The Sims 4 - Get Together

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Beleef het Samen (Get Together).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

https://www.thesims.com/nl_NL/media?utm ... owners-dlc

Ik moet zeggen dat er best wel chille dingen inzitten als ik die trailers zie. Die groepen lijken me best leuk en best vet dat je een barista skill hebt! Nu kun je echt horeca gaan maken met een espresso machine haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bee »

Fiend schreef:De enige reden dat ik wacht op deze EP is omdat Reloaded waarschijnlijk pas een nieuwe update post zodra deze EP uit is..
Dat is een prima reden!! Als dat gebeurt zwengel ik sims4 ook weer opnieuw aan (geen idee of het nog werkt met mijn nieuwe windows 10). Ik had begrepen dat Origin niet meer op je PC aanwezig mocht zijn, later weer niet (?!) Dus ik kijk het even aan want sims 3 moet sowieso blijven.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Bee schreef:
Fiend schreef:De enige reden dat ik wacht op deze EP is omdat Reloaded waarschijnlijk pas een nieuwe update post zodra deze EP uit is..
Dat is een prima reden!! Als dat gebeurt zwengel ik sims4 ook weer opnieuw aan (geen idee of het nog werkt met mijn nieuwe windows 10). Ik had begrepen dat Origin niet meer op je PC aanwezig mocht zijn, later weer niet (?!) Dus ik kijk het even aan want sims 3 moet sowieso blijven.
Op dit moment mag Origin weer op je computer staan, maar dat kan met de eerste de beste update al weer veranderen.
Overigens werkt Sims-4 prima onder Windows 10.
Ik ben trouwens wel benieuwd of RELOADED een 64-bits versie uitbrengt.
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door SanneStar »

net het filmpje gezien en ik vind het er super leuk uit zien!!
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door SanneStar »

passen in De Sims 4 Beleef het Samen
NOVEMBER 4DOOR SIMGURUROMEO
Jouw clubs, jouw regels

Wanneer De Sims 4 Beleef het Samen Expansion Pack* op 8 december in Noord-Amerika gelanceerd wordt, kun je kennismaken met een gloednieuw onderdeel: clubs! Met clubs kun je groepen Sims aansturen tijdens bijeenkomsten. Daar zullen ze de clubregels opvolgen, clubactiviteiten ondernemen en reageren op situaties zoals voorgeschreven door de club. Tijdens bijeenkomsten zullen Sims zelfs hun eigen voorkeursregels breken, om maar aan die van de club te voldoen.


Je kunt lid worden van bestaande clubs, zoals de Fijnproevers die van lekker eten houden of de stijlvolle Idolen, maar je kunt ook je eigen club oprichten! Hier zijn alle manieren waarop je jouw eigen clubs aan kunt passen.

Kies een naam voor je club. Allereerst moet je natuurlijk bepalen hoe jouw club gaat heten. Je kunt met een vrij algemene naam gaan (De [Blabla]club) of voor een meer unieke en grappige naam kiezen!

Kies een logo voor je club. Terwijl Sims een bijeenkomst bijwonen, zweven er kleine icoontjes boven hun hoofden. Hiermee wordt aangeduid dat ze met hun club aan het chillen zijn. Er zijn tientallen logo's waar je uit kunt kiezen, dus als het goed is, kun je dat ene perfecte logo voor jouw club wel vinden.


Stel de clubvereisten in. Wil je dat jouw club voor iedereen toegankelijk is? Of wil je het wat... exclusiever maken? Jij bepaalt welke Sims lid mogen worden door te bepalen welke leeftijdsgroepen, vaardigheidsniveaus en zelfs karaktereigenschappen clubleden moeten hebben.

Kies activiteiten voor de club. Nu wordt het pas echt leuk. Je kunt uit een lijst met meer dan 100 activiteiten kiezen, waarmee je clubleden aan kunt sporen welke activiteiten er tijdens een bijeenkomst op het programma staan. Van het bespelen van een instrument, koken, grappen vertellen, kunst bekijken en nog (veel) meer. Je kunt tot wel vijf activiteiten aanbevelen voor je club, wat talloze mogelijkheden biedt!

Bepaal verboden activiteiten. De keerzijde van de medaille is dat je ook vijf activiteiten kunt kiezen die jouw clubleden maar beter niet kunnen ondernemen. Wanneer je die met de activiteiten van de club combineert, krijg je allerlei knotsgekke scenario's. Wil je dat jouw clubleden elkaar wel kunnen omhelzen, zoenen, romantisch kunnen doen, terwijl 'O jaa!' tijdens clubbijeenkomsten verboden is? Dat is mogelijk!


