Romantische tuinaccessoires

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Romantische tuinaccessoires

Bericht door BanaanZombie »

Ralph verliest weer een ledemaat want 9 februari komt er NOG een accessoires pakket uit

https://www.thesims.com/nl_NL/news/sims ... 44217439=1

Het kan volgens mij nu wel met zekerheid gezegd worden dat dit een vervanging is voor de store items
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
roxxie97
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 nov 2014, 16:35
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door roxxie97 »

Als je denkt dat het uitmelken zoals in de sims 3 niet erger kon.. Ea bewijst weer eens het tegendeel.. Jeetje wat wordt de sims 4 een uitgemolken serie :( ik heb liever eens wat meer uitbreidingspakketen!
Don't wait for the PERFECT MOMENT. Take the moment and make it PERFECT.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door BanaanZombie »

Ja inderdaad. En daar hoor je niks over. Hie lang is sims 4 nu uit? We hebbrn er nog maar 2
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door tarac »

Tot dusver uitgebracht:
de Sims 4 Deluxe
FP01 - Feestdagen (Holidaypack)
EP01 - Aan Het Werk
EP02 - Beleef het Samen (Get Together)
GP01 - In de Natuur
GP02 - Spa-dag (Wellness)
SP01 - Luxe Feestaccessoires
SP02 - Perfect Patio accessoires
SP03 - Luxe Keuken Accessoires
SP04 - Griezelige Accessoires (Spooky)
SP05 - Filmavond accessoires
SP06 - Romantische Tuinaccessoires

Basisspel € 70,00
1x FP = fun pack (gratis)
6x SP = stuff pack (accessoires} € 10,00 per stuk = € 60,00
2x GP = game pack (accessoires + uitbreiding van interacties) € 20,00 per stuk = € 40,00
2x EP = expansion pack (volledige uitbreiding) € 35.00 per stuk = € 70.00

Totaal kosten bij eerste aanschaf € 240,00 en we zijn nog lang niet aan het einde van de serie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door Sven »

Waarschijnlijk gaan ze over de duizend euro in totaal voor alle pakketten met Sims 4, zeker als het spel nog een paar jaar door blijft gaan, zoals het bij Sims 3 gebeurde.
En dat terwijl ik heel veel mensen hoor zeggen dat Sims 4 gewoon niet leuk is.

Afbeelding
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door BanaanZombie »

Ach ik vind sims 4 best wel leuk. Ik speel het vakrr dan sims 3 nu. Maar daar zijn 2 hoofdredenen voor; sims 3 heb ik grotendeels nu eel gezien. Masr belangrijker: sims 4 loopt veel en veel soepeler dan sims 3 op mn laptop. Zeker nu de 64 bits versie lijkt te werken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door Bee »

Als ik even tijd heb om sims te spelen grijp ik nog steeds terug naar sims 3.
Ik vind die 'emoties' van de sims 4 meestal ergerlijk, kan er niet aan wennen hahaha. Gaat denk ik ook niet meer komen.
Nu moet je dus behalve zorgen dat je sim gegeten, gedouched, geslapen en sociaal zijn dingen heeft gedaan, ook nog zorgen dat hij al die andere emoties gunstig heeft afgestemd voordat je eens je plan kunt uitvoeren ... ik word daar steeds chagerijnig van dus dat schiet niet op :lol:

Maar wie weet, misschien komt er nog eens een heel leuk uitbreidingspakket waardoor het de moeite waard wordt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door Fiend »

Eerlijk is eerlijk, tot nu toe is nog altijd de Sims 3 erger qua uitmelkerij. Of zijn we allemaal de Sims 3 Store al vergeten, waar minstens 1x per maand een nieuwe set kon kopen (vergelijkbaar met stuff pack) van zo rond de 20 euro? Voordeel was wel weer dat je niet verplicht was de volledige set te kopen, waar je dus weer wat op kon besparen.. De Gamepacks van nu zijn eigenlijk de accessoirepakketten van voorheen, en de stuff packs zijn dus meer de Sims 3 Store items - maar goedkoper. Dus al met al is het nog net niet zo erg als met Sims 3.. Wat wel erger is naar mijn mening is de hoeveelheid uitbreidingen en dan vooral het thema. Beleef het Samen is hartstikke leuk hoor, daar niet van.. Maar dat is alles behalve waar de community om vroeg. Ik wacht nog altijd op huisdieren, universiteit/appartementen, vakanties en vooral.. seizoenen! Al deed ik nooit echt wat met de seizoenen, ik vond het toch zoveel realistischer spelen..
Gezien voorgaande edities zal waarschijnlijk rond juni weer een nieuwe expansion komen, ben benieuwd welke ze kiezen dan uit te gaan brengen.

