eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Aan het Werk (Get to Work).
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door xJessica »

Ugh wil ik ook doen, maar mijn Sims besloot om niet meer goed te gaan werken (het werd opeens traag terwijl k goede pc heb, mn sims wilden geen koelkast enzo gebruiken, ik had geen EA map in Mijn Documenten) dus ben nu eerst aan het verwijderen en daarna installeer ik alles :)

En ik hoop dat ie dit keer wel goed verwijdert. Gisteren was het iig niet goed gegaan want toen ik na het installeren opstartte bestonden mn oude games gewoon nog...
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat je dan je mapje in mijn documenten even handmatig moet verwijderen (en je oude spelgegevens even bewaren?)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door xJessica »

BanaanZombie schreef:Ik denk dat je dan je mapje in mijn documenten even handmatig moet verwijderen (en je oude spelgegevens even bewaren?)
Nah, heb dat mapje net pas gevonden -_- Mijn documenten en afbeeldingen staan op mn D schijf, zodat als er wat gebeurt met C heb ik alles nog. Maar EA mapje wilde perse op C schijf dus die moet ik blijkbaar bereiken via C --> Gebruikers --> Jessica --> Mijn documenten en dáár staat Electronic Arts xD En had maar 1 game volgens mij, misschien 2 maar die waren een beetje dood omdat ze geen koelkast konden gebruiken. Ik begin wel met een schone lei haha
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door xSiimOne »

Danjel schreef:
xSiimOne schreef: Oelala, hopen dat het snel verder daalt, toch bedankt! En laat even weten hoe hij is :D
Haha ja inderdaad! Op origin is ook korting bij de sims, alleen niet bij aan het werk haha. Maar hij is wel echt leuk om te spelen. Het voegt echt iets toe weer, al valt het winkelcentrum me wel een beetje tegen. Ik heb tot nu toe alleen met de rechercheurtak gespeeld, en die is echt leuk haha. Heel anders dan de sims 3 ambities, je gaat echt mee naar het bureau en je moet allerlei dingen doen haha, onwijs leuk! Hij was zeker het geld waard
En de kleren en nieuwe kapsels en aliëns kijk ik naar uit :clown: Je kunt ook een bakkerij enzo beginnen hè?

Oh my, ik lachte me kapot om het filmpje onderzoek/onderbroek, wat een manier om je spel te promoten. En in een filmpje met 'zingende' paspoppen moesten ze er nog bij vermelden dat ze niet echt zingen. You don't say :paranoia:
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door Danjel »

xSiimOne schreef: Haha ja inderdaad! Op origin is ook korting bij de sims, alleen niet bij aan het werk haha. Maar hij is wel echt leuk om te spelen. Het voegt echt iets toe weer, al valt het winkelcentrum me wel een beetje tegen. Ik heb tot nu toe alleen met de rechercheurtak gespeeld, en die is echt leuk haha. Heel anders dan de sims 3 ambities, je gaat echt mee naar het bureau en je moet allerlei dingen doen haha, onwijs leuk! Hij was zeker het geld waard
En de kleren en nieuwe kapsels en aliëns kijk ik naar uit :clown: Je kunt ook een bakkerij enzo beginnen hè?

Oh my, ik lachte me kapot om het filmpje onderzoek/onderbroek, wat een manier om je spel te promoten. En in een filmpje met 'zingende' paspoppen moesten ze er nog bij vermelden dat ze niet echt zingen. You don't say :paranoia:[/quote]

Jaa de kapsels vind ik echt geweldig hahaha, zo mooi omg. De Aliëns heb ik nog niet gezien, maar ik ben echt benieuwd hehe. En jup, een bakkerij en allerlei andere winkels, net als in de sims 2 zegmaar!

Edit; ho oeps, ik heb de verkeerde "quote" weggehaald :clown:
:normalelach:
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door Iemand1 »

Goh, ik vond GHM echt geweldig, maar ik ben nu al aan het sparen voor een iPod, strugggleeesss xd
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik heb dit topic even doorzocht en het antwoord niet gevonden dus ik stel toch de vraag.
Is het normaal dat de nieuwe wereld maar 4 kavels bevat? Dat is toch superweinig.
Kan je dat uitbreiden?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

ElvisFannetjeh schreef:Ik heb dit topic even doorzocht en het antwoord niet gevonden dus ik stel toch de vraag.
Is het normaal dat de nieuwe wereld maar 4 kavels bevat? Dat is toch superweinig.
Kan je dat uitbreiden?
Antwoord: Aantal kavels - 4, uit te breiden: Nee
zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=81&t=1072

EA vindt kennelijk een shopping-centrum met 4 kavel meer dan voldoende.
Blij dat ik het niet gekocht heb, met dank aan het team van Reloaded die het wereldwijd toch maar weer mogelijk heeft gemaakt het gratis te downloaden.

