The Sims 4 - Get Together

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Beleef het Samen (Get Together).
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

The Sims 4 - Get Together

Bericht door xJessica »

Er is weer een nieuwe Expansion Pack aangekondigd. De trailer ziet er leuk uit, vind ik, hoewel het allemaal dingen lijken die al in het basisspel hadden moeten zitten. Geen uitbreiding waar je hoogstwaarschijnlijk weer 20/30? euro voor betaalt.

Wat is jullie mening?
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Beleef het Samen - verwacht November 2015 - € 39,99
Gebruikersavatar
MissMonotone
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2015, 16:35
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door MissMonotone »

Het ziet er inderdaad uit als iets wat in het basisspel had moeten zitten, persoonlijk vind ik het jammer dat er niet echt een thema duidelijk is. Uitbreidingen zoals studentenleven, beestenboel of seizoenen had ik liever gehad. (Wat niet weg neemt dat ik het dan nog steeds niet had gekocht.)
Afbeelding
Gebruikersavatar
roxxie97
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 nov 2014, 16:35
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door roxxie97 »

pffff! wat een tegenvaller. beetje feestuitbreiding, iets wat als stuffpack al een beetje is uitgebracht. Ik had echt op veel meer gehoopt! Valt me vies tegen.
Don't wait for the PERFECT MOMENT. Take the moment and make it PERFECT.
Lunasaur
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:01
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lunasaur »

Hun expansion- en stuffpacks zijn zo slecht voor de sims 4. Ik snap echt niet wat er is fout gegaan bij de 'mindset' van de sims-makers. Als ik alleen maar de naam hoorde van weer een pack extra werd ik al helemaal blij, maar nu is het gewoon slecht.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Zitten wel coole dingen in zo te zien. Zoals in een vijver zwemmen :P. Maar idd dit is meer wat in het basis spel had gemoeten. Het heeft idd geen echt onderwerp? Tenminste vooralsnog onduidelijk.
Dan laten ze ons zo lang wachten op een goed uitbreidingpakket na al die belachelijk accessoires pakketten. .. doen ze dit
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tiktokchick »

Vreemd genoeg kan ik alleen maar denken aan hoeveel joints (botten van een geanimeerd object) er in die geanimeerde objecten zitten. Echt, heb je dat tafelvoetbal ding gezien? Zoveel animatie! :schrik:
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Pomerani »

Lunasaur schreef:Hun expansion- en stuffpacks zijn zo slecht voor de sims 4. Ik snap echt niet wat er is fout gegaan bij de 'mindset' van de sims-makers. Als ik alleen maar de naam hoorde van weer een pack extra werd ik al helemaal blij, maar nu is het gewoon slecht.
Inderdaad.. Ze hebben waarschijnlijk allemaal nieuwe mensen die eraan werken en die gewoon niet creatief genoeg zijn voor De Sims..
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bee »

Ik denk toch dat 'geld' het enige motief is. Van mij mogen ze de boom in met hun BP, EP's, GP's en AP's ...
Komop jongens schiet op met die crack! Heb er alle vertrouwen in :tong:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Frozers
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jan 2015, 16:37
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Frozers »

Sorry dat ik het zeg, maar zijn sommige van jullie eigenlijk wel 1 x tevreden geweest over De Sims 4? Ik tref zo veel gezeur aan over 'geldwolven, kom met wat beters, dit is toch niks, nutteloos'. Het is nog altijd iemands eigen keuze als hij/zij al zn geld in De Sims 4 steekt, en dan komt er een keer een uitbreiding is het weer niet goed.

Ik snap best dat jullie vinden dat EA het alleen maar om het geld doet, maar dat hoeft niet de hele tijd zo nadrukkelijk gezegd te worden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bee »

Frozers schreef:Sorry dat ik het zeg, maar zijn sommige van jullie eigenlijk wel 1 x tevreden geweest over De Sims 4? Ik tref zo veel gezeur aan over 'geldwolven, kom met wat beters, dit is toch niks, nutteloos'. Het is nog altijd iemands eigen keuze als hij/zij al zn geld in De Sims 4 steekt, en dan komt er een keer een uitbreiding is het weer niet goed.

Ik snap best dat jullie vinden dat EA het alleen maar om het geld doet, maar dat hoeft niet de hele tijd zo nadrukkelijk gezegd te worden.
Uiteraard is het iemands eigen keuze, moet iedereen heerlijk zelf weten!

