The Sims 4 - Get Together

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Beleef het Samen (Get Together).
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Pomerani »

Het verschil met Sims 4 en de rest is dat Sims 4 alsnog saai is met uitbreidingen hahaha.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Ja, maar er zijn nog niet zoveel 'normale' uitbreidingen voor de Sims 4 haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Pomerani »

BanaanZombie schreef:Ja, maar er zijn nog niet zoveel 'normale' uitbreidingen voor de Sims 4 haha
Na die inmiddels al 6 (?) 'uitbreidingen' zullen de normale uitbreidingen niet meer komen. Niet zoals je die van de Sims 1 t/m 3 gewend bent in ieder geval.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Ben ik ook en beetje bang voor, en dat mis ik! Er werd aldoor zoveel toegevoegd met uitbreidingen. Met Aan het werk viel me dat al tegen. Ja leuk die banen en dat je een winkel kan beginnen wat EEN BEETJE op Gaan het maken lijkt... maar thats it?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Pomerani »

Gaan het Maken is echt wat ik het meest mis van Sims 2! Ik vond het echt leuk om een eigen winkel te beginnen. Jammer dat dit niet echt terugkomt in Sims 3 (en 4).
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Sven »

Dat kan je toch gewoon met Get To Work? Toen kon ik ook mijn eigen winkel beginnen volgens mij...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Ja, maar this het toch net niet. Het kan voor mij niet tippen aan hoe ze het in Sims 2 hadden gedaan. Het komt wel in de buurt. Grootste ergenis is bv de nutteloze kassa. Ik vond het altijd geweldig dat mensen in de rij gingen staan met hun tasje :P
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
loni
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:58
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door loni »

Toen ik de trailer zag had ik het idee van 'oh alweer een gamepack', ik viel bijna van mijn stoel toen ik op het einde zag dat het om een expansion pack ging ...
Er zitten leuke dingen in dat wel, maar tot nu toe lijkt het niet genoeg voor een expansion pack te zijn in mijn ogen maar wie weet komt er nog meer info binnenkort. Verder blijf ik zoals al de rest hopen op uitbreidingen die ook leuk waren in de vorige editie's of iets vernieuwend maar dan ook wel uitgebreider dan dit...
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Tarkus »

Ik heb niet naar de trailer gekeken, omdat ik zoals ik hier al verschillende mensen heb zien zeggen dat Sims 4 ZWAAR GEFAALD is. En dat ze van een heel leuk spel als Sims 3 (ondanks de fouten en bugs) iets totaal anders hebben gemaakt, terwijl ze de opzet van deze versie juist hadden moeten uitbreiden in de Sims 4 ipv inkrimpen en verpesten.
En ja dat vind ik van Sims 4 een slap aftreksel van Sims 3, zelfs zonder uitbreidingen is Sims 3 nog altijd vele malen leuker als Sims 4, maar goed dat is mijn mening.
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Fiend »

Ik vind dit ook echt geen EP waard. Hooguit een GP. Het voegt wat meer toe, maar niet echt iets groots. Beetje jammer.
Ik hoop trouwens dat er snel een universiteit, dieren en seizoenen komen. Zijn voor mij toch echt de 3 EP's waar ik voorgaande versies altijd het meeste mee deed.

Edit: Ik vind deze EP wel heel erg studenterig.. Net alsof dit een 2-delige universiteitspakket word?
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Tarkus schreef:Ik heb niet naar de trailer gekeken, omdat ik zoals ik hier al verschillende mensen heb zien zeggen dat Sims 4 ZWAAR GEFAALD is. En dat ze van een heel leuk spel als Sims 3 (ondanks de fouten en bugs) iets totaal anders hebben gemaakt, terwijl ze de opzet van deze versie juist hadden moeten uitbreiden in de Sims 4 ipv inkrimpen en verpesten.
En ja dat vind ik van Sims 4 een slap aftreksel van Sims 3, zelfs zonder uitbreidingen is Sims 3 nog altijd vele malen leuker als Sims 4, maar goed dat is mijn mening.
Ik deel die mening
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bananenmoes »

tarac schreef:
Tarkus schreef:Ik heb niet naar de trailer gekeken, omdat ik zoals ik hier al verschillende mensen heb zien zeggen dat Sims 4 ZWAAR GEFAALD is. En dat ze van een heel leuk spel als Sims 3 (ondanks de fouten en bugs) iets totaal anders hebben gemaakt, terwijl ze de opzet van deze versie juist hadden moeten uitbreiden in de Sims 4 ipv inkrimpen en verpesten.
En ja dat vind ik van Sims 4 een slap aftreksel van Sims 3, zelfs zonder uitbreidingen is Sims 3 nog altijd vele malen leuker als Sims 4, maar goed dat is mijn mening.
Ik deel die mening
En ik ook :knip:
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Tarkus »