Maak jouw activiteiten specifieker. Maar het blijft niet bij het uitkiezen van clubactiviteiten en verboden activiteiten, want je kunt ook een stapje verdergaan en bepalen met wie jouw leden deze dingen moeten doen. Misschien zwemmen jouw clubleden graag, tenzij er tegelijkertijd leden van een andere specifieke club in het zwembad zijn. Of misschien hebben ze helemaal niets te melden tegen leden van een andere specifieke club. Wie de regels overtreedt, kan uit de club worden gezet!

Creëer een cluboutfit. Willen jouw clubleden allemaal een bijpassend jasje en pet dragen (met het bijbehorende clublogo) tijdens clubbijeenkomsten? Moeten ze allemaal hetzelfde... hotdogkostuum dragen? Jij kiest hun outfits uit en kunt de stijl van jouw club naar smaak aanpassen, zoveel je maar wilt.

Kies een hangplek. Als club moet je toch zeker ergens kunnen chillen, of niet soms? Tijdens het oprichten van jouw club kun je een algemene plek kiezen als hangplek, zoals een bar of sportschool, of een specifieke locatie in de wereld. Verschillende soorten clubs hebben behoefte aan verschillende hangplekken. Een eetclub gaat het liefst naar verschillende koffietenten, terwijl een sportclub misschien alleen bij een specifieke sportschool samen wil komen.


Pas een hangplek aan. Als je jouw hangplekken nog verder aan wilt passen, kun je ervoor kiezen om je club op een specifieke kavel samen te laten komen en deursloten gebruiken om alleen clubleden toegang te bieden tot bepaalde ruimtes, zodat ze hun eigen exclusieve clubhuis hebben. Dat betekent dat een kunstclub een geheim achterkamertje kan hebben, waar alleen de mooiste kunstwerken te bezichtigen zijn, of dat de gameclub een speciale ruimte heeft met extra computers waar leden op kunnen spelen. Er zijn ook speciale clubdecoraties die je kunt ontgrendelen om jouw hangplek nog verder aan te passen.

Ontgrendel een clubstemming. Door je Sims zoveel mogelijk clubactiviteiten te laten ondernemen, kunnen ze extra clubpunten verdienen. Die punten kunnen gebruikt worden om allerlei voordelen te ontgrendelen, zoals geheime handdrukken en clubstemmingen. Clubstemmingen zijn emoties die jouw clubleden zullen ondervinden tijdens een bijeenkomst. Dat betekent dat je er bijvoorbeeld een energieke bijeenkomst van kunt maken voor jouw sportclub, of dat je bijeenkomsten van jouw romantische club flirterig kunt laten verlopen.

Verdien vaardigheidsboosts voor je club. Er zijn nog meer voordelen behalve clubstemmingen, want je kunt ook vaardigheidsbonussen verdienen. Dat betekent dat jouw Sims een bepaalde vaardigheid sneller zullen ontwikkelen tijdens een clubbijeenkomst. Combineer dat met een stemming en je zult een aantal interessante resultaten zien. Een kunstclub die de artistieke vaardigheid sneller ontwikkelt en altijd geïnspireerd is, kan ongelofelijke schilderijen produceren.

We hebben ons best gedaan om het clubsysteem zo uitgebreid mogelijk te maken en we staan te popelen om te zien wat voor geweldige dingen jullie gaan creëren wanneer De Sims 4 Beleef het Samen Expansion Pack in december gelanceerd wordt!
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Femke »

Ziet er leuk uit, misschien toch ook maar weer Sims 4 gaan spelen huehue.
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door SanneStar »

Op begin dacht ik ook he bah..
Maar dat komt omdat we eigenlijk verpest waren door alles wat in Sims 3 zat..
Het is even wennen maar door die get to work dat je mee kan naar t werk en zo allemaal opdrachten moet doen maak t al wat leuker.
Mis nog steeds 1 ding echt wel in de Sims 4 en dat zijn de peuters.. Nu gaan ze van baby naar kind.. Heel teleurstellend want vond die peuters die aan t kruipen waren enso super leuk..
Achjah, hoop dat we t ooit nog in de toekomst gaan krijgen..

