Sims 4 update 1.71.86.1020

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Sims 4 update 1.71.86.1020

Bericht door tarac »

EA heeft het zich erg gemakkelijk gemaakt door nu simpelweg een pakket uit te brengen met voorwerpen die door sims-spelers zijn gemaakt en geupload.
Je kunt het downloaden via de Anadius Updater en via de meest recente DLC's van Onze engelse site
loni
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:58
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.71.86.1020

Bericht door loni »

Hey Tarac! Ik gebruik ook steeds de anadius updater aangezien dit steeds perfect werkt, echter merk ik op sinds de toevoeging van de Kits dat mijn spel niet meer opstart. Ik zie dat het geminimaliseerd in mijn taakbalk staat maar als ik erop klik dan krijg ik een zwart scherm gaat dan meteen terug naar geminimaleerd in de taakbalk. Ik heb reeds mijn mods verwijderd, nog eens een update geprobeerd en ook eens gerepareerd maar niets lijkt het te verhelpen. Heb jij misschien een idee wat het zou kunnen zijn of wat ik misschien nog kan proberen?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.71.86.1020

Bericht door tarac »

Download de laatste versie van de folder Game, zie HIER.
Ik heb meerdere klachten gezien over de update met Kits en dit schijnt te helpen.

Anadius zelf schrijft:
Q: I updated the game but a new DLC didn't install, why?
A: There are 3 possible reasons:
1. That DLC isn't out yet. The Sims 4 always gets an update 3-5 days before the DLC comes out. The DLC may appear unlocked on the main menu screen but if it's not out yet then I can't do anything about it, I'm not a time traveller.
2. You didn't check that DLC in the "Install DLCs" window.
3. You checked the DLC but you clicked Ignore instead of OK. Delete the "ignored.txt" file and run the Updater again.
loni
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:58
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.71.86.1020

Bericht door loni »

Ondertussen had ik het spel verwijderd en terug geinstalleerd, het gaf nog steeds hetzelfde probleem. Dan heb ik de stappen voltooid zoals in de link maar het spel doet nog steeds exact hetzelfde helaas

Update: de boosdoener bleken de drivers te zijn van de grafische kaart! Eens die geüpdate werden was het gehele probleem opgelost :)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 update 1.71.86.1020

Bericht door tarac »

loni schreef: 06 mar 2021, 17:41 Ondertussen had ik het spel verwijderd en terug geinstalleerd, het gaf nog steeds hetzelfde probleem. Dan heb ik de stappen voltooid zoals in de link maar het spel doet nog steeds exact hetzelfde helaas

Update: de boosdoener bleken de drivers te zijn van de grafische kaart! Eens die geüpdate werden was het gehele probleem opgelost :)
Voor zover mij bekend zijn de eisen voor de grafische kaart niet door EA verhoogd, maar fijn dat het toch opgelost is.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Accessoirespakketten”