Even weer ontopic: Deze stuffpack is wel redelijk qua inhoud voor zover ik heb gezien. Beter dan iets als die Filmavond.. Gatver, dat vind ik echt 10x niks.. Dat het beeldkwaliteit bagger is kan ik nog mee werken, maar al die bohemian rotzooi erbij? Nee, daar bedank ik voor.. Vind het ook echt totaal niet relevant voor de stuffpack
Net als Coole keuken, enige leuke daarvan was de ijsmachine (die overigens snel verveelde). Als ze daar nou nog een 2de keuken hadden ingezet gewoon ter variatie, scheelde het al een hoop.
Dus al met al zie ik er wel redelijk naar uit om te proberen, eerst nog een paar daagjes wachten tot de reviews online staan.. Dan weet ik zeker of het me leuk gaat lijken. En dan is het wachten tot Reloaded het de moeite waard vind weer een nieuwe downloadpack te delen, anders kan ik het alsnog niet spelen xD
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door tarac »

Ik verwacht van Reloaded pas weer een update ná een volgend expansion (uitbreidings) pakket.
Waarschijnlijk dan weer een all-in pakket waar alles dat ná het basispakket is uitgekomen weer in zal zitten.
Voor aparte stuffpacks zullen ze weinig moeite gaan doen denk ik.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door BanaanZombie »

Ik vind eigenlijk dat ze seizoenen niet meer als aparte uitbreiding moeten gaan doen, maar gewoon toevoegen bij een uitbreiding. Ik zou heel graag vakanties terug zien met echt heel verschillende vakanties. Wintersport, strand vakanties, avontuurlijke vakanties, berg vakanties. En daar kun je heel goed seizoenen bijvoegen. DAT lijkt me nou echt heel leuk
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door Fiend »

Seizoenen samenvoegen met vakanties zou echt ideaal zijn.. Maar we kennen EA langer dan vandaag en je kunt er dus op rekenen dat dat 2 aparte uitbreidingen gaan worden.. Dat vind ik persoonlijk geen ramp trouwens, ik ben tenslotte niets anders gewend van Sims 2 en Sims 3
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door tarac »

We kunnen hier van alles speculeren, hopen, bidden, smeken, maar uiteindelijk is het toch EA die beslist wat er komt.
Lijdzaam afwachten.
Ik zelf denk iets van Universiteit, niet dat ik er behoefte aan heb want ik speel geen Sims.
(Heb je overigens gezien dat Need for Speed, most wanted, momenteel gratis via Origin te downloaden is ?)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door BanaanZombie »

Ach this wel leuk om erover te praten wat we graag terug willen zien. Is er misschien animo voor een topic weer daarover? Op het oude forum hadden we een met verwachtingen voor de sims 4 toen deze bekend werd gemaakt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door Fiend »

Oh jaa, dat topic.. Ik had echt een kilometerslange lijst met hoop en verwachting. Goh, wat viel dat uiteindelijk tegen xD
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:Ach this wel leuk om erover te praten wat we graag terug willen zien. Is er misschien animo voor een topic weer daarover? Op het oude forum hadden we een met verwachtingen voor de sims 4 toen deze bekend werd gemaakt
Als ik dit topic zo eens doorlees is er best behoefte aan ja!
Ik zou het dus gewoon lekker aanmaken :)
Wel leuk om te zien of en wanneer de wensen uit gaan komen ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door Margot »

Zo een topic lijkt me super fijn! Dan kan ik alles oplijsten wat er van Sims 4 moet komen voordat ik het ga spelen xD Ik kijk wel mensen op YouTube die Sims 4 spelen en het lijkt me we leuk, maar ik ben nog niet overtuigd om het zelf te kopen of zelfs downloaden want mijn pc zal er niet sneller van worden gok ik XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door SanneStar »

het ziet er wel leuk uit opzich zag het al langs komen via facebook sims pagina..
ben wel heel benieuwd naar die put.. iemand die hem al heeft en misschien een link heeft naar een YT video?
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door BanaanZombie »

Lgr heeft er wel wat over verteld
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door SanneStar »

zit ie al in de inbegrepen in de mega file alle uitbreidingen?
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door tarac »

SanneStar schreef:zit ie al in de inbegrepen in de mega file alle uitbreidingen?
Nee, nog niet
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door SanneStar »

tarac schreef:
SanneStar schreef:zit ie al in de inbegrepen in de mega file alle uitbreidingen?
Nee, nog niet
filmavond zeker ook niet zover ik kan zien?
wanneer komen die uit?
of komen ze pas als er een nieuwe uitbreiding komt?
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Romantische tuinaccessoires

Bericht door BanaanZombie »

Gaan we wel van uit!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Accessoirespakketten”