gemaakte foto's zwart en miniatuur

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Aan het Werk (Get to Work).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

gemaakte foto's zwart en miniatuur

Bericht door Mellanie »

Hallo,

weet niet of meerdere simmers hier last van hebben maar misschien hebben jullie een oplossing.
Voorheen waren mijn gemaakte foto's met de sim fototoestel gekleur of zwart wit (zoals het hoort) echter kon ik nooit de grote veranderen ookal hadden ze de skil er voor. het bleef miniatuur ook rechtopstaand lukte nooit wat ik gek vond. maar nu ik verder speel en verhuist ben voor de 3de of 4de keer zijn mijn foto's zwart.

1. al mijn gemaakte foto's zijn zwart en ook echt pikzwart. (geen plaatje weergeven, dus het is geen skill lvl fout)

2. als ik de verhouding of vorm verander dan worden mijn foto's nog altijd liggend nooit rechtopstaant. ook de grote lukt niet om te veranderen het blijft allemaal even groot allemaal even miniatuur. net een foto lijstje voormaat.

ik heb een nvidia Geforce GTX 960M en laptopmodes uit. ik had dit ook met mijn oude laptop nvidia GT 650M


alvast bedankt voor het lezen.
~Just believe~
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: gemaakte foto's zwart en miniatuur

Bericht door Pomerani »

En als je een nieuwe camera koopt?
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: gemaakte foto's zwart en miniatuur

Bericht door Mellanie »

denk niet dat het aan de camera zelf licht, toen ik de fotos maakte waren ze nog normaal (hoewel ik de grote nogsteets niet verandert kreeg, maakte niet uit of ik op klein, normaal of groot klikte)
na een tijd sims spelen zijn de foto's verandert in zwarte vlakken. (ze hangen aan mijn muur)
~Just believe~
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: gemaakte foto's zwart en miniatuur

Bericht door Fiend »

Schakel eens mods uit in je game en kijk of je het dan nog hebt.
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Aan het Werk”