Het blijft jammer dus ja nu maar wachten op Sims 5.............wie weet hebben ze tegen die tijd iets geleerd van hun spelers :D
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Sven »

Ik ben zelf van mening dat de Sims gedoemd is om te sterven. Ik wist niet dat je games zo lang kon uitmelken. Het voordeel van de Sims is, is dat het zoveel fans heeft en er geen concurrerende game is en dus kan EA doen wat ze willen.
Zolang fans niet inzien wat EA doet met de game zullen ze alles blijven kopen en maar toe blijven geven aan EA. Als het zo blijft, dan gaan er geen goede Sims-games meer komen - EA weet toch dat ze niet hoeven te veranderen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bee »

Je zag het ook met sims 2 en sims 3 dat heel veel mensen sims 2 veel leuker vonden en misschien nog steeds ...

Mijn hoop is toch wel dat sims 4 uiteindelijk ook beter gaat worden wanneer uiteindelijk alle toevoegingen, uitbreidingen, EP's, FP's, GP's en wat voor P's er verder nog verzonnen gaan worden in de toekomst, aan toegevoegd zijn. Dat lijkt een lange weg te gaan worden helaas ... en als je van plan bent alles te gaan kopen is dat een erg dure grap!

Toch zijn de emoties en interacties wel grappig op zich en die vind je weer niet in de andere sims spellen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bananenmoes »

Bee schreef:Je zag het ook met sims 2 en sims 3 dat heel veel mensen sims 2 veel leuker vonden en misschien nog steeds ...

Mijn hoop is toch wel dat sims 4 uiteindelijk ook beter gaat worden wanneer uiteindelijk alle toevoegingen, uitbreidingen, EP's, FP's, GP's en wat voor P's er verder nog verzonnen gaan worden in de toekomst, aan toegevoegd zijn. Dat lijkt een lange weg te gaan worden helaas ... en als je van plan bent alles te gaan kopen is dat een erg dure grap!

Toch zijn de emoties en interacties wel grappig op zich en die vind je weer niet in de andere sims spellen.
Misschien een stomme vraag maar wat zijn EP's, FP's, GP's ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bee »

FP = Free Pack
GP = Game Pack
EP = Expansion Pack
SP = Stuff Pack

:gek:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Bee schreef:FP = Free Pack
GP = Game Pack
EP = Expansion Pack
SP = Stuff Pack

:gek:
FP01 - Holidaypack
EP01 - Aan het Werk
GP01 - In de Natuur
GP02 - Spadag
SP01 - Luxe Party
SP02 - Perfect Patio
SP03 - Cool Kitchen

EP02 - Get together (Beleef het samen) - nog niet beschikbaar
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bananenmoes »

Bee schreef:FP = Free Pack
GP = Game Pack
EP = Expansion Pack
SP = Stuff Pack

:gek:

Thanks :knipknip:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Sven »

Het uitbreidingspakket is uitgesteld tot 8 december.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Uitgesteld? Het zou toch in November komen?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Sven »

Ehm ja maar games worden nou eenmaal uitgesteld.
GTA V voor de PC was twee keer uitgesteld, hij kwam twee/drie maanden later.
Het is maar een maand, ze moeten gewoon wat dingen aanpassen of toevoegen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Oh oeps ik las eerst 8 November, daarom was ik ff verbaasd. Ik snap wel dat ze het uitstellen hoor. Liever dat dan met iets komen wat niet af is (aka basis spel)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Sven »

Oh op die manier :P
Ja, het is idd beter dat ze het goed uitbrengen dan dat het vol zit met bugs... gelukkig zijn er volgens mij niet heel erg veel mensen die vol hoop op dit uitbreidingspakket zitten te wachten...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Fiend »

De enige reden dat ik wacht op deze EP is omdat Reloaded waarschijnlijk pas een nieuwe update post zodra deze EP uit is..
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Beleef het Samen”