Fitness Accessoires

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GamesmetNick
Gebruiker
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 nov 2014, 15:14
Contacteer:

Fitness Accessoires

Bericht door GamesmetNick »

Nieuwe accessoirepakket aangekondigd! Sims 4 Fitness Accessoires! 20 juni releasedatum.
TRAILER!
Mijn pc:
Moederbord: Gigabyte GA-B150-HD3P
Processor: Intel Core i5 6600
Processorkoeling: be quiet! Pure Rock Slim
RAM: 16GB DDR4
Videokaart: MSI GTX 1060 GAMING X 6G Edition
Opslag: 750GB SSD
Voeding: Corsair RM550x
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door Fiend »

Hoezee! Weer tijd voor een nutteloze SP!
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door Sven »

Fiend schreef:Hoezee! Weer tijd voor een nutteloze SP!
Al meer dan tien jaar houdt EA zich bezig met het produceren van dure SPs en EPs die voor een week leuk zijn en daarna niet meer aangeraakt worden.

En toch verbaas ik me elke keer weer hoe het blijft gebeuren. Het ene na het andere pakket wordt er doorheen gejaagd.

Maar goed, fijn dat onze sims straks kunnen sporten in stijl enzo.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door tarac »

Sven schreef:
Fiend schreef:Hoezee! Weer tijd voor een nutteloze SP!
Al meer dan tien jaar houdt EA zich bezig met het produceren van dure SPs en EPs die voor een week leuk zijn en daarna niet meer aangeraakt worden.

En toch verbaas ik me elke keer weer hoe het blijft gebeuren. Het ene na het andere pakket wordt er doorheen gejaagd.

Maar goed, fijn dat onze sims straks kunnen sporten in stijl enzo.
Fijn dat er ZLOrigin is.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door garapoes »

Verschrikkelijk die trailer. En dan laten ze 1 item, die klimwand, 4 keer zien. Je ziet gewoon 4 keer zo'n scene met een klimwand. Het is 1 itemtje, niet eens heel boeiend.

Misschien slechte vergelijking maar ik ging eens de trailer bekijken van Sims 2 Vrije TIjd. Ze laten daar zoveel items in zien! Dat was echt een heel uitgebreid... ja uitbreidingspakket de naam zegt het al haha. Je had heel veel nieuwe items, gewoon een heel nieuw vaardigheden ding namelijk hobby's, je had lifetime aspiration en de bijbehorende beloningen, een nieuwe buurt, nieuwe carrieres?, heel veel nieuwe kleding. Echt te veel om op te noemen.

En misschien vergelijk ik nu appels met peren maar dit slaat nergens op. Nu was Vrije TIjd 40 euro denk ik? En deze is 10, maar toch.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door Sven »

garapoes schreef:Verschrikkelijk die trailer. En dan laten ze 1 item, die klimwand, 4 keer zien. Je ziet gewoon 4 keer zo'n scene met een klimwand. Het is 1 itemtje, niet eens heel boeiend.
Er zitten wel meer items in maar het enige wat echt 'interessant' is, is die klimwand. Maar goed, dit soort dingen kunnen ook gewoon door mod creators gemaakt worden, we hebben EA daar niet eens bij nodig.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door Bee »

Ik vind het niet echt iets toevoegen. Je vraagt je wél af wat voor nutteloze packs er nog bijkomen ...

Kleuters, vampieren, ouderschap waren denk ik wel de leukste, maar kleuters had er al vanaf het begin in moeten zitten (gelukkig kwam dat met een update). Wat nu nog? Een seizoenen pack ergens binnenkort? Dat zou het enige zijn dat nog iets toevoegt misschien. Maar het uitmelken van sims 4 zal nog wel even doorgaan ben ik bang ... nog genoeg te verzinnen: kledingpakketten, surfen, een strandvakantiepack?

