je kan wel een interactie doen genaamd 'Contact leggen met buitenaarde wezens,' maar mijn spel viel uit (Download he...=p) dus moet dat stuk ff opnieuw doen.
Waar slaat dat Download he op ?
Wou jij beweren dat de downloads niet goed zijn. Zal ik jou dan voortaan maar uitsluiten van de downloads ?
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Joyce »

Ik had ook contact, haha, raar verhaal, mijn sim kwam thuis, ze eet wat en gaat slapen, out of the blue staat ze op, loopt naar buiten om de 'vreemde' lichtjes te onderzoeken en weg was ze! gelukkig niet zwanger alleen Dazed, de Aliens hebben haar blijkbaar geëlektrocuteerd
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:
kevinblaas schreef: Je kan wel een interactie doen genaamd 'Contact leggen met buitenaarde wezens,' maar mijn spel viel uit (Download he...=p) dus moet dat stuk ff opnieuw doen.
Waar slaat dat Download he op ?
Wou jij beweren dat de downloads niet goed zijn. Zal ik jou dan voortaan maar uitsluiten van de downloads ?
Ik bedoel met download: mods, haar, kleding, etc.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door kevinblaas »

Joyce schreef:Ik had ook contact, haha, raar verhaal, mijn sim kwam thuis, ze eet wat en gaat slapen, out of the blue staat ze op, loopt naar buiten om de 'vreemde' lichtjes te onderzoeken en weg was ze! gelukkig niet zwanger alleen Dazed, de Aliens hebben haar blijkbaar geëlektrocuteerd
Staat die schotel in je lab of in je huis? Ik heb die van mijn op mijn lab staan, maar ik denk dat ik een tweede ga maken want ik vind hem wel gaaf.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Joyce »

Je bedoeld de vliegende schotel? Mijn sim heeft verder geen schotel in en om dr huis staan, de vliegende schotel vloog boven het huis :3
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door noukkky »

En alleen mannen kunnen zwanger worden toch? Hoe zit het nou precies met die vermomde aliens etc, mijn sim was een vriend aan het zoeken en opeens ondekte ze dat het een alien was,?
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Paradis »

Hey, ik ben het nu ook aan het proberen, met de telescoop bedoel je dat hele grote ding toch? Bij mij is er maar één optie telkens, terwijl mijn sim (vrouw) Focused is. Ze heeft ook al een aantal punten in de logic skill. Weet iemand hoe ik haar otnvoerd kan laten worden, en of dat wel mogelijk is? En kan zij ook zwanger worden?
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Lurania »

Volgens mij kunnen alleen mannelijke Sims zwanger worden.. (mannelijke aliens ook trouwens, een vriendin van mij had twee aliens een baby laten maken en toen waren ze beide zwanger :p)
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Buitenaardse wezens (Aan het Werk)

Bericht door Hope »

De mijne wordt niet ontvoerd. Iemand tips? Ik wil een zwangere man ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Aan het Werk”