Dokter - Patiëntgeval doorsturen

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Aan het Werk (Get to Work).
Plaats reactie
Resenu162
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2015, 15:44
Contacteer:

Dokter - Patiëntgeval doorsturen

Bericht door Resenu162 »

Ik heb een probleem waar ik me echt aan erger, ik vind ook nergens terug hoe ik dit moet doen.
Ik moet volgens mijn taken een patiënten dossier doorsturen, ik probeer dit maar telkens als ik deze actie aanklik
gaat hij vanzelf weg na enkele seconden & de actie wordt niet afgevinkt.

Kan me iemand uit m'n ergering helpen en zeggen wat ik moet doen om deze taak wel te vervullen?

Alvast heel erg bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: dokter carriere (aan het werk)

Bericht door Bee »

Resenu162 schreef:Ik heb een probleem waar ik me echt aan erger, ik vind ook nergens terug hoe ik dit moet doen.
Ik moet volgens mijn taken een patiënten dossier doorsturen, ik probeer dit maar telkens als ik deze actie aanklik
gaat hij vanzelf weg na enkele seconden & de actie wordt niet afgevinkt.

Kan me iemand uit m'n ergering helpen en zeggen wat ik moet doen om deze taak wel te vervullen?

Alvast heel erg bedankt!
Geen idee die heb ik nog niet bekeken.
Maar meestal als een actie weer verdwijnt is er iets mee. Of je sim kan er niet bij, of hij heeft niet de goede emotie. Moet het achter een PC? staat er een stoel bij de PC? Zit er iemand anders achter de PC? Zorg dat die persoon weg gaat en jij erbij kunt. Misschien kun je de actie pas uitvoeren als je al achter de PC zit, in een bepaald menu?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: dokter carriere (aan het werk)

Bericht door Sven »

Resenu162 schreef:Ik heb een probleem waar ik me echt aan erger, ik vind ook nergens terug hoe ik dit moet doen.
Ik moet volgens mijn taken een patiënten dossier doorsturen, ik probeer dit maar telkens als ik deze actie aanklik
gaat hij vanzelf weg na enkele seconden & de actie wordt niet afgevinkt.

Kan me iemand uit m'n ergering helpen en zeggen wat ik moet doen om deze taak wel te vervullen?

Alvast heel erg bedankt!
Volgens mij moet je gewoon naar de dokter (is in de kamer met de analyse-apparaten) en daar kan je het dossier doorsturen. Wel echt naar de dokter, niet de verpleegkundige of de baliemedewerker ofzo.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: dokter carriere (aan het werk)

Bericht door xJessica »

Bee schreef:Geen idee die heb ik nog niet bekeken.
Maar meestal als een actie weer verdwijnt is er iets mee. Of je sim kan er niet bij, of hij heeft niet de goede emotie. Moet het achter een PC? staat er een stoel bij de PC? Zit er iemand anders achter de PC? Zorg dat die persoon weg gaat en jij erbij kunt. Misschien kun je de actie pas uitvoeren als je al achter de PC zit, in een bepaald menu?
Ik weet de oplossing niet, maar even voor jou Bee (k heb de baan namelijk wel al gedaan met mn Sim). Je moet een patient onderzoeken, maar daarna moet je het Patientgeval doorsturen naar een 'echte' dokter. Deze loopt gewoon rond in het ziekenhuis en als je erop klikt is er een actie met Patientgeval doorsturen.

Ik heb trouwens wel eens dat de actie weggaat wanneer de Dokter bezig is met een analyse of achter de pc zit, dus probeer te kijken of je het op een moment kan doen wanneer hij/zij nergens mee bezig is
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Aan het Werk”