En uiteraard is er kritiek vanwege de hoge prijs van al die kleine stukjes die uitgebracht worden, niet zo heel vreemd lijkt mij.
Iedereen mag daarin zijn eigen mening hebben en jij bent niet verplicht om die mening te delen of om het te lezen for that matter ...
Mijn hoop is dat EA er eens een keer iets mee doet want het wordt alleen maar erger.

En ja dat jij vindt dat het 'de hele tijd zo nadrukkelijk gezegd wordt' ... Heb je de rest van het forum met allerhande tips en goede adviezen ook al gelezen?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Sven »

Frozers schreef:Sorry dat ik het zeg, maar zijn sommige van jullie eigenlijk wel 1 x tevreden geweest over De Sims 4? Ik tref zo veel gezeur aan over 'geldwolven, kom met wat beters, dit is toch niks, nutteloos'. Het is nog altijd iemands eigen keuze als hij/zij al zn geld in De Sims 4 steekt, en dan komt er een keer een uitbreiding is het weer niet goed.

Ik snap best dat jullie vinden dat EA het alleen maar om het geld doet, maar dat hoeft niet de hele tijd zo nadrukkelijk gezegd te worden.
Mensen mogen hier vrij hun mening geven, en als ze het willen hebben over het feit dat EA geldwolven zijn hebben ze al het recht. Ook jij mag natuurlijk zeggen dat je het daar mee oneens bent.
Het feit dat het telkens nadrukkelijk gezegd wordt is omdat EA voortdurend karige pakketten uitbrengt en het eigenlijk voornamelijk veel geld kost terwijl je er weinig voor krijgt (behalve een paar pakketten).

En iedereen heeft inderdaad de eigen keuze om dingen van De Sims 4 te kopen, als je alles wil kopen houdt niemand dat tegen, maar dat neemt niet weg dat de leden geen argumenten mogen geven waarom ze het niet gaan kopen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tiktokchick »

Frozers schreef:Sorry dat ik het zeg, maar zijn sommige van jullie eigenlijk wel 1 x tevreden geweest over De Sims 4? Ik tref zo veel gezeur aan over 'geldwolven, kom met wat beters, dit is toch niks, nutteloos'. Het is nog altijd iemands eigen keuze als hij/zij al zn geld in De Sims 4 steekt, en dan komt er een keer een uitbreiding is het weer niet goed.

Ik snap best dat jullie vinden dat EA het alleen maar om het geld doet, maar dat hoeft niet de hele tijd zo nadrukkelijk gezegd te worden.
Zelf ben ik vrij tevreden met de koeplant. Het is maar een klein ding, maar je moet wel begrijpen dat vele mensen de sims 1, 2 of 3 speelde (of nog steeds spelen) gewend zijn aan een andere interface en besturing. verder zijn er heel veel dingen die er al vanaf het begin waren zijn verandert. (zoals emoties, en buurten/werelden)

Je kan dus niet verwachten dat de mensen die de sims al jarenlang spelen zo'n verandering zomaar accepteren zonder wat gezeur en/of commentaar.
En tja, Tegenwoordig heb je 2/3 keer per maand een nieuw pakket. Dat is niet echt normaal voor een simspel.
^^Dit is puur mijn eigen mening
Maar ja, ieder z'n eigen mening. Als je het spel leuk vindt, geniet er van!
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Richard2002
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:48

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Richard2002 »

:vraagteken: Het lijkt me wel een leuke ep maar die trailer is wel een beetje vaag...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Pomerani »

Ik heb zelf de Sims 1 t/m 3 gespeeld. Als je ze allemaal hebt gespeeld dan weet je gewoon dat Sims 4 niet de beste is... Terwijl de opvolger naar mijn mening beter moet zijn. De Sims 3 kwam al met veel pakketten waar niet zo heel veel in zat, maar toch was het een leuk pakket met best leuke dingen. De Sims 4 voldoet daar volgens mij totaal niet aan. Ze weten van gekkigheid niet meer hoe ze iets nieuws kunnen bedenken, dus brengen ze maar nutteloze pakketten uit met titels die ook nergens op slaan.
Ik heb inderdaad niet veel positiefs over de Sims 4 te zeggen, omdat ik denk dat EA gewoon heeft gefaald met de Sims 4. Ik weet nog dat we op het oude forum een topic hadden waarin we voorspellingen deden over de Sims 4 en in mijn gedachten had ik iets heeeel anders dan wat nu uit is.
~ Soy la puta ama ~
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lurania »

Ik vind dit pakket maar niets.. maar er zitten wel dingen in die leuk zijn :)

Het probleem wat ik op dit moment met EA heb is dat ze geconcentreerd zijn op één Sim (die kan feesten, de spa in duiken, werken, keukens bouwen.. noem maar op) maar dat er niets gedaan wordt voor mensen met 'andere' speelstijlen. Dit uitbreidingspakket gaat over twee sims die bevriend/verliefd zijn maar.. dan nog. Ik hou juist van het familiespel!

