The Sims 4 - Get Together

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Beleef het Samen (Get Together).
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Gebruik dan downloaden via partjes, misschien is dat makkelijker voor jou.
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Achtergrondfigurant »

Fiend schreef:Alle downloads hier zijn van Skidrow & Reloaded. Dus de basegame plus andere uitbreidingen zijn sowieso compatible met voorgaande versies die ook Tarac aanbied. Dat is de reden dat ik alleen hun volg, zodat ik zeker weet dat cracks en dergelijke geen problemen vormen. Ik heb hem al geïnstalleerd en hij werkt vooralsnog prima :) Inmiddels zijn er ook meer soorten downloads beschikbaar dan alleen de torrent, maar ik en geduldig zijn past niet echt bij elkaar xD
Een zeer goedenavond,

Voor zover ik weet, heeft Skidrow nog nooit een crack voor De Sims 4 uitgebracht. Die illusie wordt wel gewekt, door websites als "Skidrowcrack".
Misschien handig om te weten dat geen énkele Screnegroep een officiële website heeft. "Skidrowcrack" en al dat soort websites zijn fanwebsites.
Als je er ook een beetje over nadenkt, is het eigenlijk ook vreemd dat "Skidrowcrack" cracks van RELOADED uitbrengt op zijn website. Dat zou een "echte" Skidrow website natuurlijk nooit doen, iets van de concurrent erop gooien.
:pijlrechts: Iedereen kan in naam van een beroemde Scenegroep iets op het internet gooien en beweren dat het de echte is.

Let dus altijd goed op bij het downloaden van dit soort gewilde games!
maramsp schreef:
BanaanZombie schreef:En ook net als fiend download ik alleen van "trusted" crackers, zoals reloaded, skidrow, en voor andere games kun je ook CPY, 3dm en nog enkele andere tot de trusted uploaders rekenen.
3DM-cracks zijn over het algemeen niet heel betrouwbaar. De eerste cracks van 3DM voor De Sims 4 waren bijvoorbeeld heel instabiel en incompleet. (Bijv. Origin werd niet daadwerkelijk uitgeschakeld, zo'n een kwalitatief goede crack wel zou moeten doen)
Qua veiligheid misschien ook niet helemaal koosjer...

Maar goed, dat is natuurlijk eigen smaak. :P
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Fiend »

Admin schreef: Een zeer goedenavond,

Voor zover ik weet, heeft Skidrow nog nooit een crack voor De Sims 4 uitgebracht. Die illusie wordt wel gewekt, door websites als "Skidrowcrack".
Misschien handig om te weten dat geen énkele Screnegroep een officiële website heeft. "Skidrowcrack" en al dat soort websites zijn fanwebsites.
Als je er ook een beetje over nadenkt, is het eigenlijk ook vreemd dat "Skidrowcrack" cracks van RELOADED uitbrengt op zijn website. Dat zou een "echte" Skidrow website natuurlijk nooit doen, iets van de concurrent erop gooien.
:pijlrechts: Iedereen kan in naam van een beroemde Scenegroep iets op het internet gooien en beweren dat het de echte is.
Ik refereerde met Skidrow & Reloaded slechts naar de verzamelingssite skidrowreloaded.com, niet daadwerkelijk naar Skidrow. Ik vind de site handig in gebruik, is tot nu toe altijd veilig gebleken en ik krijg notificaties van nieuwe Sims uitbreidingen, wat natuurlijk wel lekker handig is. Vandaar dat ik ze ook steeds zo snel heb. :)
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door SanneStar »

Oké, heb een tijdje gemist omdat me hond ziek is.. Een hernia arm beessie..
Ben ook nog niet toe gekomen aan het downloaden en installeren van deze DLC.
Dus... Foto's?
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
michelaar
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2015, 16:12
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door michelaar »

Ik heb hem nog niet, Maar hij lijkt me echt leuk!
En als je kpopp's serie kijkt, weet je wat er kan gebeuren als je de optie 'woohoo with everyone' gebruikt :D
Iritepiet1
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2014, 12:18
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Iritepiet1 »

Kan je whoohooën met iedereen?!? Is dat niet een beetje te erg?
Sims! :jazeker:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Nou je kan dus groepen maken met als activiteit Ojaa... jaha haha. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar in de review van LGR wordt het ook al gezegd
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
kimmiesims

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door kimmiesims »

Ik kijk er naar uit om hem te kopen, nu even wat problemen met Origin, dus zal moeten wachten!
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Hallo allemaal,
Het is gelukt om sims 4 en sims 4 Get to work te installeren. Helaas gaat het mis bij sims 4 Get together. Hij geeft aan dat het met origin te maken heeft. Wat moet ik doen? Ben er al 3 dagen mee bezig. HELP

Groet,
Wanhopige ik
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Hallo allemaal,
Het is gelukt om sims 4 en sims 4 Get to work te installeren. Helaas gaat het mis bij sims 4 Get together. Hij geeft aan dat het met origin te maken heeft. Wat moet ik doen? Ben er al 3 dagen mee bezig. HELP

Groet,
Wanhopige ik
zie http://sims-downloaden.weebly.com/problemen-origin.html
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Ik heb alles gedeinstalleerd met revouninstaller en ccleaner. Heb alles eraf gegooid en nu geeft de laptop aan: De inhoud van jouw gebruikgegevens zijn gecreeerd met een nieuwere versie van de sims 4 en kan niet geladen worden. voer via origin een update uit om te kunnen spelen.

