The Sims 4 - Get Together

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Beleef het Samen (Get Together).
s439
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2015, 17:21
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door s439 »

s439 schreef:Ben benieuwd naar deze nieuwe uitbreiding. Kreeg helaas mijn sims 4 niet meer opgestart, van alles geprobeerd maar helaas. Heb nu alles dus maar verwijderd. Hopelijk lukt het na het downloaden met de nieuwe uitbreiding wel allemaal.
Misschien een brutale vraag maar na mijn laatste keer downloaden is er nogal wat veranderd op het forum hoe kom ik nu bij de downloads terecht? :schaam:
Iemand die mij misschien kan helpen??
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
s439
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2015, 17:21
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door s439 »

Is er ook een andere manier dan via torrents?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

s439 schreef:Is er ook een andere manier dan via torrents?
ja, zie http://sims-downloaden.weebly.com/lidmaatschap.html
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Hoi Tarac.

Na een aantal weken ben ik volle bak sims aan het spelen en het gaat goed. Alleen soms lukt het niet meer om Sims4 op te starten via Game-Bin- TS4. Krijg dan toch weer dezelfde melding over dat Origin niet loopt. Als ik dan weer naar uw site ga en de virusscanner uitzet, overschrijf ik opnieuw het bestand en start hij wel weer op. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet regelmatig hoef te doen en dat het spel gewoon opstart?

Met vriendelijke groet,
Linda
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Hoi Tarac.

Na een aantal weken ben ik volle bak sims aan het spelen en het gaat goed. Alleen soms lukt het niet meer om Sims4 op te starten via Game-Bin- TS4. Krijg dan toch weer dezelfde melding over dat Origin niet loopt. Als ik dan weer naar uw site ga en de virusscanner uitzet, overschrijf ik opnieuw het bestand en start hij wel weer op. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet regelmatig hoef te doen en dat het spel gewoon opstart?

Met vriendelijke groet,
Linda
Maak in je anti-virus programma een uitzondering voor het mapje Bin of voor het bestand RldOrigin.dll
Dat gaat bij elk anti-virus programma weer anders helaas.
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Fiend »

Lindavanorsouw schreef:Hoi Tarac.

Na een aantal weken ben ik volle bak sims aan het spelen en het gaat goed. Alleen soms lukt het niet meer om Sims4 op te starten via Game-Bin- TS4. Krijg dan toch weer dezelfde melding over dat Origin niet loopt. Als ik dan weer naar uw site ga en de virusscanner uitzet, overschrijf ik opnieuw het bestand en start hij wel weer op. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet regelmatig hoef te doen en dat het spel gewoon opstart?

Met vriendelijke groet,
Linda
Ik heb dit zelf ook vaak gehad, en nu ik erover nadenk heb ik dit niet meer gehad sinds ik ben overgestapt op de 64 bits versie. Als je computer dit aan kan, kun je dat eventueel ook proberen?
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Fiend schreef:
Lindavanorsouw schreef:Hoi Tarac.

Na een aantal weken ben ik volle bak sims aan het spelen en het gaat goed. Alleen soms lukt het niet meer om Sims4 op te starten via Game-Bin- TS4. Krijg dan toch weer dezelfde melding over dat Origin niet loopt. Als ik dan weer naar uw site ga en de virusscanner uitzet, overschrijf ik opnieuw het bestand en start hij wel weer op. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet regelmatig hoef te doen en dat het spel gewoon opstart?

Met vriendelijke groet,
Linda
Ik heb dit zelf ook vaak gehad, en nu ik erover nadenk heb ik dit niet meer gehad sinds ik ben overgestapt op de 64 bits versie. Als je computer dit aan kan, kun je dat eventueel ook proberen?
Dat is logisch, de 64-bits gebruikt een andere crack die niet als virus gezien wordt door je antivirus programma en dus ook niet geblokkeerd/verwijderd wordt.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

En hoe kan ik die 64-bits installeren of aanklikken? Is dat veel werk?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Dan moet je wel een 64 bits pc hebben! Anders kan je hem niet begruiken. Heb je op je c schijf naast het mapje Program Files ook het mapje Program Files (x86) staan? Dan heb je 64 bits
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dan moet je wel een 64 bits pc hebben! Anders kan je hem niet begruiken. Heb je op je c schijf naast het mapje Program Files ook het mapje Program Files (x86) staan? Dan heb je 64 bits
zie http://sims-downloads.weebly.com/sims-4 ... loads.html
Plaats reactie

Terug naar “Beleef het Samen”