Het optillen van baby's en ermee spelen, ze kunnen dragen, neerzetten op rare plekken.. dan het opgroeien naar Peuter, waarbij je ze vaardigheden moet leren om ze goed op te laten groeien; kinderen die naar school gaan en hobby's hebben, tieners die kattenkwaad uithalen en met hun broers en zussen spelen; jongvolwassenen die trouwen en zelf een gezinnetje stichten.. Dát vind ik leuk!

De Sims 4 heeft dat echter totaal niet. Ja oké, er zijn baby's maar die zijn vastgepind aan hun wieg, kinderen hebben enkele speelgoeddingen waarmee ze alleen spelen, tieners kunnen hun broers en zussen helpen.. maar dan? Als je een Sim van baby tot volwassene hebt opgevoed wil je hem de wijde wereld insturen, zelf dingen laten ontdekken! Maar elke generatie is hetzelfde als de eerste, er zijn geeneens peuters, baby’s zijn saai en de sprong van baby naar kind is raar, kinderen en tieners kunnen ook niet veel nieuwe dingen sinds het basisspel.. Alles draait om de (jong)volwassene!

Als ik zo rondkijk op andere Forums, waaronder het officiële forum van de USA met de simGuru’s, zie je diezelfde klachten; op één sim gericht, geen familiespel, geen peuters, dingen die missen.. als er dan een gamebeurs is als Gamescom waarbij je verwácht dat ze echt iets nieuws gaan presenteren (en luisteren naar hun fans die al bijna een jaar hetzelfde roepen!) en ze komen met zo’n uitbreidingspakket.. het is onbegrijpelijk. Dat nog naast het feit dat dat forum er is voor contact met de Simmers en dat die totaal genegeerd worden, dat er geen enkel spreekrecht is en vragen over content afgekapt worden met een “No Comment”, kan ik niet anders concluderen dan dat EA niet geeft om zijn fans, niet luistert naar wat zij willen en met rare pakketten komt om dat te verbloemen.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tiktokchick »

@Lurania
Goed gezegd! :duimomhoog:
Als EA Games verder gaat met '2/3 op (jong)volwassene pakketten per maand uitbrengen' dan gaat de hele sims serie er kapot aan!
Ze moeten op kwaliteit focussen, niet op zoveel mogelijk per maand uitbrengen.

Echt, dit is waarom ik de sims 2 speel, EA bemoeit zich er niet mee, en de fans die brengen meer CC per week uit dan dat je in alle pakketten kan vinden. Verder zijn er vele fora waar je met mensen kan kletsen over je interesses, 'Content Creation' of gewoon over de sims zelf.

Verdraaid! Ze zitten beneden alweer vervelend te doen. Op naar muziek/youtube!
^Ja het is offtopic, Admins, voel je vrij dit stukje te verwijderen indien nodig.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Pomerani »

tiktokchick schreef:@Lurania
Goed gezegd! :duimomhoog:
Als EA Games verder gaat met '2/3 op (jong)volwassene pakketten per maand uitbrengen' dan gaat de hele sims serie er kapot aan!
Ze moeten op kwaliteit focussen, niet op zoveel mogelijk per maand uitbrengen.

Echt, dit is waarom ik de sims 2 speel, EA bemoeit zich er niet mee, en de fans die brengen meer CC per week uit dan dat je in alle pakketten kan vinden. Verder zijn er vele fora waar je met mensen kan kletsen over je interesses, 'Content Creation' of gewoon over de sims zelf.

Verdraaid! Ze zitten beneden alweer vervelend te doen. Op naar muziek/youtube!
^Ja het is offtopic, Admins, voel je vrij dit stukje te verwijderen indien nodig.
Ik zeg altijd: kwaliteit over kwantiteit. Daarom speel ik nog Sims 3 en zal ik nooit aan Sims 4 beginnen.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Margot »

Pomerani schreef: Ik zeg altijd: kwaliteit over kwantiteit. Daarom speel ik nog Sims 3 en zal ik nooit aan Sims 4 beginnen.
Dat wou ik ook zeggen.
Ik kijk altijd naar de trailers van de nieuwe pakketten voor Sims 4, en altijd ben ik teleurgesteld (behalve bij Aan het werk niet), geen enkel pakket overtuigt mij om de Sims 4 te kopen, zelfs niet eens om het te downloaden. De enige keer dat ik aan het twijfelen was, was bij aan het werk, maar toch was ik niet helemaal overtuigd.