Maar get thogether ziet er wel echt leuk uit!
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bananenmoes »

SanneStar schreef:Op begin dacht ik ook he bah..
Maar dat komt omdat we eigenlijk verpest waren door alles wat in Sims 3 zat..
Het is even wennen maar door die get to work dat je mee kan naar t werk en zo allemaal opdrachten moet doen maak t al wat leuker.
Mis nog steeds 1 ding echt wel in de Sims 4 en dat zijn de peuters.. Nu gaan ze van baby naar kind.. Heel teleurstellend want vond die peuters die aan t kruipen waren enso super leuk..
Achjah, hoop dat we t ooit nog in de toekomst gaan krijgen..

Maar get thogether ziet er wel echt leuk uit!

Helemaal mee eens! Het leren lopen etc. ik vondt dat wel wat hebben ja, ook huisdieren mis ik maar wie weet in de toekomst :clown:
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door SanneStar »

Denk dat huisdieren nog wel komen.. Was zelfs op de xbox 360 een spel voor uit gekomen.. Dus dat komt wel.
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bananenmoes »

SanneStar schreef:Denk dat huisdieren nog wel komen.. Was zelfs op de xbox 360 een spel voor uit gekomen.. Dus dat komt wel.
Laten we maar hopen dat dat snel gebeurd! Lijkt me erg leuk
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Nu even weer on topic jongens ;)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door SanneStar »

Kwam ie nou vandaag uit?
Zo ja, heeft iemand hem al?
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

SanneStar schreef:Kwam ie nou vandaag uit?
Zo ja, heeft iemand hem al?
Vandaag in Amerika, Donderdag in Nederland
Let op: Er zijn al weer een heleboel Fake-downloads in omloop.
Alles met een datum van vóór 8 december is een fake !!
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door SanneStar »

OW ik wacht tot ie via de downloadsite komt
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door maramsp »

Iemand enig idee of de nieuwe uitbreidingen en patches van de sims 4, dus ook beleef het samen, de nieuwe Denuvo gebruikt? Of is de sims door de crackers op een lager pitje gezet?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Ik weet niet of de Sims 4 beschermd wordt door Denuvo.
Tot dusverre is nog elk spel dat beveiligd was via Denuvo gekraakt, dus het zal de hackers best wel lukken om ook Get Together succesvol te bewerken.
Maar, het is veel werk en vereist veel tijd.
Als alle variabelen "global" gedeclareerd worden maar tussentijds weer een andere waarde aannemen, dan wordt het een soort "zoeken naar een speld in een hooiberg".

Het zal ze misschien niet lukken om een aparte download voor alléén Get Together te maken, maar dan toch zeker wel als pakket incl. de vorige uitbreidingen en accessoires vanaf het basispakket. (zie Spa-Keuken-Patio pakket)
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Myrthexgeerligs »

Komt er ook een download op de site? Zo ja, weten jullie ook wanneer? Kijk er erg naar uit om het te spelen haha :)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Moet je even de bovenstaande berichten lezen ;)

Tarac maakt de cracks niet zelf, hij zorgt er wel voor dat iedereen hier veilig kan downloaden met goede uitleg. We moeten dus afwachten tot er een goede versie beschikbaar komt en dat kan even duren
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Tot nu toe staat het internet bol van de fakes.
Er is nog steeds geen goede, betrouwbare download beschikbaar.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Femke »

Jammer, ik verheug me echt onwijs op deze expansion haha. Ik heb er eergisteren eentje gedownload, die ik gewoon kon downloaden net zoals alle andere, ik kon hem alleen niet installeren. Ik moest de mapjes gewoon in mijn Sims 4 map zetten. Maar dat werkte helemaal niet. :ironie:
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Fiend »

Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Ik zie nergens staan waar hij te downloaden is?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Fiend »

Hij is momenteel nog enkel als torrent te downloaden, directe link naar torrent (via zippyshare) is: http://www32.zippyshare.com/v/LfKjCe08/file.html
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door maramsp »

https://www.warez-bb.org/viewtopic.php? ... 97&start=0

Wel eventjes inloggen om het topic te kijken.
Het is van Leader, die daar een mod is, dus betrouwbaar.

Hier nog even gratis linkjes om hem te downloaden:

http://safelinking.net/m2N1hEl

Groetjes van Martijn
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Hebben jullie ook maar een van die links getest? Want dat zou wel fijn zijn, voordat iedereen als een gek begint te downloaden en het blijkt niet te werken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Beleef het Samen”