Dit is heel raar aangezien de allereerste keer dat ik het spel installeerde, deed sims 4 het wel met opstarten. Wat moet ik nu doen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Dat is een goed teken.
Ga naar Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4
Open het bestandje GameVersion met kladblok
Verander het versienummer naar 1.13.104.1010 en sla het bestand weer op.
Start nu je spel.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Jij bent echt een eindbaas! Hij stond al op dat nummer maar heb het toch aangepast. En hij start gewoon op!!! Nu ga ik mijn uitbreidingen installeren. Dit is echt geweldig!!!!! Hoop dat de uitbreidingen het ook doen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Bedankt voor het delen can die info! Want veel passen het niet aan als het nummer al 'goed' is. Blijkt dus toch te werken om het alsnog aan te passen

Top dat het nu werkt!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Ik snap dat mensen het niet aanpassen aangezien hetzelfde nummer er al staat. Maar dat moeten ze toch maar doen! Helpt echt. Ik heb nu Sims 4 get together geïnstalleerd, alleen is die helaas in het Engels en is mijn hele Sims ineens in het Engels. Misschien hier nog een oplossing voor?
Groetjes LindA
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Bee »

Zie hier http://sims-downloaden.weebly.com/sims-4.html
Even naar beneden scrollen
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Ik heb het mapje in de sims 4 map geplaatst en klik op dutch en dan apply. Helaas gebeurt er niks. Staat iets van 3 of 4 korte pauzes bij de informatie.. maar wat houdt dat in?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Als je op apply drukt gebeurt er aat met het pijltje. Meestal gewoon een draaiend rondje ernaast. Deze kan soms even verdwijnen en dat kan 3 a 4x gebeuren
Laat hem echt even een poosje open staan
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Het bestand EAsetup moet beslist in de hoofdmap van The Sims 4 staan (Program Files) en niet bij Mijn Documenten

Afbeelding
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Klopt, daar staat de setup ook in. Helaas draait er geen pijltje niks. Er gebeurt niks als ik op apply klik. ik ga Sims 4 beleef het samen nog een keer installeren want toen ik daarna Sims 4 spa installeerde, zag ik niks meer van sims 4 beleef het samen. Heel wazig! Iemand enig idee hoe dit kan? En ja, hij was toen wel Nederlands omdat beleef het samen er niet meer bij stond.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door BanaanZombie »

Je hoeft die niet meer te installeren. Bij beleef het samen zitten ALLE voorgaande uitbreidingen etc in. Dus het is niet zo gek dat Beleef het samen er niet meer bij staat.

Hoe lang laat je het taal verander programma open staan?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door tarac »

Wil je geen problemen met de taal ?
Ga dan naar:
Program Files(x86) - The Sims 4 - Game - Bin
Daar zie je 2 bestanden, TS4 en TS4_x64.
Start je spel met TS4 en hij is standaard al Nederlands.
Start je met TS4_x64 dan is hij in het Engels en moet je de taal wijzigen middels EASetup.

De download Uitbreidingen bevat de volgende uitbreidingen: (Dus eigenlijk alles wat ná het basispakket is uitgekomen tot en met Get Together.
Het update je spel naar versie 1.13.104.1010)

FP01 - Feestdagen (Holidaypack)
EP01 - Aan Het Werk
EP02 - Beleef het Samen (Get Together)
GP01 - In de Natuur
GP02 - Spa-dag (Wellness)
SP01 - Luxe Feestaccessoires
SP02 - Perfect Patio accessoires
SP03 - Luxe Keuken Accessoires
SP04 - Griezelige Accessoires (Spooky)

Ik denk dat jij downloadt via torrents ?
In dat geval is dit de volgorde van installeren:
1. Basis
2. Get to Work
3. Get Together.

De Taalwijziger die bij de torrent-downloads zit werkt niet !
Gebruik onze EASetup !
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

BanaanZombie schreef:Je hoeft die niet meer te installeren. Bij beleef het samen zitten ALLE voorgaande uitbreidingen etc in. Dus het is niet zo gek dat Beleef het samen er niet meer bij staat.

Hoe lang laat je het taal verander programma open staan?

Ik laat hem 5 minuten open staan en dan staat de setup op Dutch en Apply. maar er gebeurt dus niks. En ik gebruik jullie SetUp trouwens om de taal te veranderen. Ik kan het spel niet opstarten met TS4, dan krijg je weer dat origin niet loopt enz. Daarom gebruik ik TS4_64x. Die start wel op
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door Lindavanorsouw »

Probleem opgelost. Het lag aan de virusscanner die schijnbaar nog aan stond. Heb de crack opnieuw gedownload van jullie site en geplaatst in BIN. Persoonlijk vind ik het altijd eng om iets over te schrijven omdat ik dan denk dat het niet meer werkt. Maar nu pakt hij TS4 wel en in het Nederlands! Super bedankt voor jullie hulp! vraag me alleen af waarom die setup niet heeft gewerkt met apply. Dat is het enige wat niet werkt. Voor de rest zijn jullie echt geniaal. Groet Linda
s439
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2015, 17:21
Contacteer:

Re: The Sims 4 - Get Together

Bericht door s439 »

Ben benieuwd naar deze nieuwe uitbreiding. Kreeg helaas mijn sims 4 niet meer opgestart, van alles geprobeerd maar helaas. Heb nu alles dus maar verwijderd. Hopelijk lukt het na het downloaden met de nieuwe uitbreiding wel allemaal.
Misschien een brutale vraag maar na mijn laatste keer downloaden is er nogal wat veranderd op het forum hoe kom ik nu bij de downloads terecht? :schaam:
Plaats reactie

Terug naar “Beleef het Samen”