Ik zag het altijd zo:
Van Sims (1) naar Sims 2: 5 stappen vooruit,
Van Sims 2 naar Sims 3: 2 stappen vooruit,
Ik was altijd benieuwd hoeveel stappen Sims 4 vooruit zou zijn, en naar mijn mening is Sims 4 (tot nu toe) weer 8 stappen achteruit.

Ik vind het zelf ook heel jammer dat Sims 4 alle fora 'overneemt', er komen amper nog vragen over Sims 3, fora waar veel actieve dagboeken zijn, daar zijn zo goed als alle actieve dagboeken van de Sims 4 etc. Dit is eerlijk het enige forum waar ik af en toe nog wat Sims 3 voorbij zie komen dat niet door mij gepost is. (Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik over berichten heen kijk.)

Maar dit is mijn mening en je mag het er natuurlijk mee oneens zijn. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tiktokchick »

Margot schreef:Ik vind het zelf ook heel jammer dat Sims 4 alle fora 'overneemt', er komen amper nog vragen over Sims 3, fora waar veel actieve dagboeken zijn, daar zijn zo goed als alle actieve dagboeken van de Sims 4 etc. Dit is eerlijk het enige forum waar ik af en toe nog wat Sims 3 voorbij zie komen dat niet door mij gepost is. (Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik over berichten heen kijk.)

Maar dit is mijn mening en je mag het er natuurlijk mee oneens zijn. :)
Zo voel ik me ook over de sims 2 vragen/topics. Je ziet ze nog minder dan sims 3.
Tegenwoordig lijkt alles sims 4, sims 4, sims 4 te zijn. Eigenlijk mis ik de (goeie ouwe) tijd dat er nog vragen waren over de sims 2 en/of 3. (Verdraaid, Ik klink oud! :? )
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Pomerani »

Als Sims 3 geen kleurenwiel had en er slechter uit zag had ik waarschijnlijk nog steeds Sims 2 gespeeld. Mocht er nog een Sims 5 komen en niets verbeterd zijn, blijf ik nog steeds bij Sims 3.
Dat er weinig of geen vragen zijn van Sims 1 t/m 3 is omdat eigenlijk alle vragen al beantwoord zijn en overal al handleidingen van zijn. Als de Sims 4 'klaar' is, zal dat ook zo zijn.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Skai »

Margot schreef:
Ik vind het zelf ook heel jammer dat Sims 4 alle fora 'overneemt', er komen amper nog vragen over Sims 3, fora waar veel actieve dagboeken zijn, daar zijn zo goed als alle actieve dagboeken van de Sims 4 etc. Dit is eerlijk het enige forum waar ik af en toe nog wat Sims 3 voorbij zie komen dat niet door mij gepost is. (Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik over berichten heen kijk.)

Maar dit is mijn mening en je mag het er natuurlijk mee oneens zijn. :)
Beetje offtopic; ik zal het hier na mijn vakantie wel lekker sims 3-erig maken :) Twee jaar weggeweest, en nu doet de sims het eindelijk weer dus dan ga ik jullie ook lekker vol spammen :grijns:
En ik ga geen sims 4 spelen, dus houd je hart maar vast :p

Op dit moment speel ik wel met een Prettacy, maar ik heb er in eerste instantie geen echt 'dagboek' van gemaakt. In mijn hoofd zit er wel een heel verhaal bij, maar ik zit nu al in generatie 2/3, dus dat is niet echt leuk als ik het nu nog online ga plaatsen ;)
Maar het grootste bezwaar is dat ik én geen uitbreidingspakketten én geen cc heb. En persoonlijk vind ik zulke legacy's nooit leuk om te lezen...
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Lizzy
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 nov 2014, 01:11
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lizzy »

Persoonlijk vind ik (na het zien van de trailer) de expansion pack maar niets. Heb liever een expansion pack met een duidelijk thema, zoals al eerder gezegd is. Een pack die echt iets nieuws aan je spel toevoegd en wat ik nu zie en €40 voor moet betalen, vind ik waardeloos.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Ik vind het idd ook geen duidelijk thema, het LIJKT op Nachtleven, maar is het ook weer net niet.

Weet je we zien het wel. Misschien is het hardstikke leuk, misschien gewoon een grote teleur stelling. Nu ik er over nadenk, ik ben sims 3 gaan spelen toen het pas uit was, maar ben terug gegaan naar sims 2 omdat het saai werd zonder uitbreidingen. Ik doe nu eigenlijk weer precies het zelfde
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Beleef het Samen”