Ik vraag me ook af of er al een Sims 5 op stapel staat achter de schermen ... Met dit keer weer een Open wereld??
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door Fiend »

Bee schreef: Kleuters, vampieren, ouderschap waren denk ik wel de leukste, maar kleuters had er al vanaf het begin in moeten zitten (gelukkig kwam dat met een update). Wat nu nog? Een seizoenen pack ergens binnenkort? Dat zou het enige zijn dat nog iets toevoegt misschien.
Vergeet huisdieren en universiteit niet! Ik vind Aan het werk ook wel leuk, maar nu een goeie 2 jaar later doe ik er niks meer mee. Uit eten was ook wel leuk, beetje in de stijl van aan het werk. Maar denk dat pas wanneer de game compleet is, dat ik deze dingen weer actiever ga gebruiken. De rest van de pakketten doen me vrij weinig.
Bee schreef:
Ik vraag me ook af of er al een Sims 5 op stapel staat achter de schermen ... Met dit keer weer een Open wereld??
Er zijn hier de meest willekeurige roddel over, maar ik denk dat hij voorlopig niet uit zal komen. Waarschijnlijk wordt er wel aan gewerkt, dat doen ze al vrij snel na een nieuwe serie. Sims 4 was ook al mee begonnen toen Sims 3 net 2 jaar uit was. Maar als je kijkt naar het feit dat er nog geen dieren, seizoenen etc zijn, gok ik dat de sims 4 nog zeker 2 a 3 jaar mee zal gaan. Weet niet of er nog iets gedaan wordt met vakanties, technisch gezien hebben we dit al met In de Natuur, al stelt dat ook niks voor
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door Fiend »

Sven schreef:
Fiend schreef:Hoezee! Weer tijd voor een nutteloze SP!
Al meer dan tien jaar houdt EA zich bezig met het produceren van dure SPs en EPs die voor een week leuk zijn en daarna niet meer aangeraakt worden.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Er zijn menig SPs en zeker EPs die ik veel gebruikt heb. De Sims 4 is wel wat minder hierin, ik gebruik bijvoorbeeld Perfecte Patio wel veel, net als Coole Keuken. Qua EPs gebruik ik Beleef het Samen het meeste, omdat hier heel veel mooie items bij zit. Stedelijk leven is ook iets wat ik veel gebruik, en dan vooral om het originele doel: leven in appartementen.
Ik verwacht Aan het Werk weer meer te gebruiken (niet de carrières) gecombineerd met Uit Eten zodra ik echt intensief ga spelen. Zolang nieuwe pakketten blijven uit komen, ben ik vooral bezig met deze te verkennen ipv een echte levensverhaal te creëren.
Qua GP gebruik ik Wellnessdag veel, want vind de badkamers zo mooi met deze pack. Maar ik verwacht ook Vampieren veel te gebruiken om de items, niet zozeer de gameplay. Ouderschap heb ik - net als vampieren - nog niet superveel mee gedaan, maar ook die items verwacht ik wel vaak te gebruiken.
Maar ik heb dus met veel SPs vrij weinig gedaan in de afgelopen serie, terwijl ik bij Sims 2 en 3 deze wel heel veel heb gebruikt (m.u.v. die Katy Perry meuk). Ik hou gewoon veel van nieuw spul :mrgreen:
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
thesimsplayer
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2017, 21:54
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door thesimsplayer »

Beetje het zelfde als het bowling paket, maar met deze sp ga je wel vaker naar de sportschool. :D
Ik Speel De Sims 1,2,3,4,middeleeuwen,
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door BanaanZombie »

Dit pakket is compleet overbodig, maaaaar de meubels die er in zitten vins ik wel super mooi. Geen 10 euro waard tho
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door BanaanZombie »

Hij is overgins al te krijgen met zlorigin
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:Hij is overgins al te krijgen met zlorigin
Is het wat? Vind je het leuk?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Fitness Accessoires

Bericht door BanaanZombie »

Nou ik ben nog aan her bouwen, ik vind de meubels dus best mooi. Maar het is maar een hand vol ofzo. Ik heb de review van LGR gezien zoals altijd... maar het stelt echt biks voor. Die klimwand is best cool, maar dit voelt echt meer en meer als de sims 3 store pakketjes
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Accessoirespakketten”