Perfecte Patio Accessoires pakket

Plaats reactie
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Perfecte Patio Accessoires pakket

Bericht door meisjelief91 »

Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: er komt een nieuw accesoires pakket

Bericht door BanaanZombie »

Ziet r goed uit!
Maar ik vraag me nu echt af hoeveel er wel niet gaan komen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: er komt een nieuw accesoires pakket

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ziet r goed uit!
Maar ik vraag me nu echt af hoeveel er wel niet gaan komen
In elk geval zo veel dat mensen zoals Reloaded het straks niet meer de moeite waard vinden om downloads/crack te produceren.
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: er komt een nieuw accesoires pakket

Bericht door Achtergrondfigurant »

tarac schreef:In elk geval zo veel dat mensen zoals Reloaded het straks niet meer de moeite waard vinden om downloads/crack te produceren.
Oh, ik geloof dat dat wel goedkomt. Misschien duurt het wat langer, maar uiteindelijk komt er altijd wel een crack. (Hooguit worden een of meer updates overgeslagen)
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: er komt een nieuw accesoires pakket

Bericht door Pomerani »

Het spel is net uit en er zijn al verschillende uitbreidingspakketten... Volgens mij ging het bij De Sims 2 veel trager en zat er ook veel meer in een pakket. Ik vind dat je beter wat langer over een pakket kan doen en dat het dan meer de moeite waard is om het te kopen.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: er komt een nieuw accesoires pakket

Bericht door Sven »

Pomerani schreef:Het spel is net uit en er zijn al verschillende uitbreidingspakketten... Volgens mij ging het bij De Sims 2 veel trager en zat er ook veel meer in een pakket. Ik vind dat je beter wat langer over een pakket kan doen en dat het dan meer de moeite waard is om het te kopen.
Mee eens.
Maar ook echt... een heel pakket voor patio zooi? Moet je voor een paar spulletjes daarvoor al tien euro gaan betalen?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: er komt een nieuw accesoires pakket

Bericht door Pomerani »

Sven schreef:
Pomerani schreef:Het spel is net uit en er zijn al verschillende uitbreidingspakketten... Volgens mij ging het bij De Sims 2 veel trager en zat er ook veel meer in een pakket. Ik vind dat je beter wat langer over een pakket kan doen en dat het dan meer de moeite waard is om het te kopen.
Mee eens.
Maar ook echt... een heel pakket voor patio zooi? Moet je voor een paar spulletjes daarvoor al tien euro gaan betalen?
Tja, dat is EA tegenwoordig. Hun andere games zijn ook niet echt geweldig heb ik gehoord. Misschien alleen FIFA.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Perfecte Patio Accessoires pakket

Bericht door tarac »

Wanneer we wereldwijd weigeren om accessoire pakketten voor € 10,00 te kopen, dan is het snel over en krijgen we betere pakketten.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Perfecte Patio Accessoires pakket

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:Wanneer we wereldwijd weigeren om accessoire pakketten voor € 10,00 te kopen, dan is het snel over en krijgen we betere pakketten.
Dat is altijd nog makkelijker gezegd dan gedaan, er zijn enorm veel verzamelaars daarvan, waaronder ik. Ikzelf koop Sims 4 niet, maar er zullen vast wel een groot aantal mensen zijn die dat wel graag willen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Perfecte Patio Accessoires pakket

Bericht door tarac »

Er is een download beschikbaar, hashcode E42CEC24CBE323AF252CC58FEDDED8CA64EDDC6E maar je hebt er weinig aan tenzij je zelf een crack kan ontwikkelen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Perfecte Patio Accessoires pakket

Bericht door tarac »

Perfecte Patio nu ook beschikbaar op onze downloadsite
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Perfecte Patio Accessoires pakket

Bericht door lobjed »

Dank je wel tarac voor de moeite die je weer gedaan hebt. Heb hem gedownload en het werkt perfekt.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Accessoirespakketten”