Ik krijg trouwens meer en meer de indruk dat Sims-4 spelers van het eerste uur afhaken van de betaalde versie via origin en overstappen op de downloads.
Gebruikersavatar
beest-je
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2014, 21:09
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door beest-je »

Hoi hoi,

Mijn sim is nu agent, en ik ben voor het eerst op het werk. Na een taak te hebben gevonden moet ik op de misdaadplattegrond klikken om naar de locatie te gaan. Ik zie wel dat grote bord met plattegrond en gekleurde touwtjes, maar kan hier niet op klikken. Moet ik ergens anders op klikken?

Bedankt!
je mag me best bloempje noemen
Gebruikersavatar
SandMan88
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2015, 17:45
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door SandMan88 »

Ik ben vooral geïnteresseerd in nieuwe voorwerpen om in mijn huis te plaatsen. Is dit expansion pack dan de moeite waard? De banen interesseren me niet zo, en andere gebieden ook niet. Ik heb namelijk ook wel eens een expansion gekocht waar achteraf nauwelijks nieuwe voorwerpen in zaten.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

Je kan Aan Het Werk ook downloaden.
Gebruikersavatar
SandMan88
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2015, 17:45
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door SandMan88 »

Weet ik tarac. Ik heb vroeger ook wel een aantal van jullie links gebruikt. Maar ik heb nu liever alles gewoon origineel :)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

SandMan88 schreef:Weet ik tarac. Ik heb vroeger ook wel een aantal van jullie links gebruikt. Maar ik heb nu liever alles gewoon origineel :)
Wat heet origineel ?
1. een echte CD ?
2. een nummertje bij Origin ?

Ik heb alles origineel (deels CD en deels nummertje Origin) omdat ik alles moet uittesten voor de forumleden.
Du uit ervaring kan ik mededelen dat er heel erg weinig verschil zit tussen origineel en downloads.
Gebruikersavatar
SandMan88
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2015, 17:45
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door SandMan88 »

Klopt, ik heb in mijn studententijd ook veel gedownload. Ik kreeg ze wel aan de praat, maar vaak bleek het toch minder goed te werken, dan het originele dvdtje i.v.m. met cracks en dergelijke.
Nu ik gewoon een vaste baan heb vind ik het geen probleem om een paar tientjes neer te leggen voor het originele spel.

Maar blijft natuurlijk jammer om vervolgens 3 nieuwe voorwerpen te krijgen. Dus vroeg me af of dat wat voorstelt in deze uitbreiding, aangezien ik the Sims uitsluitend gebruik voor de bouw / inricht modus.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

SandMan88 schreef:Klopt, ik heb in mijn studententijd ook veel gedownload. Ik kreeg ze wel aan de praat, maar vaak bleek het toch minder goed te werken, dan het originele dvdtje i.v.m. met cracks en dergelijke.
Nu ik gewoon een vaste baan heb vind ik het geen probleem om een paar tientjes neer te leggen voor het originele spel.

Maar blijft natuurlijk jammer om vervolgens 3 nieuwe voorwerpen te krijgen. Dus vroeg me af of dat wat voorstelt in deze uitbreiding, aangezien ik the Sims uitsluitend gebruik voor de bouw / inricht modus.
In jouw geval:
Downloaden - uittesten - kopen
Trouwens van de sims2 en sims3 zijn de meeste downloads Poweriso kopietjes, dus identiek aan de CD en dus zonder crack
Gebruikersavatar
SandMan88
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2015, 17:45
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door SandMan88 »

Ja dat werkte wel lekker toentertijd inderdaad.

Ik ga wel even op zoek naar een "aan het werk" download. Misschien niet eens zo'n slecht idee idd ;)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

SandMan88 schreef:Ja dat werkte wel lekker toentertijd inderdaad.

Ik ga wel even op zoek naar een "aan het werk" download. Misschien niet eens zo'n slecht idee idd ;)
zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=54&t=84 de eerste (oudste) port
Gebruikersavatar
SandMan88
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2015, 17:45
Contacteer:

Re: eerste expansionpack: De Sims 4 aan het werk

Bericht door SandMan88 »

Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Aan het Werk”